Wat ben je toch ook een rancuneus kutwijfquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeeerst afzeiken en dan zo doen
tis goed met je
Het heet Bootcamp jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:
Het is een strafkamp?
Tief gewoon een paar kisten bier of een paar dozen whisky achterin en gáán.
Ah kijk dan hoort 't erbij. Ik moet morgen en donderdag ook vol aan de bak voor dat thuiswerktentamen, maar ik vrees al dat het weinig gaat uithalen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het heet Bootcamp ja
Volgende week deadline van project, dus tis een week knallen aan het project.. inclusief gastcollege enzo (waaaarom in de laatste week van een project) Maar ik heb in ieder geval internetz dus ik kan nog met jullie communiceren
Als je dit morgen terug leest denk je toch ook van 'wtfquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil wel lief doen maar ik begrijp het allemaal niet
* Aai over de bolquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook niet, ik vroeg alleen of iemand die expres Nijmegen zit te beledigen uberhaupt wel een beurt mag krijgen
En toen werd ik ineens gebashed
Op tv, Death racequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:Serieus die vent is uber
Waar zie je hem
tvpquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook niet, ik vroeg alleen of iemand die expres Nijmegen zit te beledigen uberhaupt wel een beurt mag krijgen
Hmm denk dat het later komt.. I'm not your friend buddyquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:31 schreef LastRequest het volgende:
Nuuu op Comedy Central @ South Park, komt een vet liedje als ik het goed heb
Nou, dr wordt helemaal niet gefuckt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, shit msn gefuck en real life gefuck gaat verder op fok, en plein publique
En ja, gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |