Ga nou eens googelen op fructose en diabetes/insulineresistentie. Fructose is geen goede suikervervanger. De GI van fructose is laag, maar dat is misleidend. Met 20 gram fructose per dag kan je lichaam omgaan, van te veel krijg je problemen. En trust me, ze stoppen overal van die glucose/fructose troep in.quote:Op maandag 8 december 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
De rest van de producten koop ik uitsluitend als er fructose in zit als suikervervanger.
Ik ben salarisadministrateurquote:Op maandag 8 december 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah gatver joh, nu net voor de feestdagen![]()
Wat voor werk zoek je?
fructose is een prima suikervervanger als je deze met mate consumeert. Ik eet het ipv fruit!quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga nou eens googelen op fructose en diabetes/insulineresistentie. Fructose is geen goede suikervervanger. De GI van fructose is laag, maar dat is misleidend. Met 20 gram fructose per dag kan je lichaam omgaan, van te veel krijg je problemen. En trust me, ze stoppen overal van die glucose/fructose troep in.
Waar woon je?quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben salarisadministrateur
In je proeftijd wel. Ik zat er 3 wekenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze kunnen je toch niet zomaar ontslaan?
Ik woon in voorburg.quote:Op maandag 8 december 2008 15:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Hoeveel uur wil je werken?
Heb je de nummers van je lokale uitzendbureaus al opgezocht?
ik lust in principe alle soorten "avondmaaltijd" vlees ook graag koud op brood. maar daarme zit je zo snel hoger in vetten en claorieën dan met een plakje uit een pakje.... extra mager rundergehakt of tartaar, bereid, vind ik ook erg lekker op brood. maar das zeker ook te ongezond?quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef SHE het volgende:
@ Kwak:
rauwe ham = ok!
de rest van de ham en ZEKER worsten moet je echt niet meer in huis halen.
Er is niets mis met elke dag kip of makreel en fricandeau is ook prima.
Wat lust je nog meer?
Enneh, maak gewoon alles op deze maand. Volgende maand dan slimmer inkopen en die dingen niet meer in huis halen. Babysteps!
Thanks, maar die bovenste zijn echt uitzuigers en berucht in mijn vakgebied.quote:Op maandag 8 december 2008 15:23 schreef SHE het volgende:
http://www.wr.nl/werkneme(...)GcsZcCFQoi3godMDEjjw
http://www.interimworx.nl/
?
Welke woonplaats?
Wat balen zeg! Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt!quote:Op maandag 8 december 2008 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In je proeftijd wel. Ik zat er 3 weken
My bad, ik zie het woord fructose en word spontaan intolerant. Plus dat ik nog steeds te weinig onderscheid maak tussen snacks en eten.quote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
We hebben het hier over snacks, niet over structurele voeding.
Den Haag is ideaal. Ik heb ook in Rotterdam gewerkt. Ik heb een auto en momenteel doet de reistijd er wat minder toe. Ik krijg maar 1 week uitbetaald deze maand op deze manier. Werk is belangrijker dan de afstand.quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef SHE het volgende:
ah voorburg.
hoeveel wil je reizen? Den haag een optie?
tartaar is prima!quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik lust in principe alle soorten "avondmaaltijd" vlees ook graag koud op brood. maar daarme zit je zo snel hoger in vetten en claorieën dan met een plakje uit een pakje.... extra mager rundergehakt of tartaar, bereid, vind ik ook erg lekker op brood. maar das zeker ook te ongezond?
ik hou van zilveruitjes, die zijn ook lekker als snack, en augurkjes...bij mn boterham.
ik zal geen worst meer kopen, en voorzichtig zijn met de on-rauwe ham.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Den Haag is ideaal. Ik heb ook in Rotterdam gewerkt. Ik heb een auto en momenteel doet de reistijd er wat minder toe. Ik krijg maar 1 week uitbetaald deze maand op deze manier. Werk is belangrijker dan de afstand.
Yup van december. November heb ik al gehad.quote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]kunnen ze je maar 1 vand e drie weken betalen dan? of bedoel je in december?
Zal wel van het werk in december zijn... precies de duurste maandquote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]kunnen ze je maar 1 vand e drie weken betalen dan? of bedoel je in december?
Fijn dat een keer iemand anders het topic overneemtquote:Op maandag 8 december 2008 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yup van december. November heb ik al gehad.
Maar goed dat is de tweede keer binnen 3 dagen dat mijn mededeling het topic overneemt. Ik ga gewoon heel hard zoeken en heel veel bellen en toch maar weer terug de detachering in.
Ja ik snap! Je stond er ook nog niet bijquote:Op maandag 8 december 2008 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie zijn lief, allemaal![]()
![]()
PF je begrijpt dat ik het lootjes trekken even over sla nu?
Heel erg bedanktquote:Op maandag 8 december 2008 15:33 schreef Anosmie het volgende:
Mocht ik er meer vinden dan zal ik ze wel PMmen.. Want die optie hebben we natuurlijk ook dacht zij beschaamd..
samen met haar pasta eten en spinnenquote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef Bob. het volgende:
Ojee, wat stom DML! Vooral omdat het hún fout is, als jij gewoon duidelijk hebt aangegeven wat je wel en niet kon.![]()
En ik heb net geluncht met een salade en dat was lekker.En vanavond was ik van plan pasta met superveel groentes te eten en daarna te gaan spinnen, maar nu smst een vriendin net of ik samen wil eten. En nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Je vriendin voorstellen om bij jou pasta met superveel groentes te eten en daarna te gaan spinnen?quote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef Bob. het volgende:
En vanavond was ik van plan pasta met superveel groentes te eten en daarna te gaan spinnen, maar nu smst een vriendin net of ik samen wil eten. En nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
zilveruitjes zijn tof, net als augurkjes, de rauwe ham mag ook in je snavel en rijstwafels ALLEEN als je gesport hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef kwakveense het volgende:
oeh ik heb echt heel heel erg honger, en ik ga pas over een uur of 4 warm eten...
ik wil zo graag iets wat vult, maar ik heb niks gezonds denk ik. rijstwafels, rauwe ham, zilveruitjes. kan dat of beter gewone crackers? ja toch?vult alleen allemaal niet héél denderend...
ik heb ook appels maar moet nu albij t idee van een appel eten op dit moment...
jezus t lijkt wel alsfo ik niet meer zelfstandig kan denken...kom op zeg.... dit ga ik gewoon eten. jammer dan als t niet de beste keus is, heb verder namelijk niks liggen behalve kook-chocola en bevroeren vlees en avondmaaltijden.
Waarom eigenlijk geen rijstwafels?quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef SHE het volgende:
[..]
zilveruitjes zijn tof, net als augurkjes, de rauwe ham mag ook in je snavel en rijstwafels ALLEEN als je gesport hebt.
Soep?quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik nog kan etengeen vlees iig.. geen melk.. maar wat dan? 't liefst iets warms
quote:
Als twee mensen het zeggen moet het wel de goede oplossing zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je vriendin voorstellen om bij jou pasta met superveel groentes te eten en daarna te gaan spinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |