Ikquote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen naast mij in deze SC die ook echt Stage lopen
Eens!quote:
Laatste gigs deze maand of niet?quote:
Inderdaad... 10 kudos voor H !quote:
Geen paniek... Denk ikquote:
Voor? Over?quote:
Zonde, vaak zijn die gastcolleges wel aardig om bij te wonenquote:Op maandag 8 december 2008 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd leuk, godverdomme heb ik vandaag ineens een gast college van iemand, half uur geleden begonnen
Blij dat mijn leed nog iemand een glimlach op het gezicht tovertquote:
Beleid in Sport en Gezondheid.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat mijn leed nog iemand een glimlach op het gezicht tovert
Vast geen probleem voor jouquote:
Overkomt je wel vaak he dat je die zooi mistquote:Op maandag 8 december 2008 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd leuk, godverdomme heb ik vandaag ineens een gast college van iemand, half uur geleden begonnen
hoe komt het dan dat je er nu achterkomt en niet meer dan een half uur geleden?quote:Op maandag 8 december 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat mijn leed nog iemand een glimlach op het gezicht tovert
Lekker belangrijk.... Laat die man het zelf uitzoekenquote:Op maandag 8 december 2008 13:08 schreef Puala het volgende:
hosti, leer gewoon die roosterwijzigingen nakijken?
Dacht laat ik ff mijn rooster kijken voor de rest van de week kan ik tegen me chef zeggen wanneer ik kan werken...quote:Op maandag 8 december 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat je er nu achterkomt en niet meer dan een half uur geleden?
wel irritant ja.. je moet dus eigenlijk 24/7 kijken op die roostersite ivm eventuele wijzigingen??quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht laat ik ff mijn rooster kijken voor de rest van de week kan ik tegen me chef zeggen wanneer ik kan werken...
goed planquote:
Puike wedstrijd... Hopelijk sleept AZ de winst binnenquote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
goed plan
oh en zaterdagavond weer als journalist naar Feyenoord-AZ..Hopelijk dit keer geen sneeuw
sneeuw is lief hoorquote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
goed plan
oh en zaterdagavond weer als journalist naar Feyenoord-AZ..Hopelijk dit keer geen sneeuw
thnx.. ik kan het alleen zo slecht dingen bestellen. Als ik iets koop wil ik het ook meteen zien of iets ermee doenquote:Op maandag 8 december 2008 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, maar mooie shit allemaal voor in je huisje trouwens nico
Tja.. persoonlijk dilemma in dit geval. Als Feyenoord wint, dan kan Ajax het gat dichten richting AZ. Maar Feyenoord zie je toch liever verliezen en dat is wel leuker interviewen na afloopquote:Op maandag 8 december 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Puike wedstrijd... Hopelijk sleept AZ de winst binnen
Als De Graafschap het kan, dan AZ toch ook wel, mag ik hopen.quote:Op maandag 8 december 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Puike wedstrijd... Hopelijk sleept AZ de winst binnen
true..quote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als De Graafschap het kan, dan AZ toch ook wel, mag ik hopen.
das toch ook veel leuker?quote:Op maandag 8 december 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan trouwens waarschijnlijk niet kijken. Zit komend weekend waarschijnlijk in Utrecht te klussen in de nieuwe woning van vrienden van me.
Dat is nog maar afwachten. Maar ja, maar even zien wat het wordt.quote:
Voetbalquote:Op maandag 8 december 2008 13:32 schreef Puala het volgende:
hosti, ik durf niet meer over voetbal te praten.
Als je dat klussen nou echt leuk vindt, dan heb ik het aan het einde van de maand ook nog wel wat voor jequote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Maar ja, maar even zien wat het wordt.
Vind jij klussen zo vreselijk dan?quote:Op maandag 8 december 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dat klussen nou echt leuk vindt, dan heb ik het aan het einde van de maand ook nog wel wat voor je
nee, maar ik zit liever met een alcoholische versnapering en een dame op de bank als ik mocht kiezenquote:
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 8 december 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dat klussen nou echt leuk vindt, dan heb ik het aan het einde van de maand ook nog wel wat voor je
Hou dat gevoel vastquote:Op maandag 8 december 2008 13:32 schreef Puala het volgende:
hosti, ik durf niet meer over voetbal te praten.
Ja oké, maar dat wilt iedereen toch wel (van de mannen dan). Ik zie liever een man klussenquote:Op maandag 8 december 2008 13:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik zit liever met een alcoholische versnapering en een dame op de bank als ik mocht kiezen
Nou liever niet hoor. Vitesse presteerd zo slecht, zie het liever beter. Anders heb ik mooi mijn geld weggegooidquote:
shiiiihitquote:
Als je daar opgewonden van raakt..quote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat wilt iedereen toch wel (van de mannen dan). Ik zie liever een man klussen
ik zal mijn mond houdenquote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou liever niet hoor. Vitesse presteerd zo slecht, zie het liever beter. Anders heb ik mooi mijn geld weggegooid
Ach ja, het viel te proberen he.quote:
Mwah, hangt er vanaf wat ze moeten klussen en wie het ook is ja.quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
shiiiihit
[..]
Als je daar opgewonden van raakt..
[..]
ik zal mijn mond houden
daaromquote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, het viel te proberen he.
over dat klussen of..quote:Op maandag 8 december 2008 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf wat ze moeten klussen en wie het ook is ja.
Maar hou je mond maar
sorryquote:
Hosti bevindt zich nu in de gevarenzonequote:Op maandag 8 december 2008 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Vitesse, dat is toch die zuigclub
Het is dat je lief bent, anders had je nu toch een stel scheldwoorden om je kop heen gehad johquote:Op maandag 8 december 2008 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Vitesse, dat is toch die zuigclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nou mis met degradatievoetbalquote:
Daar is niets mis mee, maar ik vind dat vitesse beter zou moeten kunnen presteren. Kijk naar de spelers, die moeten gewoon echt veel beter kunnen. Er zijn wel slechte bij, maar volgens mij presteren de meeste echt gewoon onder de maat.quote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met degradatievoetbal?
Wie, wat waarquote:Op maandag 8 december 2008 15:33 schreef Maisnon het volgende:
Kent iemand Wizzy & Woppy? Zo'n Studio 100 kinderserie over 2 muzien, een schildpad en een papegaai?
Woppy is dood iig
[ afbeelding ]
Rest in Peace, Woppy
ik doe tomaat..quote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Volgende dilemma dient zich aan:
Soep!
Erwten? Tomaten? Kip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |