quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan mijn spelling
Er vanuit gaande dat leestekens en hoofdletters niet mee worden gerekend.quote:Op maandag 8 december 2008 16:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]Oh lordy lordy, een hele zin zonder fouten!
Nou, nou ladi... Niet te snel van stapel lopen he, hoewel zijn spelling perfect is zijn er wel opmerkingen te maken over de interpunctie en grammatica. Zo is het niet helemaal duidelijk waar: "dat" naar verwijst. Je zou denken aan zijn rekenvaardigheden, maar dan zou hij "die zijn" moeten gebruiken. Als hij simpelweg verwijst naar het woord "rekenen" dan zegt hij: rekenen is een stuk beter dan mijn spelling.quote:Op maandag 8 december 2008 16:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]Oh lordy lordy, een hele zin zonder fouten!
quote:Op maandag 8 december 2008 17:27 schreef PrincePolly het volgende:
He een spelletje op Fok! Dat lijkt me leuk. Kan ik me inschrijven?
Ja klopt. Ben nieuw inderdaad. Hoorde via via dat dit een enorm interessant spel is wat al enkele epidodes aan de gang is. Nu schijnt er zelfs een nieuwe dimensie aan toegevoegd te worden en ik voel me vereerd om hieraan deel te mogen nemen (mits ik geaccepteerd wordt natuurlijk en het bijbehorende ontgroeningsproces kan voltooien).quote:Op maandag 8 december 2008 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend!
Niet te snel van stapel lopen
Hoi, PP, ben je nieuw hier? Stel je even voor!
Goed, ik stel het volgende voor. Jij post hier je adres, loopt naar buiten, de straat op, en je gaat daar dan staan met een zak over je kop/met een blinddoek op. Je hoort ons wel aankomen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben nieuw inderdaad. Hoorde via via dat dit een enorm interessant spel is wat al enkele epidodes aan de gang is. Nu schijnt er zelfs een nieuwe dimensie aan toegevoegd te worden en ik voel me vereerd om hieraan deel te mogen nemen (mits ik geaccepteerd wordt natuurlijk en het bijbehorende ontgroeningsproces kan voltooien).
Alweer? Moest laatst ook al toen ik voor het eerst in GC kwamquote:Op maandag 8 december 2008 17:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Goed, ik stel het volgende voor. Jij post hier je adres, loopt naar buiten, de straat op, en je gaat daar dan staan met een zak over je kop/met een blinddoek op.
quote:
18 kan opzich wel... Maar aan de andere kant, geen BM verkiezeingen betekend een dag winst.quote:Op maandag 8 december 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ga jullie weer verlaten. Ik heb As The World Turns al gemist omdat mn oma ineens op bezoek kwam, nu ga ik FOK! ook nog missen
Beginnen we vandaag of morgen? Ik zou persoonlijk tot morgen wachten, we hebben niet zo veel mensen hè
Humm ja je hebt gelijk, ik had die post neit voor me en was te lui om het op te zoeken eigenlijk, en ik dacht me 18 te herinneren.quote:
Ja dat vroeg ik me ook al af. Ach ik zal hem eens vrolijk welkom heten als ik hem ziequote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie is ajf eigenlijk?
Ajf!quote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie is ajf eigenlijk?
Ga jij maar rukken Pim.quote:Op maandag 8 december 2008 18:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Ach ik zal hem eens vrolijk welkom heten als ik hem zie
Om het hoogtepunt uit te stellen zal ik jouw fobo openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |