Dat vind ik juist erg tofquote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef Nepthys het volgende:
(alleen niet dat vervelende geluid na vijf minuten in Lucid Dreams)
Doe dan eerst "Dream Again" opzetten voordat je gaat slapenquote:Op maandag 12 januari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het tot nu toe goed klinkenLuister morgen wel verder, nu eerst
Het verhaal achter de synthesizer:quote:Op maandag 12 januari 2009 01:20 schreef lienelien het volgende:
Goed. Alex kwam wat geluidseffecten tegen op de computer, klikte het een en ander aan, en dacht 'hihi, dat klinkt grappig!' en klikte er vervolgens nog een paar aan. Zou het zo gegaan zijn?
quote:"The strangest instrument we've been using is an old Russian synthesiser built from spare parts in the Cold War," explained Kapranos. "This guy couldn't get synthesisers in Russia but heard about them and decided to build one from what he heard they were like. He used whatever components he could get hold of. It sounds like a normal synthesiser, only a lot weirder."
bron
Hehehe, vandaag in de trein dacht ik dat ik gek werd...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef Tourniquet het volgende:
Het einde van Lucid Dreams is juist erg tof!Alleen zijn de stereo-effecten met oordoppen in wel iets te veel van het goede.
Ik heb het nog niet gehoord, maar ik word er nu al gek van...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Breuls het volgende:
Het trilt heel apart in je oren. Wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |