Was het maar zo.quote:
Komt op hetzelfde neer. Na 5 jaar is de console ook niks meer in staat.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Systeemeisen blijven maar groeien en groeien.
Consolegaming blijft het beste wat er is:
Als je een game koopt weet je zeker dat'ie werkt.
Geen gezeik met drivers en dergelijke.
Soms eerder RROD...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Na 5 jaar is de console ook niks meer in staat.
Er komen anders nog steeds games uit voor de Playstation 2, een console die z'n 10e jaar in gaat.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Of recenter: Tomb Raider voor de wii die niet uit te spelen is...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef DaFrenk het volgende:
En nu de games ook nog eens te patchen zijn is dat "het werkt altijd" ook niet meer vanzelfsprekend. Zie bijvoorbeeld al die problemen met GTA IV op de consoles.
Ja, slechte zaak natuurlijk. Maar je voldoet met een console iig altijd aan de systeemeisen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef DaFrenk het volgende:
En nu de games ook nog eens te patchen zijn is dat "het werkt altijd" ook niet meer vanzelfsprekend. Zie bijvoorbeeld al die problemen met GTA IV op de consoles.
@ 19,- of 29 euro per verloopjequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep, elke TV kun je aansluiten op een iMac.
[ afbeelding ]
Dit is de mini-DVI video uitgang van de iMac. Hiervoor zijn vele verloopjes te krijgen, o.a. naar VGA, DVI of video (zowel composite als s-video). Je moet even kijken op welke manier je je TV aan kunt sluiten en dan een verloopkabel kopen zodat je iMac op je TV past.
quote:Geen drivers, geen installatie gedoe.
Inpluggen en werken maar.
Zowel synchroon als asynchroon.
Topproduct en dat voor maar 19 euro.
Ondersteunt jouw laptop 3 schermen tegelijkertijd dan? Lijkt me niet. Bij de meeste videokaarten kun je de 2e dvi/vga aansluiting en de video-uitgang niet tegelijk gebruiken. En dan heb je er dus ook niks aan dat het aparte ports zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
@ 19,- of 29 euro per verloopje
mijn windows laptoppie kan gewoon video&vga uitsturen tegelijk als ik dat wil...niks bijzonders, maar bij apple:
Ik heb er geen behoefte aan, dus ik hoef het niet te kopen, ook niet als standaard accessoire bij mijn laptop.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
@ 19,- of 29 euro per verloopje
mijn windows laptoppie kan gewoon video&vga uitsturen tegelijk als ik dat wil...niks bijzonders, maar bij apple:
[..]t zou gvd standaard moeten zijn assholes
Eh ja, bij uitgebreid buroblad kan ik de externe VGA "klonen"naar m'n s-video/composiet uit en op die manier 3 schermen aansturen, op zich handig als je bijv een presentatie wilt geven met een werkscherm, een preview monitor met hetzelfde beeld op een beamer, niks bijzonders en t is maar een Intel X3100quote:Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Tijn het volgende:
Ondersteunt jouw laptop 3 schermen tegelijkertijd dan? Lijkt me niet. Bij de meeste videokaarten kun je de 2e dvi/vga aansluiting en de video-uitgang niet tegelijk gebruiken. En dan heb je er dus ook niks aan dat het aparte ports zijn.
Ik zou juist bij een computer van 1300,- verwachten dat ik er dan zonder extra verloopjes een scherm aan kan hangen, net zoals een cardreader, standaard bij vrijwel iedere laptop, afwezig op een macbook, tot mijn stomme verbazing...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Tijn het volgende:
Dat de verloopjes overpriced zijn, ben ik helemaal met je eens. Maar aan de andere kant ga ik niet miepen over 30 euro als ik net 1300 euro voor een computer heb uitgegeven.
Ik denk dat Apple in dit soort gevallen het uiterlijk boven de functionaliteit stelt. Ze leveren liever een cleane laptop af zonder teveel extra ports en andere poespas. Of dat voor jou handig is, is natuurlijk helemaal aan jezelf.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zou juist bij een computer van 1300,- verwachten dat ik er dan zonder extra verloopjes een scherm aan kan hangen, net zoals een cardreader, standaard bij vrijwel iedere laptop, afwezig op een macbook, tot mijn stomme verbazing...
Dat mag, ik had tot nu toe mn best gedaan om uit dit topic weg te blijven het eeuwige mac v/s pc verhaal komt elke week voorbij, maar de post waarin * ja dat kan* werd geroepen over de schermuitgang schoot me ff verkeerd, ja t kan, als je er eerst verloopjes bij koopt...dus hoe&wat apple er verder mee wil is me om t even, ik lurk hier weer vrolijk verder en wens Q veel succes met zn aanschaf....quote:Op woensdag 10 december 2008 18:04 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat Apple in dit soort gevallen het uiterlijk boven de functionaliteit stelt. Ze leveren liever een cleane laptop af zonder teveel extra ports en andere poespas. Of dat voor jou handig is, is natuurlijk helemaal aan jezelf.
Ik snap eigenlijk je probleem niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef YuckFou het volgende: ja t kan
Dat zei ik er toch ook gewoon bij?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef YuckFou het volgende:
[..]
ja t kan, als je er eerst verloopjes bij koopt
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap eigenlijk je probleem niet.
Jaja en t is geenszins ook een aanval op jou ofzo, wat ik bedoel is dat ik vanuit dit topic en de TS de indruk krijg dat een jochie van 14 z'n zuurverdiende/gespaarde centjes wil omzetten in een computer waarmee die de komende tijd lekker uit de voeten kan, of dat nou mac of pc is maakt me gene moertje uit.quote:
Euhm.. Kijkende naar, bijvoorbeeld, de PS2? Daar worden volgens mij nog steeds behoorlijk wat games voor uitgebracht?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Buggy gemaakt, heeft niets met de eisen van het spel icm de aangeboden hardware te maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of recenter: Tomb Raider voor de wii die niet uit te spelen is...
Nee, tenzij je met opensource drivers wilt gaan knoeien en zelfs dan werkt het lcd scherm nog niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:19 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik heb net op gamekings.tv een special gezien over een toetsenbord en een muis,
De G9 Muis en de G15 Keyboard ze zijn beide echt fenomenaal.
Maar... zijn deze compactible met OS X?
En dan bedoel ik niet alleen de knopjes maar ook de ledlampjes e.d.
http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/mice_keyboards/devices/3498&cl=nl,nlquote:Op woensdag 17 december 2008 18:19 schreef Lil.Q94 het volgende:
Waarom zou je zo'n prachtige Mac aanschaffen en dan zo'n setje dat er uit ziet alsof het van de touwtjestrek stand op de kermis komt erbij willen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:19 schreef Lil.Q94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |