quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bang in de zin dat ze me wat flikt niet.
Maar ik vind het gewoon fijner zonder haar.
quote:
Nog de oude wekamp gids " massagestaaf" Met zo'n troela die het tegen haar gezicht hieldquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het is echt heus, mijn oma stopt een dildo in haar neus.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee uh gaane we schelde![]()
Staat er iets met frituur
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uur geleden nog wel, nu niet meer
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bah, ik ben lichtelijk nerveus voor morgen, moet een half mislukt project lopen verdedigen/uitleggen/recht praten voor een stuk of 30-40 schuimbekkende locatievertegenwoordigers m/v, ik wil niet!!
En ik kon er niet eens zoveel aan doen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is die vuige blonde weer langs geweest?
en heb je d'r alweer de deur uitgezet.........
Heb m'n powerpoint al tig keer aangepast....maar ik kan het niet zo fraai brengen dat ik er zonder kleerscheuren af zal komen.....quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het!
en, niet eens ZOVEEL aan doen?
Beginletter? Gaan we ff raden!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu zijn naam staat ook bij de friese namen, alleen staat er geen betekenis bij
dan is Manu dus ''van geen betekenis''quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu zijn naam staat ook bij de friese namen, alleen staat er geen betekenis bij
Een pond, 10 gram maar hoor...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi weer een pondje eraf![]()
gaat lekker snel zo.........
Ach je lult een end heen, strooi met cijfers zodat niemand het meer snapt..quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bah, ik ben lichtelijk nerveus voor morgen, moet een half mislukt project lopen verdedigen/uitleggen/recht praten voor een stuk of 30-40 schuimbekkende locatievertegenwoordigers m/v, ik wil niet!!
Altijd zeggen dat het gewoon een iteratief proces is en dat je niet voldoende feedback kreegquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Coos jouw ava is klaar, Kleinezus is er maar druk mee.
Ach uiteindelijk is iedereen zonder betekenisquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan is Manu dus ''van geen betekenis''![]()
![]()
geintje Manu
ow....... ik dacht misschien heb je een beetje beweging gehad........quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een pond, 10 gram maar hoor...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... ik dacht misschien heb je een beetje beweging gehad........
maar je bent er gewoon effe lekker bij gaan zitten zeker![]()
jah..... dat schiet niet op fatso
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is iedereen zonder betekenis
Heb aan het eind wel een pointer staan met "Communicatie", maar dat is dan meer om terug te hakken als ze het echt te bont maken. Ze lezen nogal slecht mailtjes en communiceren nauwelijksquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Altijd zeggen dat het gewoon een iteratief proces is en dat je niet voldoende feedback kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |