Maar normaal ben je een rustige jongen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef jeroen_s het volgende:
Als ik die hari tegen kom geef ik hem toch een knal voor zijn bek dat hij jankend weg kruipt vieze vals speler
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef jeroen_s het volgende:
Als ik die hari tegen kom geef ik hem toch een knal voor zijn bek dat hij jankend weg kruipt vieze vals speler
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef MB23 het volgende:
Als ik die Hari tegen kom zeg ik: "Hallo meneer Hari, alles goed?" Waarschijnlijk schopt hij me dan helemaal dood. En hij neemt m'n fiets mee.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef MB23 het volgende:
Als ik die Hari tegen kom zeg ik: "Hallo meneer Hari, alles goed?" Waarschijnlijk schopt hij me dan helemaal dood. En hij neemt m'n fiets mee.
Goed dat vind ik wel weer netjes van hem..quote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Persbericht van Badr Hari!
Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010
Onbeperkte tijd tussen uit
Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt. Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.
Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten. Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.
Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie. Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.
Met vriendelijke groet,
Badr Hari
Ach welnee, dat moet ie doen van zijn coaches, het was pas netjes geweest als hij in de ring zijn verontschuldigingen al aanbood.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed dat vind ik wel weer netjes van hem..
Ben benieuwd wanneer we wat horen van hem..
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef jeroen_s het volgende:
Zal me niks verbazen als dat bericht nieteens van hem vandaan komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ach welnee, dat moet ie doen van zijn coaches, het was pas netjes geweest als hij in de ring zijn verontschuldigingen al aanbood.
De wedstrijd staat in dit topic.....quote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De wedstrijd is nog niet op ftd te vinden
Onzin, hij had die wedstrijd gewoon gewonnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat bericht nieteens van hem vandaan komt.
En dat Badr de wedstrijd anders had gewonnen, hij werd moe en was waarschijnlijk verbaast dat Hesdy er gewoon nog stond en beter in de partij kwam. Hij weet dat hij makkelijk KO gaat als hij 1 goede klap tegen z'n kaak krijgt.
Ongeveer hetzelfde gebeurde tegen Bonjasky, hij was al een keer naar de grond gegaan en wist dat hij anders de wedstrijd verloor.
Precies.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ach welnee, dat moet ie doen van zijn coaches, het was pas netjes geweest als hij in de ring zijn verontschuldigingen al aanbood.
Idd, er waren genoeg momenten dat het publiek redelijk stil was en toen had hij z'n zegje moeten doen ipv willen dat het publiek muisstil wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat je er om moet vragen is zielig.
Volgens mij is het publiek al 5x 'stil' en nog blijft ie mekkeren. Zeg je ding en doe niet zo debiel.
Al is het al zielig dat hij het moet doen....heeft natuurlijk 0,0 waarde.
Dat was echt tenenkrommend dom idd. Die Daley liet zich helemaal opfokken.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Sonde van het talent.
Paul Daley vocht in the UFC vorige maand tegen Josh Koshcheck, wedstrijd voorbij (bel ging) en hij geeft hem nog een klap na.. -> per direct ontslagen bij de UFC, weg contract.
Je moet dit niet accepteren, zet sport weer in kwaad daglicht.
Jups, 100% zeker dat dit niet door Hari is opgesteld. Tis of Melvin of Mike (z'n trainer). Die vieze kwal doet zelfs na de wedstrijd als Gerges op hem afkomt om vrede te sluiten alsof z'n neus bloedt.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-de-fout-en-verliest
Op 1:22 zie de penalty kick veel duidelijker. Echt een lelijke doodschop
Dit dusquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jups, 100% zeker dat dit niet door Hari is opgesteld. Tis of Melvin of Mike (z'n trainer). Die vieze kwal doet zelfs na de wedstrijd als Gerges op hem afkomt om vrede te sluiten alsof z'n neus bloedt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |