Ben je nou echt zo dom of doe je dit puur om te provocerenquote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef MASD het volgende:
Ja, huilende baby's! het zou verboden moeten worden! Beter verbieden ze ook zwangerschap, het probleem bij de bron aanpakken.
Dat dacht ik ook toen ik de OP las...quote:Op maandag 8 december 2008 18:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je dit puur om te provoceren?
Je avatar is dan ook van hetzelfde, dus dat verbaast mij dan ook niks. Ga anders eens professionele hulp zoeken, zij kunnen je wel uitleggen wat er ziek en niet maatschappelijk geaccepteerd is aan huilende babiesquote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zie ook niet helemaal wat er "sick" is aan huilende baby's. Of worden ze in de videoclip ritueel geslacht?
Heeft de maatschappij wel iets aan jankende negers?quote:Op maandag 8 december 2008 18:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Je avatar is dan ook van hetzelfde, dus dat verbaast mij dan ook niks. Ga anders eens professionele hulp zoeken, zij kunnen je wel uitleggen wat er ziek en niet maatschappelijk geaccepteerd is aan huilende babies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |