is het niet gewoon iemand die voor standbeeld aan het spelen is (check ook de mouw waar je "in" kan kijken, zie ik duidelijk een andere stof...quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Ge4ce het volgende:
Echt stoer!
Alleen... waar moet je toch zoiets kwijt?
check de latex handschoentjes waar de verf niet goed op pakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet gewoon iemand die voor standbeeld aan het spelen is (check ook de mouw waar je "in" kan kijken, zie ik duidelijk een andere stof...
Moet je het weer verpesten!! Het is toch vet stoer om zo'n ding... ergens te hebben staan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet gewoon iemand die voor standbeeld aan het spelen is (check ook de mouw waar je "in" kan kijken, zie ik duidelijk een andere stof...
Appleseed komt uit 2004, Vexille en Appleseed Ex Machina komen beiden uit 2007...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Kuwaro het volgende:
Ik heb ook Vexille en Appleseed ( Ex Machina) gezien en ik moet zeggen dan Appleseed Exmachina toch wat beter uitzag dan Appleseed.
Ook waren er paar verschillen tussen Appleseed en Ex Machina, dat heb ik namelijk even opgemerkt.
Over Vexille kan ik zeggen dat de verhaallijn wel interessant is.
Vexille is ook wat nieuwer dan Appleseed dacht ik maar dat weet ik ook niet precies.
Haha interessante conclusie heb je getrokkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Appleseed komt uit 2004, Vexille en Appleseed Ex Machina komen beiden uit 2007...
Ik heb Appleseed - Ex Machina nog niet gezien en hij ziet er inderdaad beter uit dan Appleseed (omgevingen enzo vooral). Er zit 2/3 jaar tussen de films en in die tijd is er natuurlijk het een en ander veranderd op computer/CGI gebied. Men kan meer doen met het zelfde budget (~10 miljoen had ik gelezen), betere software enzovoort en dat is wel te zien. Ik vind het nog steeds jammer dat ze bij Appleseed - Ex Machina van de cell-shading + lijntjes zijn afgestapt want ik vond het toch wel wat hebben, ik vind het er beter uitzien eerlijk gezegd. Voor de karakters dan wel want de omgevingen zien er zoals bij Appleseed er gelikt uit.
Vexille (in wat mindere mate) en Appleseed Ex Machina zien er uitgeveegd uit alsof er een filter is gebruikt om rimpels te verbergen (gekkigheid natuurlijk).De hoofdpersonages lijken ook heel erg op elkaar, alsof hetzelfde 3D model is gebruikt met wat aanpassingen.
Zoals het verhaal in de Vexille film is uitgezet vind ik hem niet zo denderend sterk (dit had ik al gezegd in het vorige topic). Daar had men echt iets meer van kunnen maken. Als er nog een film uit zou komen die wat meer de voorgeschiedenis van het verhaal in de film Vexille zou vertellen dan kan ik Vexille misschien iets beter waarderen. Er is genoeg interessant materiaal waar men mee zou kunnen spelen.
als je die "realistische" stijl zoekt niet, maar anders begin bij ghibliquote:Op zondag 14 december 2008 23:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Haha interessante conclusie heb je getrokken![]()
Inderdaad qua hoofdpersonen lijken ze nogal op elkaar.
Heb je misschien wat sugessties voor mij welke animatie films interessant zijn om naar te kijken?
Het mag ook anime zijn![]()
Ik heb een paar animatie films gezien maar ik vraag me af of er betere animatie films zijn.
Bijvoorbeeld: FF Advent Children vond ik maar niks. Spirit Within vond ik beter maar ja
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die betere opties kunnen geven
Nahjah, ik ken niet zoveel Japanse animatiefilms (CGI werken dus), FF Advent Children en Spirits Within ken ik ook en daarvan vond ik de laatste ook beter. Dan heb ik ze toch wel gehad wat betreft CGI animatie met de Appleseed reeks en Vexille erbij natuulijk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Haha interessante conclusie heb je getrokken![]()
Inderdaad qua hoofdpersonen lijken ze nogal op elkaar.
Heb je misschien wat sugessties voor mij welke animatie films interessant zijn om naar te kijken?
Het mag ook anime zijn![]()
Ik heb een paar animatie films gezien maar ik vraag me af of er betere animatie films zijn.
Bijvoorbeeld: FF Advent Children vond ik maar niks. Spirit Within vond ik beter maar ja
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die betere opties kunnen geven
Nou realistisch stijl vind ik wel altijd mooi om te zien maar het maakt mij niet uit wat voor genre is of stijl.quote:Op zondag 14 december 2008 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
als je die "realistische" stijl zoekt niet, maar anders begin bij ghibli
Ik ken alleen Byousoku 5cm bij naam.quote:Op maandag 15 december 2008 00:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nahjah, ik ken niet zoveel Japanse animatiefilms (CGI werken dus), FF Advent Children en Spirits Within ken ik ook en daarvan vond ik de laatste ook beter. Dan heb ik ze toch wel gehad wat betreft CGI animatie met de Appleseed reeks en Vexille erbij natuulijk.
Byousoku 5cm (5cm per second - a chain of short stories about their distance) vind ik wel een aanrader, het is geen sci-fi maar toch echt zeer indrukwekkend imo.
worden.
het is geen film. 't is een studio, begin met nausicaa en mononokequote:Op maandag 15 december 2008 11:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou realistisch stijl vind ik wel altijd mooi om te zien maar het maakt mij niet uit wat voor genre is of stijl.
Ghibli?
Die ken ik zo niet
Ik zal es kijken of het interessant is![]()
Dat zijn er dan al twee te veel..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Quir het volgende:
Dat was pas mijn tweede quote, Jordy.
Achtervolg me eens niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zijn er dan al twee te veel..
Toradora is momenteel nog behoorlijk feelgood.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef zquing het volgende:
weet iemand een enorme feelgood serie
Aishiteru ze Babyquote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef zquing het volgende:
vond ik kut,
vond ik kut, hmmm, harem, al gezien, al gezien
One Piece,Seto No Hanayome, en verder weet ik nietquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef zquing het volgende:
weet iemand een enorme feelgood serie
quote:
ik beoordeel series op de eerste 10 minuten die ik zie, vind ik die leuk kijk ik 'm uit(behalve als hij weer bagger wordt later) anders nietquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef Jordy-B het volgende:
Kannagi, dan?
En hoezo vond je toradora kut? Er zijn net tien afleveringen uitgebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |