ja die bedoelde ik idd... mediaportal ga ik eens bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef NutKees het volgende:
Je kan beter mediaportal gebruiken. XBMC voor windows is een slap, half werkend aftreksel van de xbox versie (als je die bedoelt ten minste...).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef wdn het volgende:
Plush. HELL YES.
Prepare yourself for GORE, Drama and a lovestory
Kheb niet voor niets een Elfen lied ikoon
Kabuto_Raiger: wat was die goed heWat een wereld. Over iemand even op de feiten drukken
![]()
Haha ja wat ik overigens wel jammer vond was dat ze niet alles uit de novel gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop deze week de laatste ep van Rosario + Vampire Capu2 te kunnen downloadenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef DJ_ het volgende:
volgende week eps12 van EF a tale of melodies
dan kan ik ze allemaal downloaden en een marathon houden op kerst avond
budget/eisen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Quir het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuk schermpje gaan kopen, iemand nog een geweldig voorstel?
Ik moet Rosario + Vampre capu2 ook nog inhalen, ben afgehaakt bij 3. Churuchuruchuruchuruchu.
samsungs , altijd een samsung nemen .quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Quir het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuk schermpje gaan kopen, iemand nog een geweldig voorstel?
Ik moet Rosario + Vampre capu2 ook nog inhalen, ben afgehaakt bij 3. Churuchuruchuruchuruchu.
samsung 40", bijna hetzelfde qua specs.. (o.a. geen DVB-C tuner) -> 400 euro goedkoperquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:46 schreef Quir het volgende:
Ik zat eigenlijk te denken aan een aantal briefjes van 100, maar geen 11. Ik zou graag een HDMI aansluiting willen, en een beetje een mooi ontwerp. De rest is vrij, eigenlijk.
Ik ben zelf ook even rond aan 't kijken.
ik zal niet ontkennen dat samsung goedspul is maar tv <-> monitor is een heeel andere expertise (m.a.w.: in andere gebieden behaalde resultaten bieden geen garantie)quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samsungs , altijd een samsung nemen .
niet duur en geweldige panelen en vaak heel veel opties tenopzichte van prijs concurentie
heb mijn HDtv nu al een jaar ( 37" samsung pc kamer , 42" full hd woon kamer van sharp )
maar de goedkopere samsung doet het echt niet onder voor de dure sharp aquos
heb ook jaren lang samsung monitor gehad voor pc's en het zijn echt op dingen .
ik maak er wel gewoon plek voorquote:Op zondag 21 december 2008 00:00 schreef Quir het volgende:
Dit ziet er ook wel aardig uit, 26'', een 40'' gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ik een heel klein kamertje heb.
Wat is het probleem?quote:
Daar staan mijn computer, gitaar, kleerkast, bed, een collectie boeken, manga en dvd's etc.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef Quir het volgende:
Mijn slaapkamertje is maar 2x3
Dan hang je hem op.quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Daar staan mijn computer, gitaar, kleerkast, bed, een collectie boeken, manga en dvd's etc.
ik vind ambilight waardeloos , ik wil donkerquote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik idd wel ietjes meer ruimte (zit op ~3meter afstand van toekomstige tv plek)
zat alleen nog te denken over een ambilight tv, maar die zijn me te duur
Ook naar gekeken; mijn muren zijn zo broos als een bros.quote:
Daar heb je pluggen voor.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Ook naar gekeken; mijn muren zijn zo broos als een bros.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |