Iemand deze briljante lyrics al gehoord in Twilight Omens?quote:I typed your number into my calculator
Where it’s spelled as your word
When you turn it upside down
You can turn my dirty world
The bright way round
ik vond de eerste versie ervan wel een stuk leukerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef Radioheader het volgende:
Can't stop feeling vind ik wel verreweg het slechtste nummer van de cd. Misschien wel het slechtste van Franz Ferdinand, dat ik ken.
Zo zeg, inderdaad een stuk beter. Neemt niet weg dat het album verder echt heel goed isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik vond de eerste versie ervan wel een stuk leuker
quote:Pre-ordered item(s)
Package #1 to be sent to arrive on or around 26/01/09
1 Franz Ferdinand WIG205X / Tonight: Franz Ferdinand (Out 26/01/09)
Box Set
£50.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Satans aanbiddingen natuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Nepthys het volgende:
Hebben jullie enig idee wat die achterstevoren afgespeelde tekst aan het begin van Can't Stop Feeling moet voorstellen? Dit dus. Ik hoor iets van 'I ? ? ?, I love ? ?'
Jup, dat nummer klik ik tot nu toe gewoon telkens door. Gewoon irritant zelfs hoe slap dat nummer is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef Radioheader het volgende:
Can't stop feeling vind ik wel verreweg het slechtste nummer van de cd. Misschien wel het slechtste van Franz Ferdinand, dat ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |