Komt in de goeie richting, het is deels een grapje naar een andere bekende grens. De verwijzing is goed, beide woorden zijn niet goed.quote:
Bijna, ze spreken geen Nederlands hier. De bijnaam is in het Engels.quote:
Hij wordt inderdaad in de Bijbel genoemd onder een iets andere naamquote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
zal wel een bijbel figuur zijn
quote:Op maandag 8 december 2008 20:36 schreef qonmann het volgende:
dan denk ik Darius
nopequote:Op maandag 8 december 2008 20:40 schreef qonmann het volgende:
Ahosveras oid is een naam die me bijstaat, uit het onvolprezen Esther
maar of het goed is ..
quote:Op maandag 8 december 2008 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Abraham?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neeI feel kinda Locrian today
quote:Op maandag 8 december 2008 20:43 schreef starla het volgende:
[..]Ik noem ook maar wat hoor heb het hele sprookjesboek nooit gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de Bijbel heet die 'ese KORES.
WieOWie?I feel kinda Locrian today
Die heet in de Bijbel Donald Duck.quote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef PhysicsRules het volgende:
JE hebt dan ook nog Artaxerxes
ja......ja.....we komen er wel!quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, nee, hoe heet ie, Sirius of zo, of iets wat daar op lijkt.
1ste letter = goedquote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef PhysicsRules het volgende:
* graaft in zijn Civilization I/II/III/IV geheugen *
Cerius?
jep, maar ik zoek zijn echte vader. Wolffensperger is de naam van zijn stiefpa.quote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
lijkt op de bekende ex wethouder : Wolffensprenger
Gerrit van der Veenquote:Op maandag 8 december 2008 22:09 schreef qonmann het volgende:
of v/d veen..
yepquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Marmex het volgende:
Tweelingen
Ja, is op zich goed, maar ik zoek de naam die het ook nog heeft. Naast dat het een tweedegraadsfunctie is.quote:
Op zich = 0 puntenquote:
Het mag dan een wiskundevraag zijn :p Geen halve puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
Yes, that's it.quote:
Een goed antwoord is een goed antwoord...quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Yes, that's it.
tomtomaat +1
En die andere dingen zijn niet goed, want ik zocht dit woord. Wiskundig wel hetzelfde, in deze quiz niet.
Vraagsteller geeft de punten, ik zocht dit woord en niets anders. Helaas.quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een goed antwoord is een goed antwoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |