Je kan het gewoon niet hebben dat je er niet bij was.quote:Op maandag 8 december 2008 12:58 schreef Timmor het volgende:
Tijdstip: 10:05
Ik zet m'n bekertje onder het apparaat en het druk op "Koffie Zwart". Op dat moment komen 2 collega's lachend binnen lopen en zegt de een:"Timmor, dit moet je horen. Frank heeft me nou toch iets meegemaakt!!!" Lichtelijk nieuwsgierig vraag ik naar het verhaal en het deed me denken aan dat reclamesportje van TV waar 1 zo'n kerel zeg: "MAAR DIE GROENE DINGEN ZIJN HELEMAAL GEEN AUGURKEN!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA" en dan dat vrouwtje een lepel in z'n strot duwt en :"Zeg eens A" zegt, dat dus. Ik sta dus overduidelijk op de clou van het verhaal te wachten maar het verhaal blijkt dus al afgelopen te zijn. De verteller denkt dat ik het blijkbaar niet snap en dan komt DE zin waardoor ik Erik O. trekjes begin te krijgen en het liefst in het wilde weg om me heen wil schieten.... "Je had erbij moeten zijn..."
Klacht: Mensen die hun slechte verhaal maskeren met de zin:"Je had erbij moeten wezen.."
quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Bananenman het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft over welk reclamespotje TS het heeft?
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Bananenman het volgende:
nee hoor, ik heb ook echt geen flauw ideequote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Ik moest niezen,
Je had er bij moeten wezen zodat ik je kon besmetten en je nu in het ziekenhuis lag zodat je dit topic niet aan kon maken.
ik wilde je al PM'n dat je er bij had moeten zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gelukkig bwen ik nu bij dit topic.. kunnen ze ook niet zeggen dat ik er niet bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Gastquote:Op maandag 8 december 2008 13:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Doe jij eens heel snel suiker in je koffie.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Agiath het volgende:
WAS JIJ ERBIJ??
Waarbij?Daar dacht ik direct aan toen ik de TT zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef beverton het volgende:
[..]
ik wilde je al PM'n dat je er bij had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur: kom er onmiddelijk af!
hihiGefeliciteerd, je hebt het topic gered dankzij deze briljante grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het topic gered door deze briljante grap. GARP
Wat is aardbei in het engels?quote:Op maandag 8 december 2008 17:09 schreef Lakitu het volgende:
Aardbei.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Agiath het volgende:
WAS JIJ ERBIJ??
Waarbij?Het is lekker en het rijmt op waarbij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 17:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur: kom er onmiddelijk af!
hihiZit een Belg op de grond. Valt ie erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het was mijn plichtquote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het topic gered dankzij deze briljante grap.
Boetseerklei!quote:Op maandag 8 december 2008 17:11 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Het is lekker en het rijmt op waarbij....
StraeuwBaerry ?quote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef beverton het volgende:
Wat is aardbei in het engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |