quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik van pissen.
Geef mij André Rieu maar. Kun je lekker meezingen.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:41 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien zien ze er in jouw familie zo uit als ze 60 zijn.....
Je hoort altijd meteen of ze affectie hebben met een onderwerp. Met sport hebben ze bijvoorbeeld ook niks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je hun vragen hoort vraag je je eigenlijk af of ze wel luisteren naar zijn antwoorden of gewoon een lijstje vooraf opgestelde vragen aflezen ...
Nou, veel plezier dan vanavond: Rieu komt speciaal voor jou langsquote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik van pissen.
Geef mij André Rieu maar. Kun je lekker meezingen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan vanavond: Rieu komt speciaal voor jou langs
Ik sla het ook overquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?
Ik kan dus met een gerust hart vandaag overslaan.
Die laatste twee gasten...pfff, lijkt sodeju wel een uitzending van Ivo Niehe en de eerste twee ff geen zin in. Morgen maar weer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?
Ik kan dus met een gerust hart vandaag overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |