abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63969873
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Ge4ce het volgende:
Echt stoer!

Alleen... waar moet je toch zoiets kwijt?
is het niet gewoon iemand die voor standbeeld aan het spelen is (check ook de mouw waar je "in" kan kijken, zie ik duidelijk een andere stof...
pi_63970060
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef mschol het volgende:

[..]

is het niet gewoon iemand die voor standbeeld aan het spelen is (check ook de mouw waar je "in" kan kijken, zie ik duidelijk een andere stof...
check de latex handschoentjes waar de verf niet goed op pakt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63978889
Bingo..

Cosplay op z'n best xD
なんだっけ
pi_63983649
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Moet je het weer verpesten!! Het is toch vet stoer om zo'n ding... ergens te hebben staan.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:49:35 #105
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_63994187
Ik heb Appleseed nog eens gekeken omdat ik het toch eens wilde vergelijken (voor zover dit kan) met Vexille van vorige week. Er was toen een vraag in het vorige topic of Vexille op een copycat van Appleseed leek. Nu kan ik er meer over zeggen omdat het nu weer vers in het geheugen staat.

Ik vind Vexille geen copycat van Appleseed, er zijn echter wel wat overeenkomsten maar daar ontkom je niet zo heel snel aan als je een film maakt in een dergelijke toekomst-setting. Er komen powersuits in voor, androids enzovoort vrij algemene zaken imo. Het verhaal van Appleseed is (gelukkig) ook anders. De grootste overeenkomst is de manier van animeren, CGI met wat cell-shading voor een cartoon effect. Maar bij Vexille hebben ze dit toch anders gedaan en ik vind het op een of andere manier minder mooi dan dat ze bij Appleseed hebben gedaan.

Voorbeeldje:

Boven: Appleseed, onder: Vexille...
Ze hebben in Appleseed beter de cell-shader toegepast en de ogen zien er ook meer getekend uit dan CGI. Ik vind die cell-shading in appleseed scherper en dat is voor mij waarom ik het mooier vind. De 'loopjes' van de karakters in Appleseed zijn ook natuurlijker, waar ik bij Vexille opmerkte dat ze soms liepen alsof er een scheet dwarst zat. Appleseed is mij over het algemeen veel beter bevallen dan Vexille.

Grappig is wel dat er een tweede Appleseed film is gemaakt en die ziet er hetzelfde uit als als Vexille. Wat ik persoonlijk wel jammer vind, maar goed, dat is een kwestie van smaak. Ik moet hem nog kijken dus meer kan ik er niet over zeggen...

[ Bericht 1% gewijzigd door MaxiTitan op 13-12-2008 23:42:16 (beter plaatje) ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:14:53 #106
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_63994806
Ik heb ook Vexille en Appleseed ( Ex Machina) gezien en ik moet zeggen dan Appleseed Exmachina toch wat beter uitzag dan Appleseed.
Ook waren er paar verschillen tussen Appleseed en Ex Machina, dat heb ik namelijk even opgemerkt.

Over Vexille kan ik zeggen dat de verhaallijn wel interessant is.
Vexille is ook wat nieuwer dan Appleseed dacht ik maar dat weet ik ook niet precies.
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  zondag 14 december 2008 @ 00:43:22 #107
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_63998216
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Kuwaro het volgende:
Ik heb ook Vexille en Appleseed ( Ex Machina) gezien en ik moet zeggen dan Appleseed Exmachina toch wat beter uitzag dan Appleseed.
Ook waren er paar verschillen tussen Appleseed en Ex Machina, dat heb ik namelijk even opgemerkt.

Over Vexille kan ik zeggen dat de verhaallijn wel interessant is.
Vexille is ook wat nieuwer dan Appleseed dacht ik maar dat weet ik ook niet precies.
Appleseed komt uit 2004, Vexille en Appleseed Ex Machina komen beiden uit 2007...

Ik heb Appleseed - Ex Machina nog niet gezien en hij ziet er inderdaad beter uit dan Appleseed (omgevingen enzo vooral). Er zit 2/3 jaar tussen de films en in die tijd is er natuurlijk het een en ander veranderd op computer/CGI gebied. Men kan meer doen met het zelfde budget (~10 miljoen had ik gelezen), betere software enzovoort en dat is wel te zien. Ik vind het nog steeds jammer dat ze bij Appleseed - Ex Machina van de cell-shading + lijntjes zijn afgestapt want ik vond het toch wel wat hebben, ik vind het er beter uitzien eerlijk gezegd. Voor de karakters dan wel want de omgevingen zien er zoals bij Appleseed er gelikt uit.

Vexille (in wat mindere mate) en Appleseed Ex Machina zien er uitgeveegd uit alsof er een filter is gebruikt om rimpels te verbergen (gekkigheid natuurlijk). De hoofdpersonages lijken ook heel erg op elkaar, alsof hetzelfde 3D model is gebruikt met wat aanpassingen.

Zoals het verhaal in de Vexille film is uitgezet vind ik hem niet zo denderend sterk (dit had ik al gezegd in het vorige topic). Daar had men echt iets meer van kunnen maken. Als er nog een film uit zou komen die wat meer de voorgeschiedenis van het verhaal in de film Vexille zou vertellen dan kan ik Vexille misschien iets beter waarderen. Er is genoeg interessant materiaal waar men mee zou kunnen spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MaxiTitan op 14-12-2008 20:40:45 (Nu wel gezien :)) ]
MaxiTitan City
  zondag 14 december 2008 @ 23:15:42 #108
237877 Kuwaro
pi_64018925
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Appleseed komt uit 2004, Vexille en Appleseed Ex Machina komen beiden uit 2007...

Ik heb Appleseed - Ex Machina nog niet gezien en hij ziet er inderdaad beter uit dan Appleseed (omgevingen enzo vooral). Er zit 2/3 jaar tussen de films en in die tijd is er natuurlijk het een en ander veranderd op computer/CGI gebied. Men kan meer doen met het zelfde budget (~10 miljoen had ik gelezen), betere software enzovoort en dat is wel te zien. Ik vind het nog steeds jammer dat ze bij Appleseed - Ex Machina van de cell-shading + lijntjes zijn afgestapt want ik vond het toch wel wat hebben, ik vind het er beter uitzien eerlijk gezegd. Voor de karakters dan wel want de omgevingen zien er zoals bij Appleseed er gelikt uit.

Vexille (in wat mindere mate) en Appleseed Ex Machina zien er uitgeveegd uit alsof er een filter is gebruikt om rimpels te verbergen (gekkigheid natuurlijk). De hoofdpersonages lijken ook heel erg op elkaar, alsof hetzelfde 3D model is gebruikt met wat aanpassingen.

Zoals het verhaal in de Vexille film is uitgezet vind ik hem niet zo denderend sterk (dit had ik al gezegd in het vorige topic). Daar had men echt iets meer van kunnen maken. Als er nog een film uit zou komen die wat meer de voorgeschiedenis van het verhaal in de film Vexille zou vertellen dan kan ik Vexille misschien iets beter waarderen. Er is genoeg interessant materiaal waar men mee zou kunnen spelen.
Haha interessante conclusie heb je getrokken
Inderdaad qua hoofdpersonen lijken ze nogal op elkaar.

Heb je misschien wat sugessties voor mij welke animatie films interessant zijn om naar te kijken?

Het mag ook anime zijn

Ik heb een paar animatie films gezien maar ik vraag me af of er betere animatie films zijn.

Bijvoorbeeld: FF Advent Children vond ik maar niks. Spirit Within vond ik beter maar ja

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die betere opties kunnen geven
  zondag 14 december 2008 @ 23:20:45 #109
122997 zquing
Drama Junk
pi_64019070
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:15 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Heb je misschien wat sugessties voor mij welke animatie films interessant zijn om naar te kijken?

Het mag ook anime zijn

Ik heb een paar animatie films gezien maar ik vraag me af of er betere animatie films zijn.

Bijvoorbeeld: FF Advent Children vond ik maar niks. Spirit Within vond ik beter maar ja

als je die "realistische" stijl zoekt niet, maar anders begin bij ghibli
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 15 december 2008 @ 00:56:55 #110
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64020992
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:15 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Het mag ook anime zijn

Nahjah, ik ken niet zoveel Japanse animatiefilms (CGI werken dus), FF Advent Children en Spirits Within ken ik ook en daarvan vond ik de laatste ook beter. Dan heb ik ze toch wel gehad wat betreft CGI animatie met de Appleseed reeks en Vexille erbij natuulijk.

Byousoku 5cm (5cm per second - a chain of short stories about their distance) vind ik wel een aanrader, het is geen sci-fi maar toch echt zeer indrukwekkend imo. Het is ook geen CGI maar de artwork in deze serie korte films ziet er zeer goed uit, dat zie je niet overal, uitstekend teken- en schilderwerk. Je proeft de sfeer gewoon alsof je er zelf in/bij zit, je kan de omgeving nog net niet ruiken. Het verhaal is er ook naar om je maximaal te laten genieten vond ik zelf. Het genre (slice of life, school life) moet je wel aanspreken maar deze is alleen om de visuals al de moeite waard om op zijn minst één keer gezien te hebben. Doe jezelf een plezier en zie ergens de 720P/1080P HD versie vandaan te ritselen.

Dit is een van die films die ik zeker op blu-ray wil kopen als heel die bende (spelers enzo) wat goedkoper wordt. Dit soort producties zijn een genot voor het oog, zo mogen ze van mij wel vaker komen/gemaakt worden.
MaxiTitan City
  maandag 15 december 2008 @ 11:20:12 #111
237877 Kuwaro
pi_64026522
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:20 schreef zquing het volgende:

[..]

als je die "realistische" stijl zoekt niet, maar anders begin bij ghibli
Nou realistisch stijl vind ik wel altijd mooi om te zien maar het maakt mij niet uit wat voor genre is of stijl.

Ghibli?
Die ken ik zo niet
Ik zal es kijken of het interessant is
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:56 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Nahjah, ik ken niet zoveel Japanse animatiefilms (CGI werken dus), FF Advent Children en Spirits Within ken ik ook en daarvan vond ik de laatste ook beter. Dan heb ik ze toch wel gehad wat betreft CGI animatie met de Appleseed reeks en Vexille erbij natuulijk.

Byousoku 5cm (5cm per second - a chain of short stories about their distance) vind ik wel een aanrader, het is geen sci-fi maar toch echt zeer indrukwekkend imo.
worden.
Ik ken alleen Byousoku 5cm bij naam.
Ik heb wel wat reviews van gelezen en het was wel interessant.

Dus ik ben benieuwd naar.
pi_64026674
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:20 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Nou realistisch stijl vind ik wel altijd mooi om te zien maar het maakt mij niet uit wat voor genre is of stijl.

Ghibli?
Die ken ik zo niet
Ik zal es kijken of het interessant is
het is geen film. 't is een studio, begin met nausicaa en mononoke
pi_64029498
De stijl van Kara no Kyoukai.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64064968
Dat was pas mijn tweede quote, Jordy.
pi_64065051
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Quir het volgende:
Dat was pas mijn tweede quote, Jordy.
Dat zijn er dan al twee te veel..
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_64065128
gaapt
pi_64065702
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat zijn er dan al twee te veel..
Achtervolg me eens niet.
pi_64082901
weet iemand een enorme feelgood serie
pi_64085260
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef zquing het volgende:
Toradora is momenteel nog behoorlijk feelgood.

Azumanga Daioh, Angelic Layer, Love Hina, Ouran High School Host Club, Vandread...
pi_64085414
vond ik kut,

vond ik kut, hmmm, harem, al gezien, al gezien
pi_64099761
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef zquing het volgende:
vond ik kut,

vond ik kut, hmmm, harem, al gezien, al gezien
Aishiteru ze Baby
Futakoi
Iketeru Futari
Kashimashi
Suzuka
Uta~Kata
EF-A Tale Of Memories
H2O
Ichigo100%
Kanon
Kyou no Go no Ni
Myself Yourself
Otome wa Boku ni Koishiteru
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 17 december 2008 @ 22:28:51 #122
237877 Kuwaro
pi_64103655
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef zquing het volgende:
One Piece,Seto No Hanayome, en verder weet ik niet
Heb je ook een genre voorkeur?
  donderdag 18 december 2008 @ 10:57:56 #123
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64112863
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

*knip*
Kyou no Go no Ni
*knip*

Today in class 5-2 (Kyou no Go no Ni) heeft een OVA dat voor de serie al bestond, als je deze eerst gezien hebt dan zal de serie je in het begin tegenvallen. Dit omdat de tekenstijl totaal verschilt (simpeler/lelijker) en omdat ze ook de OVA in de serie herhalen. De serie is ook meer gekuist dan de OVA maar goed ik vind dit persoonlijk niet erg het maakt de humor onschuldiger imo. Als je door het begin weet te komen dan kan je de serie wel gaan waarderen.
MaxiTitan City
pi_64112988
Kannagi, dan?

En hoezo vond je toradora kut? Er zijn net tien afleveringen uitgebracht?
pi_64113037
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef Jordy-B het volgende:
Kannagi, dan?

En hoezo vond je toradora kut? Er zijn net tien afleveringen uitgebracht?
ik beoordeel series op de eerste 10 minuten die ik zie, vind ik die leuk kijk ik 'm uit(behalve als hij weer bagger wordt later) anders niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')