Ik volg het ook niet, was me alleen opgevallen omdat ze bij de uitzending van Paul de Leeuw waren en die rel erna. Ga zo even dat mams en dochter perfect kijken. Misschien slaan ze elkaar de hersens wel in eindelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, al lang. Maar nu gaat het om de Miss World verkiezing van as zaterdag. De internationale finale, dus.
En dan heb je in Nederland Miss World en Miss Nederland, lekker verwarrend. Die laatste was vorige week of zo.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:00 schreef hondjes het volgende:
neem even brood voor me mee, blijf ik binnen..
Volgens mij wordt het niet eens uitgezonden op de Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Marrije het volgende:
Ik ga niet kijken, vind er weinig aan. ANTM vind ik dan wel weer lachen, zo af en toe.
Dat was volgens mij Miss Nederland en niet Miss World. Bij Miss & Mrs Perfect kwam 'mijn' miss wel in de uitzending. Iets met rondvaartboten als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef Manu82 het volgende:
Ik volg het ook niet, was me alleen opgevallen omdat ze bij de uitzending van Paul de Leeuw waren en die rel erna. Ga zo even dat mams en dochter perfect kijken. Misschien slaan ze elkaar de hersens wel in eindelijk
Dat nieuwe programma op net5 is dat trouwens iets? Iets met designer ofzo?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Miss Nederland en niet Miss World. Bij Miss & Mrs Perfect kwam 'mijn' miss wel in de uitzending. Iets met rondvaartboten als ik het goed heb. En ik vind Topstylist leuk! Maar ik ben dan ook een sucker voor dat soort programma's.
Wel naakt hoop ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Trouwens voor de vrouwen en kalenders:
Je kunt bij BNN een kalender kopen voor iets minder dan ¤ 6 en dan heb je Dennis Storm op een kalender
En dat is dus al minder dan de verzendkosten van Amanda's kalender
quote:
quote:Dennis Storm kalender
De niets verhullende foto’s die Dennis Storm voor Playgirl maakte vorig seizoen zijn inmiddels legendarisch. Maar … ze zijn nergens meer te vinden, want Dennis heeft zijn hot pic’s goed weggestopt. Maar voor BNN te Koop maakt BNN’s lekkerste presentator een uitzondering. De foto’s zijn voor één keer te koop, in de vorm van een kalender. Kun je het hele jaar van Dennis blijven genieten…
google ik op dennis storm, krijg ik een foto van mannie te zienquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Trouwens voor de vrouwen en kalenders:
Je kunt bij BNN een kalender kopen voor iets minder dan ¤ 6 en dan heb je Dennis Storm op een kalender
En dat is dus al minder dan de verzendkosten van Amanda's kalender
Oeh, dat zijn écht hele mooie foto'squote:
Aflevering ook gezien, was leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn écht hele mooie foto's![]()
Heb die try before you die toen gezien. Tof wel.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
google ik op dennis storm, krijg ik een foto van mannie te zien
Moet dat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Ik kom deze tegen via een Hyves fansite.
[ afbeelding ]
Mogguh Heidi.
Hij was niet voor jou, de buuv vindt hem lekker.quote:
Ik vind het er al snel zo gay uitzienquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was niet voor jou, de buuv vindt hem lekker.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het er al snel zo gay uitzien
Leuk hé, op vakantie gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef hondjes het volgende:
geef mij maar gewoon steven tyler,,,anders hou ik het wel bij mijn mannetje..he HI
lijstje aan maken voor vakantie,,en weet nu al twee dingen niet meer...die echt nodig waren...stress..helemaal niet
wie heeft de l oreal mascara...is tie echt goed...of gewoon...net als andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |