Zoals ik al schreef: geldt omgekeerd ook.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Geld dat ook voor de beledigingen van DennisMoore, of heb je je oordeel al klaar?
Refo's willen verbod homokerstmarkt
'Je' zijn diegenen die menen hun geaardheid op haast carnavaleske wijze te moeten uitdragen (promoten).quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie is 'je' in deze? Graag enige duidelijkheid. Val ik ook onder 'je'?
En hoever mag dat 'apart behandelen' van jou gaan? En wat is 'promoten'? Valt daar alleen het organiseren al onder, of is het pas promoten als de NOS er zendtijd mee wil vullen?
Oh, je doelt op de deelnemers aan het Zomercarnaval, MTV clips, adult entertainment etc?quote:Op maandag 8 december 2008 23:46 schreef Specularium het volgende:
'Je' zijn diegenen die menen hun geaardheid op haast carnavaleske wijze te moeten uitdragen (promoten).
Te makkelijk. Er is geen oorzakelijk verband. De actie is legaal, de reactie is dat niet.quote:Maar het is actie reactie.
Wie bepaalt of iets nodig is of niet?quote:Maar de provocatie is ook onnodig.
Er blijven mensen die zwakzinnig genoeg zijn om homo's slechts te 'accepteren' wanneer ze homo's niet meer waarnemen. Er blijven mensen die zwakzinnig genoeg zijn om alles te veroordelen dat 'anders' is. Fuck 'm.quote:En zolang dit soort feesten er zijn zullen er genoeg mensen zijn die homo's niet als normale groep zien
maar altijd als dat stelletje provocerende excentriekelingen.
Ik ben geen jurist, vandaar. Maar maak dezelfde opmerkingen nog eens en vervang dan 'homo' door 'jood' en kijk wat er gebeurt?quote:Op maandag 8 december 2008 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Ongeveer telt niet in de wet, dus ook hier niet
Kerst is immers een islamitisch feestquote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geen moslims klagen over de verkrachting van kerst.
Vieren ze de geboorte van een belangrijke profeet van ze nietquote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef cultheld het volgende:
Kerst is immers een islamitisch feest.
Er is niemand die jou hoeft te vermaken, dat is jouw misvatting. Het zou goed zijn als de mod eens zou optreden tegen zulk wangedrag van jou en de jouwen. Je beledigingen spreken voor zich.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, puhlease. Als je continue getroll joden betrof ipv homo's had je je waarschijnlijk op 't bureau kunnen verantwoorden, en had je hier al láng een enkele Stormfront ontvangen.
BansheeBoypoedel was tenminste nog grappig. Jij bent slechts een humorloze troll, niet waard zijn sandalen te likken.
Sommigen stellen dat Soera 97 sporen van de kerstnacht laat zien. Omstreden theorie uiteraard.quote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef cultheld het volgende:
Kerst is immers een islamitisch feest.
Dat doe je dan maar in het NWS-feedbacktopic, maar niet hier.quote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer die andere 'mening' druipt van de haat, en zo ongeveer strafbaar wordt volgens de Nederlandse wet, zal ik die blijven 'bashen'.
Die trivialisering help je zelf te veroorzaken. Ik zie niks anders dan het heen en weer smijten voor vooroordelen en flauwe opmerkingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef Aoristus het volgende:
Mod, trivialisering treedt op. Dat betekent dat de homo het niet kan winnen op basis van argumenten. Doe je daar wat aan?
'Kritiek' is slechts jouw eufemisme voor 'haat'.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
Wederom een veronderstelling. Ik haat jullie niet, jullie maken mij een hater. Als er geen kritiek mogelijk is, dan krijgt fascisme een kans. Volgens mij is het Anne Frank geweest die deze wijze woorden sprak.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wederom een veronderstelling. Ik haat jullie niet, jullie maken mij een hater. Als er geen kritiek mogelijk is, dan krijgt fascisme een kans. Volgens mij is het Anne Frank geweest die deze wijze woorden sprak.
Mja, en zelfs de kerststal is al niet echt christelijk, méér stal dan slechts een kribbe staat er volgens mij niet in de bijbel. Os en ezel zijn verzinsels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:09 schreef wonderer het volgende:
Afgezien van die kerststal, wat is er Christelijk aan zo'n markt? De kerstballen?
Leuke straatfeestenquote:
AMSTERDAM - De gemeente krijgt er een kerstattractie bij: Pink Christmas. Van 18 tot 28 december zal de stad er voor een deel roze uitzien. Zo komt er op 21 december een grote kerstmarkt op het Pink Christmas Square, plus een levende kerststal met Josefs en Maria's en een roze kerstbomenexpositie.
Ook kan worden geshopt bij roze winkeliers, zijn er roze filmdagen en tentoonstellingen en zal eerste kerstdag roze worden gevierd.
Het programma is uitgebreid en moet, aldus de organiserende Stichting ProGay, de zomerse Gay Pride op termijn evenaren. ''We hebben niet de illusie dat dat nu al zal gebeuren. Nu moet je de markt gewoon zien als een leuk straatfeest,'' aldus ProGay-voorzitter Frank van Dalen.
Of de roze kerstmarkt in de Reguliersdwarsstraat zal zijn, is nog niet zeker. Stadsdeel Centrum heeft het Thorbeckeplein geopperd. Van Dalen: ''We zijn erover in gesprek. Van onze achterban hebben we begrepen dat men zich daar minder thuisvoelt, omdat het er volstrekt heterogericht is en sommigen er ook incidenten hebben meegemaakt.'' (HET PAROOL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |