Manhoef deed zijn best vind ik, en je kunt hem op basis van zijn improvisatie en goede intenties niets verwijten.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef ukga het volgende:
[..]
precies. ga nou niet zeiken op manhoef. Das tenminste iemand met hart voor de sport en een hart met sportiviteit.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Persbericht van Badr Hari!
Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010
Onbeperkte tijd tussen uit
Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt. Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.
Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten. Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.
Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie. Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.
Met vriendelijke groet,
Badr Hari
Het is wel typisch inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef Kriegel het volgende:
Badr Hari
Vieze rel mocro. Vertegenwoordigt alles wat fout is aan die gasten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
Jammer dat het een mocro en een vieze kwal is, want hij heeft wel echt een mooie vechtstijl.
Mooie brief van manhoef zeg!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nog goed komt met hem
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Badr. Blijft een prachtig rolmodel voor alle andere kutmarokkanen hier
Precies, moet je voor de gein de reacties op youtube lezen onder die filmpjes. Zat mezelf op te vreten vanmiddag.. En prachtig dat ze het vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Badr. Blijft een prachtig rolmodel voor alle andere kutmarokkanen hier
Wat een onzin!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
Badr Hari
Hilarisch weer
Doe nou niet alsof het een schande is voor de sport... de sport is: elkaar verrot meppen en dat deed hij
De sport is via regels laten zien dat je de beste bent. Net zoals elke andere vorm van sport.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
Badr Hari
Hilarisch weer
Doe nou niet alsof het een schande is voor de sport... de sport is: elkaar verrot meppen en dat deed hij
Dat zegt dan alles over de mentaliteit van die gasten. Maar goed, da's voor iemand die in NL weleens op straat loopt geen nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, moet je voor de gein de reacties op youtube lezen onder die filmpjes. Zat mezelf op te vreten vanmiddag.. En prachtig dat ze het vinden.
Dat was in 2008 en 2010.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef draaijer het volgende:
Badr HariMaar dat was in 2008. Van mij krijgt hij nog een laatste kans en anders heeft hij echt afgedaan. Dan kan hij hier lekker komen schoonmaken
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
Badr Hari
Hilarisch weer
Zeker, zeker.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef jeroen_s het volgende:
Als ik die hari tegen kom geef ik hem toch een knal voor zijn bek dat hij jankend weg kruipt vieze vals speler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |