Kreeg je er een stijve plasser van?quote:

Tsk! Dat is stom!quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef JDI het volgende:
TS moet zich in gaan lezen op internet, gezien je OP weet je niet echt waar je over praat...
Kwam laatst nog een malloot tegen die dacht dat hij wiet moest !snuiven! notabene, het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tsk! Dat is stom!
Iedereen weet dat je wiet moet spuiten. Maar niet te veel, anders ga je dood
Had hij maar 1 hersencel ofzo?quote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef Intergalactic88 het volgende:
En de andere, die was 21, en blowde al vanaf zn 13e, en omdat hij toen al elke dag blowde, waren er zoveel hersencellen van hem doodgegaan, dat hij een kastplantje geowrden is![]()
750 kilo in 15 minuten!!quote:Op maandag 8 december 2008 18:12 schreef Iblis het volgende:
One estimate of Cannabis's LD50 for humans indicates that about 1500 pounds of marijuana would have to be smoked within 15 minutes
Die vriend van mij die hardstilstand heeft gekregen, had wel heel veel in korte tijd gerookt, maar ik denk niet 750 kilos, dat lijkt mij wel heel veel, maar wel veel, dus het kan ook met minder!quote:
Als je ondertussen je polsen door snijdquote:
stierenpoepquote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Intergalactic88 het volgende:
[..]
Die vriend van mij die hardstilstand heeft gekregen, had wel heel veel in korte tijd gerookt, maar ik denk niet 750 kilos, dat lijkt mij wel heel veel, maar wel veel, dus het kan ook met minder!
Het zou een medisch unicum zijn als het alleen en direct de wiet was waaraan hij zou overleden zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Intergalactic88 het volgende:
[..]
Die vriend van mij die hardstilstand heeft gekregen, had wel heel veel in korte tijd gerookt, maar ik denk niet 750 kilos, dat lijkt mij wel heel veel, maar wel veel, dus het kan ook met minder!
Zo geil, dat ik een drol in de vriezer heb gedaan. Toen hij hard was, was het net een stijve lul. Met die bevroren drol heb ik mezelf in mijn reet geneukt. En ik kreeg er ook een stijve van, ja.quote:Op maandag 8 december 2008 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kreeg je er een stijve plasser van?
imgfapquote:[b]Op dinsdag 9 december 2008 00:25
Zo geil, dat ik een drol in de vriezer heb gedaan. Toen hij hard was, was het net een stijve lul. Met die bevroren drol heb ik mezelf in mijn reet geneukt. En ik kreeg er ook een stijve van, ja.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef MASD het volgende:
Je moet ook geen wiet in je bloed doendat moet je roken.
Jezus, iemand heeft ook het internet ontdekt.quote:
Nee dat geldt voor wiet niet, want van teveel wiet kun je niet doodgaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Alles TEVEEL is slecht.
Van teveel water ga je ook dood, wil toch niet zeggen dat water per definitie slecht is.
Geldt voor wiet ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |