Effe wachten tot Ladi wakker is. Zij is hier heel goed inquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Effe wachten tot Ladi wakker is. Zij is hier heel goed in
In lijstjes kopieren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij er nog niet zeker van is. En dat hij dus wat feedback van ladi wil hebben, omdat het nog de eerste keer is enzo. Wees eens lief!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:04 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Rennen ladi! Je moet lijstjes kopiëren![]()
Dank je Timmmmm. Dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij er nog niet zeker van is. En dat hij dus wat feedback van ladi wil hebben, omdat het nog de eerste keer is enzo. Wees eens lief!
Oh... ik dacht dat hij een geweldige grap maaktequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij er nog niet zeker van is. En dat hij dus wat feedback van ladi wil hebben, omdat het nog de eerste keer is enzo. Wees eens lief!
Ik ben nooit grappig om deze tijd van de dagquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat hij een geweldige grap maakteMet dat gezeur van ladi altijd over het kopiëren van die lijstjes, ik vond het al zo raar dat hij daarvan af wist
Ik ben bezig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Susi, verdedig je! Ik vind het bewij heel zwak naar jou, en ik vertrouw het niet, maar voorlopig ben je de beste keus!
Ik ben al wakker maar ik zie je nergensquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben hier lieverd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben al wakker maar ik zie je nergens
Gevondenquote:
Meeloperquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, helaas, met zo'n lauwe verdediging zal ik toch op je stemmen zo
Doe ik wel even ....quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Iemand zin om nog links te maken van de paar ontbrekende namen in het rijtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |