Geen idee, maar mijn zegen heb je als je er zin in hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 20:30 schreef McKillem het volgende:
Je ziet mij met mijn hoofd schuddend en met veel bombarie door de grachten van Amsterdam gaan?
Jaloers?quote:Als er iets met homo's is echter word dat altijd breed uitgemeten in het nieuws geflikkert, en niemand die zich er tegen verzet dus kennelijk is die aandacht nog tof ook.
quote:De NOS gaat geen beelden meer van de Gay Pride uitzenden als een van hun items over homo's gaat. Na ingrijpen van de NOS Ombudsman is er een memo verzonden aan de gehele redactie van de NOS. Hierin stond dat dit ongepast is en niet meer mag gebeuren. bron
Dat vind ik weldegelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn zegen heb je als je er zin in hebt.
Maar het punt is dát recht hebben op acceptatie en gelijke behandeling NIET afhangt van het organiseren van dingetjes binnen het eigen subcultuurtje.
[..]
Ja donders.quote:Jaloers?
Ah, vooruitgang.quote:Overigens:
[..]
Een homokerstmarkt of homo's uitgedost op een boot zijn niet representatief voor homo's in het algemeen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef McKillem het volgende:
Intussen natuurlijk verschikkelijk onlogisch. Homo's willen gelijke behandeling DUS gaan ze zichzelf wegzetten als iets aparts door dit soort onzin.
Homo logica?
En dan vind je het prima als mensen je vies vinden, weigeren jou te trouwen, je ontslaan als je wil lesgeven op een school, je in elkaar rossen omdat je hoofd hen niet aanstaat? Dat heb je dan simpelweg aan jezelf en je lange-haar-gedrag te danken? Zoals het meisje met het korte rokje erom vraagt verkracht te worden?quote:Op maandag 8 december 2008 20:45 schreef McKillem het volgende:
Dat vind ik weldegelijk.
Ik word ook vaag aangekeken om mijn lange haar immers.
Dat weet je als je je extreem gaat gedragen.
Als je dat al extreem vindtquote:Een gay kerstfeest of die hele parade valt daar ook onder.
Jammer dat de burgerlijke homo's eerst moesten gaan klagen bij de NOS over die continue cliché beelden voordat dat memo 's rondging.quote:Ah, vooruitgang.
En al zou dat wél zo zijn...quote:Op maandag 8 december 2008 20:54 schreef schatje het volgende:
Een homokerstmarkt of homo's uitgedost op een boot zijn niet representatief voor homo's in het algemeen.
Eindelijk, hopen dat ze nog ergens wat stock materiaal hebben van gasten die er niet roze&opzichtig bijlopen...quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
De NOS gaat geen beelden meer van de Gay Pride uitzenden als een van hun items over homo's gaat.
Het eeuwenoude argument tegen intolerantie: het kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Aoristus het volgende:
Goed idee, al was men al van plan om enkel en alleen in de VaselineKerkstraat te blijven, vind ik het een slecht teken dat de verhomoïsering kerstening ongebreideld maar zijn gang kan blijven gaan om Amsterdam te beschampen met allerlei pro-homochristen vuiligheid. Flikker op !
...aldus Robin Williams, iig:quote:
quote:And some people say Jesus wasn't Jewish; yes of course he was Jewish. 30 years old, single, lives with his parents, come on! He takes his father's business, his mom thought he was God's gift, he's Jewish, give it up!
Iedereen verdient gelijke behandeling. Maar als je elk feest gaat gebruiken om je eigen subcultuurquote:Op maandag 8 december 2008 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want zodra je voor je eigen subcultuurtje een feestje organiseert, verdien je geen gelijke behandeling meer?
Hetero logica?
Wie is 'je' in deze? Graag enige duidelijkheid. Val ik ook onder 'je'?quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Specularium het volgende:
Iedereen verdient gelijke behandeling. Maar als je elk feest gaat gebruiken om je eigen subcultuur
te promoten moet je niet raar opkijken als mensen je dan uiteindelijk ook als aparte groep gaan behandelen.
Ja, het is toch wat hè? Je zult toch eens tolerant staan tegenover mensen die geen exacte kloon van jou zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 19:51 schreef Aoristus het volgende:
Erger, homotolerant
Homofobie en homodiscriminatie verdiénen keiharde repliek en disrespect.quote:Op maandag 8 december 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Jij trollt elke homokritische post. Ga jij maar eens op je bek
Zoals ik al schreef: geldt omgekeerd ook.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Geld dat ook voor de beledigingen van DennisMoore, of heb je je oordeel al klaar?
Refo's willen verbod homokerstmarkt
'Je' zijn diegenen die menen hun geaardheid op haast carnavaleske wijze te moeten uitdragen (promoten).quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie is 'je' in deze? Graag enige duidelijkheid. Val ik ook onder 'je'?
En hoever mag dat 'apart behandelen' van jou gaan? En wat is 'promoten'? Valt daar alleen het organiseren al onder, of is het pas promoten als de NOS er zendtijd mee wil vullen?
Oh, je doelt op de deelnemers aan het Zomercarnaval, MTV clips, adult entertainment etc?quote:Op maandag 8 december 2008 23:46 schreef Specularium het volgende:
'Je' zijn diegenen die menen hun geaardheid op haast carnavaleske wijze te moeten uitdragen (promoten).
Te makkelijk. Er is geen oorzakelijk verband. De actie is legaal, de reactie is dat niet.quote:Maar het is actie reactie.
Wie bepaalt of iets nodig is of niet?quote:Maar de provocatie is ook onnodig.
Er blijven mensen die zwakzinnig genoeg zijn om homo's slechts te 'accepteren' wanneer ze homo's niet meer waarnemen. Er blijven mensen die zwakzinnig genoeg zijn om alles te veroordelen dat 'anders' is. Fuck 'm.quote:En zolang dit soort feesten er zijn zullen er genoeg mensen zijn die homo's niet als normale groep zien
maar altijd als dat stelletje provocerende excentriekelingen.
Ik ben geen jurist, vandaar. Maar maak dezelfde opmerkingen nog eens en vervang dan 'homo' door 'jood' en kijk wat er gebeurt?quote:Op maandag 8 december 2008 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Ongeveer telt niet in de wet, dus ook hier niet
Kerst is immers een islamitisch feestquote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geen moslims klagen over de verkrachting van kerst.
Vieren ze de geboorte van een belangrijke profeet van ze nietquote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef cultheld het volgende:
Kerst is immers een islamitisch feest.
Er is niemand die jou hoeft te vermaken, dat is jouw misvatting. Het zou goed zijn als de mod eens zou optreden tegen zulk wangedrag van jou en de jouwen. Je beledigingen spreken voor zich.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, puhlease. Als je continue getroll joden betrof ipv homo's had je je waarschijnlijk op 't bureau kunnen verantwoorden, en had je hier al láng een enkele Stormfront ontvangen.
BansheeBoypoedel was tenminste nog grappig. Jij bent slechts een humorloze troll, niet waard zijn sandalen te likken.
Sommigen stellen dat Soera 97 sporen van de kerstnacht laat zien. Omstreden theorie uiteraard.quote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef cultheld het volgende:
Kerst is immers een islamitisch feest.
Dat doe je dan maar in het NWS-feedbacktopic, maar niet hier.quote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer die andere 'mening' druipt van de haat, en zo ongeveer strafbaar wordt volgens de Nederlandse wet, zal ik die blijven 'bashen'.
Die trivialisering help je zelf te veroorzaken. Ik zie niks anders dan het heen en weer smijten voor vooroordelen en flauwe opmerkingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef Aoristus het volgende:
Mod, trivialisering treedt op. Dat betekent dat de homo het niet kan winnen op basis van argumenten. Doe je daar wat aan?
'Kritiek' is slechts jouw eufemisme voor 'haat'.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
Wederom een veronderstelling. Ik haat jullie niet, jullie maken mij een hater. Als er geen kritiek mogelijk is, dan krijgt fascisme een kans. Volgens mij is het Anne Frank geweest die deze wijze woorden sprak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |