63 series ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:43 schreef mschol het volgende:
[..]
profile -> Find User/Browse User List (en ik ben te vinden onder de Offers)
Wat betreft de freeleech:
ik zit nu op 63 serie's e.d om te downloaden![]()
helaas kan ik zo snel niet zien hoeveel dat is
-edit- gelukkig doe ik aan pre-allocation, zit nu op +350GB![]()
![]()
![]()
ik dacht aan ~550GB voorlopig nog wel eff genoeg te hebben
Ik ben eens door je lijst wezen neuzen voor inspiratie en ik heb er een paar uitgepikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:43 schreef mschol het volgende:
[..]
profile -> Find User/Browse User List (en ik ben te vinden onder de Offers)
Wat betreft de freeleech:
ik zit nu op 63 serie's e.d om te downloaden![]()
helaas kan ik zo snel niet zien hoeveel dat is
-edit- gelukkig doe ik aan pre-allocation, zit nu op +350GB![]()
![]()
![]()
ik dacht aan ~550GB voorlopig nog wel eff genoeg te hebben
oooh, dat is wel een zeer goede reden om escaflowne weer te zien, goede serie was dat zegquote:
werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef zquing het volgende:
ben ik ff blij dat en ik een
[ afbeelding ] heb aangeschaft
je kan hotswappen, maar jou oplossing is natuurlijk veel mooier. Maar dat komt nog wel denk ik ooitquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt dat een beetje?
ik zat zelf aan zoiets te denken in m'n serverbak:
[ afbeelding ]
nadeel van mijn oplossing is wel dat ik intern een sata controller nodig heb die op ACHI mode kan staan, anders kan ik nie hotswappen (afaik)quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan hotswappen, maar jou oplossing is natuurlijk veel mooier. Maar dat komt nog wel denk ik ooit
in een serverbak hoort toch wel een beetje leuke satacontroller? Mischien een PERC5, dat kost volgens mij nog geen 150euquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van mijn oplossing is wel dat ik intern een sata controller nodig heb die op ACHI mode kan staan, anders kan ik nie hotswappen (afaik)
een echt leuke server sata controller is +/- 300 euroquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef zquing het volgende:
[..]
in een serverbak hoort toch wel een beetje leuke satacontroller? Mischien een PERC5, dat kost volgens mij nog geen 150eu
ik zeg niet voor niets perc5, dals 't goed is beste bang for bucks atm, met expender gaan er 8 schijfen op en JBOD doen alle controllers, deze doet de rest ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
een echt leuke server sata controller is +/- 300 euro(dan heb je echt hardware raid controller, 8xsata300, raid 0,1,5,10,JBOD (en nog een paar waarschijnlijk) )
want ik heb minimaal 4 poorten nodig voor zo'n harddisk bracket en die zijn duur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ah, klinkt tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef wdn het volgende:
Plush. HELL YES.
Prepare yourself for GORE, Drama and a lovestory
Oh, als ik het zo zie is het niks voor jou. Wel is het een van de top anime op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef Plush. het volgende:
[..]
Ah, klinkt tof
Er komen toch wel naakte chicks in voor of wat?
Werkt dat een beetje, zo'n ding? Via USB?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef zquing het volgende:
ben ik ff blij dat en ik een
[ afbeelding ] heb aangeschaft
Ik heb net wat bekeken, en hij ziet er geweldig uit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef zquing het volgende:
[..]
oooh, dat is wel een zeer goede reden om escaflowne weer te zien, goede serie was dat zeg
Via SATA, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje, zo'n ding? Via USB?
Oh, er zijn op meerdere plekken zulke schijven te koop voor die prijs. Het daalt allemaal, hè.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb net wat bekeken, en hij ziet er geweldig uit...
Alleen jammer dat ik gister bij de mediamarkt de 1TB externe HDD heb laten liggen... Die was maar ¤100
[..]
Via SATA, denk ik.
Ik heb vanmiddag eindelijk mijn HD3870 in mijn computer kunnen schuiven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Beach het volgende:
Als we toch over hardware bezig zijn; ik heb sinds een tijdje een 1tb externe schijf en die komt al aardig vol.
En sinds gister heb ik een programma dat zelfs hd mkv's kan streamen naar mn PS3 (ook subs xD) , dus alles lekker kijken op een grote tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |