Nou die van mij staat volgende week op marktplaats !! Ik fiets liever ergens naartoequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een ramp om erop te gaan zitten, als ik eraf kom voel ik mij fijn....
ik schenk net een roseetje in die drink ik eerst op en dan ga ik ook legge.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog één peuk, dan ga ik Heidi achterna....
Heb je er eentje met hartslagmeter en de hele mikmak? En zo ja, wat vraag je er voor?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die van mij staat volgende week op marktplaats !! Ik fiets liever ergens naartoe
Ja duh skattie, je kunt niet eerst gaan slapen en dan dat roseetje opdrinken. Dat wil zeggen, dan had je hem ook na het slapen kunnen inschenkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik schenk net een roseetje in die drink ik eerst op en dan ga ik ook legge.......
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh skattie, je kunt niet eerst gaan slapen en dan dat roseetje opdrinken. Dat wil zeggen, dan had je hem ook na het slapen kunnen inschenken
Lekker...vrij, uitslapen, lummelen.....quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben morgen vrij, en het nieuwe gezonde ritme is nog niet echt aangeslagen!![]()
Nee en geen idee verder.. Mijn broer heeft um ooit gekocht, beland bij moeders. Toen was ik aan de beurt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je er eentje met hartslagmeter en de hele mikmak? En zo ja, wat vraag je er voor?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben morgen vrij, en het nieuwe gezonde ritme is nog niet echt aangeslagen!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hier moest ik weer even over nadenken .......... maar ik heb hem door........
ik doe rustig aan hoor....... ik had al een klein wegtrekkertje vanavond van een uurtje of 2.....
leuk troetelnaampje........quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker...vrij, uitslapen, lummelen.....
Yup! Ik ben daar echt heul goed in!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker...vrij, uitslapen, lummelen.....
Ja, op zo'n ding zonder toeters en bellen vinnik het ook helemaal niet leuk. Je moet wel wat kunnen monitoren en een leuk programmaatje kunnen kiezen. Anders is het doodsaaiquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en geen idee verder.. Mijn broer heeft um ooit gekocht, beland bij moeders. Toen was ik aan de beurt.
Dacht dat ik dat ding ff kon lenen. Maar ze zijn allemaal blij dat ze van dat ding af warenNu zit ik ermee.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, zo kom je dus nooit in de jaarcijfers op plaats 7 he?!
Je mág naar voetbal?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij wil het ritme ook nog niet echt lopen en mag morgen naar voetbal, dus moet wel wakker blijven
Ik kwam niet meer bij! Serieus, heb wel 3x gekeken of ik het wel goed had gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
god.......... wat heb ik gelachen.........![]()
![]()
mag voor een keer hé ........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bij de fysio kan je bergpaden pakken (met beeld) enz.. Das echt een cool ding.. Maar die zijn vet duur.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op zo'n ding zonder toeters en bellen vinnik het ook helemaal niet leuk. Je moet wel wat kunnen monitoren en een leuk programmaatje kunnen kiezen. Anders is het doodsaai
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zal het straks lekker koud zijn op de slaapkamer. Het vriest hier al behoorlijk. En Slaapkamerraam staat nog wijd open.
En moet nog met de hondjes (heb een logéhondje voor twee dagen) uit.
Niemand, maar anders zou het moeten zijn en het is een voorrecht om het stadion in te mogenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mág naar voetbal?
En wie heeft jou dan wel toestemming gegeven?
![]()
Maar serieus, wat heeft voetbal met wakkerblijven te maken?
Het zou bijna een soort van ritme geven!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken.......
ik vind hondjes (kleine) wel leuk maar dat 's morgen vroeg en 's avonds laat uitlaten lijkt me een ramp
![]()
slecht van mij wel eigenlijk....... maar ja...... tis wel waar........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |