jep, maar ik zoek zijn echte vader. Wolffensperger is de naam van zijn stiefpa.quote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
lijkt op de bekende ex wethouder : Wolffensprenger
Gerrit van der Veenquote:Op maandag 8 december 2008 22:09 schreef qonmann het volgende:
of v/d veen..
yepquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Marmex het volgende:
Tweelingen
Ja, is op zich goed, maar ik zoek de naam die het ook nog heeft. Naast dat het een tweedegraadsfunctie is.quote:
Op zich = 0 puntenquote:
Het mag dan een wiskundevraag zijn :p Geen halve puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
Yes, that's it.quote:
Een goed antwoord is een goed antwoord...quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Yes, that's it.
tomtomaat +1
En die andere dingen zijn niet goed, want ik zocht dit woord. Wiskundig wel hetzelfde, in deze quiz niet.
Vraagsteller geeft de punten, ik zocht dit woord en niets anders. Helaas.quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een goed antwoord is een goed antwoord...
Je zegt het zelf: wiskundig hetzelfde. Het zijn synoniemen van elkaar, en ik vind dat je synoniemenquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Yes, that's it.
tomtomaat +1
En die andere dingen zijn niet goed, want ik zocht dit woord. Wiskundig wel hetzelfde, in deze quiz niet.
Kun je de stand ook even bijwerken?quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Yes, that's it.
tomtomaat +1
tja dan moet je de vraag anders stellen..quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vraagsteller geeft de punten, ik zocht dit woord en niets anders. Helaas.
die staat er al...quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef tomtomaat het volgende:
Door welke film is Eli Wallach in eerste instantie bekend geworden?
Ja maar dat is hetzelfde net als met 'tortilla gordijn' en 'tortilla curtain', ze noemen het hier zo in het Engels, dus dan is 't in het Nederlands niet goed. Een hoofdstad van de wereld etc kan je wel in 't Moldavisch in je hoofd hebben, dat is allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef qonmann het volgende:
Binnenkort vraag je de hoofdstad van Frankrijk en dan ga je Parijs fout rekenen omdat je Paris in je hoofd had. ...
Bij een quiz moet je je houden aan de spelregels..ook de vragensteller.
tja..beetje kortzichtig, als een antwoordt aan de vraag voldoet moet je het goed rekenen...quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Marmex het volgende:
Het gaat toch om een quiz? Ik zocht 't woord vierkantsvergelijking en niet tweedegraadsfunctie etc. Klaar, punt, basta.
quote:
Wie maakt uit of een vraag goed is of niet? - de vraagsteller.quote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja..beetje kortzichtig, als een antwoordt aan de vraag voldoet moet je het goed rekenen...
Is mijn mening, althans ik doe dat zelf altijd en ander spelers ook
veel plezier hier verder
Neem allemaal even een slok water. Goed, alles weer rustig?quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef tomtomaat het volgende:
Door welke film is Eli Wallach in eerste instantie bekend geworden?
Hij was de bandiet Tuco(The Ugly)quote:
En op het moment dat Ofyles2 weer terugkomt van zijn dagelijkse portie quiz (De Slimste Mens Ter Wereld, red.) gebeurt niets meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |