Precies, ik heb nog nooit zo'n goed SL team gezienquote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat zijn we toch heerlijk eensgezind
Ik ga voor alle 3, anders is het bijna onmogelijk om sommige leden te vinden, en het maakt het wat eenvoudiger voor ons (hints kunnen op ieder moment dat je er lol aan hebt geschreven worden)quote:Op maandag 8 december 2008 15:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoe werkt het met de nachtmoorden? Kiezen de maffia en weerwolven iemand uit van hun groepje die de moord doet of worden alle drie de groepsleden voor hints gebruikt?
Hoeveel hints krijgen ze dan? 1 hint per maffia/weerwolf?quote:Op maandag 8 december 2008 15:23 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik ga voor alle 3, anders is het bijna onmogelijk om sommige leden te vinden, en het maakt het wat eenvoudiger voor ons (hints kunnen op ieder moment dat je er lol aan hebt geschreven worden)
Tja ik zou zeggen 1-3 hints per maffia/wolf, hangt er even van af hoe duidelijk ze zijn. Als je bijvoorbeeeld gewone woorden in een zin verwerkt en die als vage hint gebruikt dan kan je er makkelijk 3 doen. Gemiddeld zouden de hints wat pittiger moeten zijn dan wat ladi nu per lid heeft, maar ze zijn wel oplosbaar.quote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoeveel hints krijgen ze dan? 1 hint per maffia/weerwolf?
Hoe werkt het het met de 2 dokters? Weten ze welke dokter ze zijnt? Dokters kunnen niet doodgaan bij het beschermen lijkt me?
ja... Zei ik wat anders?quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh de zwakke dokter sterft toch als hij een maffia/weerwolf beschermt?
Humm.. Je kan altijd nog lynchen, maar ik zal er wel iets bijzetten dat je geen 2 keer op rij dezelfde persoon mag beschermen ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef Trevland het volgende:
Dus de maffia/weerwolfen moeten de dokter echt killen willen ze er vanaf zijn.(zo heb ik het toch goed?). Maar wat nou als de ene dokter de andere beschermt en visa versa ik bedoel gaan ze dan bijde dood of gewoon niet?
Die is verwarrendquote:Die dokters krijgen te horen wie ze zijn en kunnen idd niet doodgaan bij het beschermen (nuja tenzij een zwakke een maffia beschermd die net werd aangevallen door wolven ofzo).
Humm ja nu ik dat zo teruglees....quote:
Lijkt me inderdaad beter dat de bescherming dan niet door gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 16:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Humm ja nu ik dat zo teruglees....
Ik bedoelde (denk ik) dat als een zwakke dokter een maffialid beschermd, dat hij dan dood gaat. Maar eerst nog wel die maffiakerel beschermd, dus als er dan een weerwolven leger aankomt voor een nieuwe voorraad ham, dat die maffia dan neit doodgaat...
Of is het beter als de dokter dan ook zijn beschermde kracht verliest als hij doodgaat door een verkeerde bescherming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |