PFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is iedereen zonder betekenis
een soort van FOK dus........quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb aan het eind wel een pointer staan met "Communicatie", maar dat is dan meer om terug te hakken als ze het echt te bont maken. Ze lezen nogal slecht mailtjes en communiceren nauwelijks
Ik heb in 1985 het standje "Op m'n rug" ontdekt. Vanaf die tijd wil ik nooit meer iets andersquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... ik dacht misschien heb je een beetje beweging gehad........
maar je bent er gewoon effe lekker bij gaan zitten zeker![]()
jah..... dat schiet niet op fatso
Meer exact, het was 11 april 1985, rond de klok van 21:30quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb in 1985 het standje "Op m'n rug" ontdekt. Vanaf die tijd wil ik nooit meer iets anders![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb in 1985 het standje "Op m'n rug" ontdekt. Vanaf die tijd wil ik nooit meer iets anders![]()
Fok! is daar meer dan eens nog heilig bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een soort van FOK dus........
Dacht dat dat nieuw was Ik word in het ootje genomen ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat dat nieuw was Ik word in het ootje genomen ..![]()
Ja dat o'tje
Tief jij es lekker opquote:
Werk me de pleurisquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat dat nieuw was Ik word in het ootje genomen ..![]()
Ja dat o'tje
Echt !! 15 minuten is al een strafquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief jij es lekker op![]()
Heb vandaag drie kwartier op een hometrainer zitten beulen, vond het wel welletjes
Doet me altijd denken aan bejaardenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief jij es lekker op![]()
Heb vandaag drie kwartier op een hometrainer zitten beulen, vond het wel welletjes
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we zijn dust in the wind..........
Vastbinden !!!!!!! oh nee zelfde effectquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja schat dat doe je zelluf........ je moet ze ook goed africhten
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en dat is tevens een mooie om jullie gedag te zeggen
![]()
Ik val bijna om![]()
Truste![]()
Slaap lekker Heidiquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik val bijna om![]()
Truste![]()
Truste Hidiquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik val bijna om![]()
Truste![]()
Hidiquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik val bijna om![]()
Truste![]()
Dat had ik nu met dat banzai boompje van jequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan bejaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |