Goedenavond dames en heren,
Ik zit met een probleempje. Het is zo dat ik aanstaande donderdag op sollicitatiegesprek mag komen bij christine le duc.

Ik ben ontzettend blij want mijn huidige werk past niet 100% bij me en het lijkt me gewoon ontzettend leuk en uitdagend om daar te werken. Het is weer eens wat anders.
Je zou dus denken oke mooi, maar wat is het probleem dan? Nou, dat is mijn moeder dus. Ik woon helaas nog thuis bij mijn ouders

en mijn moeder is er één apart. Ze is 55 jaar oud en een schat van een mens, maar doe geen gekke dingen die niet in haar straatje thuis horen. Dan staat het huis namelijk op zijn kop en dit is dus 1 van die dingen.. Toen ik haar voorzichtig vertelde dat ik een sollictatie heb donderdag in een aparte winkel die ook nog in een niet zo beste buurt ligt in Utrecht was ze behoorlijk ontdaan en ze denkt onderhand dat ik de hele familie ten schande breng.
Ik weet het, ik zou schijt moeten hebben en het gewoon gaan doen!! Maar wat denken jullie er van?
Is het echt zo abnormaal om in een nette, vrouwvriendelijke sekswinkel te werken???? Het is ook maar voor een half jaartje ofzo want ik wil ook weer aan de studie, maar toch....