abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 13:56:15 #26
231986 Ballantines
ofwel, Balletje!
pi_63850075
Verstandige keus
pi_63858844
Ik heb zojuist op internet gelezen dat er in begin 2009 een nieuwe versie van OS X uitkomt.
Mac OS X 10.6 Snow Leopard.
Deze versie zal niet zoveel nieuwe features bevatten maar er vooral voor zorgen dat je Mac beter en sneller werkt.
Dus nu heb ik er eigelijk nog een reden bij om voor een Mac te gaan maar,
Betekend dit ook dat er een nieuwe versie van de Imac uitkomt of niet?
Als er mensen zijn die een goede reden hebben dat ik absoluut niet voor een Mac maar voor een pc moet gaan dan hoor ik dat graag.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_63859161
Je twijfelt nog steeds?

Ik heb geen reden waarom je "absoluut geen Mac moet kopen" maar je kan je een hoop geld besparen door gewoon een eenvoudige PC te kopen. Maar als je het geld hebt en je wilt graag zo'n glimmende (dat doet tie!), geborsteld staal scherm op je bureau hebben staan, dan moet je zeker een iMac kopen

Overigens wil niet zeggen dat met een nieuwe OS X er een nieuwe iMac uit komt, dat staat los van elkaar. Nu krijg je gewoon Leopard (10.5) mee geïnstalleerd op de iMac, volgend jaar staat er dan Snow Leopard op. Maar die kan je dan ook los kopen voor (waarschijnlijk) 129 euro.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63859881
Ga gewoon voor de pc.
Behalve als je een achterlijke idioot bent en er niet mee kunt omgaan, bang zijn voor virussen/spware/adware . Kom op zeg.

Aangezien je gewoon wilt internetten, films kijken, mailen en gamen zou ik voor een pc gaan. Voor rond de 700 euro heb je al een erg nette pc waarmee je crysis op high kan spelen. En alle andere spelletjes ook. Als je minder wilt gamen kan je voor 500 euro ook een nette pc samenstellen.
pi_63860191
Iedereen en vooral DaFrenk enorm bedankt.
Je hebt m'n twijfels weg geholpen,
Het word een Mac!
Het zal wel ff wennen worden maar dat neem ik dan maar voor lief.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]
pi_63860217
Ow

Nouja, geen dank.

Edit: Maar ik zou toch nog eerst het apparaat eens gaan bekijken in de winkel, al is het maar om OS X even uit te proberen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_63860285
Haha, ts

Wil jou over een paar maandjes nog eens zien
pi_63860636
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef xminator het volgende:
Ga gewoon voor de pc.
Behalve als je een achterlijke idioot bent en er niet mee kunt omgaan, bang zijn voor virussen/spware/adware . Kom op zeg.

Aangezien je gewoon wilt internetten, films kijken, mailen en gamen zou ik voor een pc gaan. Voor rond de 700 euro heb je al een erg nette pc waarmee je crysis op high kan spelen. En alle andere spelletjes ook. Als je minder wilt gamen kan je voor 500 euro ook een nette pc samenstellen.
Zucht zucht...
Ik dacht net zeker te weten dat ik een Mac wilde,
Maar nu breng je me toch wel heel erg aan het twijfelen...
Btw weet je zeker dat ik voor ¤700 een erg nette pc heb die Crysis op high kan spelen?
Wat is de prijs van een pc met ongeveer deze ''specs''
500GB Harddisk.
Intel Core 2 Quad Core Processor (Is toch veel beter en sneller dan Intel Core 2 Dyal Core Processor?)
Een Full HD monitor van 20''/22''
Een mooi toetsenbord/muis.
Een zeer goede videokaart.
Want als ik voor ¤700 al een redelijk goed game systeem heb,
Kan ik voor ¤1300 een übergoede game pc samen stellen / kopen.
Mocht ik toch kiezen voor een Mac dan koop ik btw ook een Xbox 360.
De grote reden dat ik voor een pc zou gaan is toch de prijs...
Een Imac met een aantal upgrades + windows + Xbox360 komt al snel neer op zo'n ¤1600.
Een goede game pc is ¤1300
Opmerking/Aanmerkingen, Suggesties e.d. hoor ik graag
Ja toch.
[/quote]
pi_63860723
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:46 schreef DaFrenk het volgende:
Ow

Nouja, geen dank.

Edit: Maar ik zou toch nog eerst het apparaat eens gaan bekijken in de winkel, al is het maar om OS X even uit te proberen.
Dat is denk ik niet nodig.
Aangezien ik op school al een aantal weken lang 2 uur per week met de Imac heb gewerkt.
Ja toch.
[/quote]
  maandag 8 december 2008 @ 21:16:21 #35
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_63860972
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef xminator het volgende:
Haha, ts

Wil jou over een paar maandjes nog eens zien
Sorry hoor, maar van alle tientallen switchers die ik langs heb zien lopen heb ik maar éen iemand terug zien switchen, en dat was hoofdzakelijk werk-gerelateerd. Daarnaast hebben de mensen die je een Mac aanraden in 90% van de gevallen zeer veel ervaring met Macs èn PCs, terwijl de PC adepten in dezelfde 90% 'ooit eens een Mac gezien hebben', dus hou die duffe smilies maar voor je.
Ik ga naar huis.
pi_63861078
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Zucht zucht...
Ik dacht net zeker te weten dat ik een Mac wilde,
Maar nu breng je me toch wel heel erg aan het twijfelen...
Btw weet je zeker dat ik voor ¤700 een erg nette pc heb die Crysis op high kan spelen?
Wat is de prijs van een pc met ongeveer deze ''specs''
500GB Harddisk.
Intel Core 2 Quad Core Processor (Is toch veel beter en sneller dan Intel Core 2 Dyal Core Processor?)
Een Full HD monitor van 20''/22''
Een mooi toetsenbord/muis.
Een zeer goede videokaart.
Want als ik voor ¤700 al een redelijk goed game systeem heb,
Kan ik voor ¤1300 een übergoede game pc samen stellen / kopen.
Mocht ik toch kiezen voor een Mac dan koop ik btw ook een Xbox 360.
De grote reden dat ik voor een pc zou gaan is toch de prijs...
Een Imac met een aantal upgrades + windows + Xbox360 komt al snel neer op zo'n ¤1600.
Een goede game pc is ¤1300
Full hd monitor? Wats dat?

Maar goed voor 1300 euro kun je een hele machtige pc samenstellen met een 24'' beeldscherm(is full hd dan ) als je dat wilt.
pi_63861110
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:16 schreef nietzman het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar van alle tientallen switchers die ik langs heb zien lopen heb ik maar éen iemand terug zien switchen, en dat was hoofdzakelijk werk-gerelateerd. Daarnaast hebben de mensen die je een Mac aanraden in 90% van de gevallen zeer veel ervaring met Macs èn PCs, terwijl de PC adepten in dezelfde 90% 'ooit eens een Mac gezien hebben', dus hou die duffe smilies maar voor je.
Je hoeft het niet te gaan goedpraten dat je teveel geld hebt uitgegeven voor een kut pc.
pi_63861155
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
Zie net dit topic voorbij komen in de Active Topics: Nieuwe budget game pc samen stellen tips gevraagd.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 december 2008 @ 21:22:45 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63861195
Ik heb net nog C&C3 gespeeld op mijn 13" macbook. Gewoon native in OSX. En spore speel ik ook regelmatig.

Gamen gaat dus steeds beter op een mac. Het is niet zozeer de hardware als wel de ondersteuning van gamedevelopers richting Mac. En voor de rest zal ik altijd een mac aanraden boven een windows machine.
pi_63861280
Ik ben tot deze conclusie gekomen.
Ik koop een Imac, upgrade een aantal dingen, zet er windows op en koop er een Xbox360 bij en ben een hoop geld kwijt maar heb dan wel een zeer mooi systeem dat zeer stabiel is en weinig last heeft van virusssen e.d OF ik koop een übergoede game pc met weliswaar minder mooi uiterlijk maar wel véél sneller en bespaar een hoop geld.
Want zouden jullie doen als je mij was?
Ja toch.
[/quote]
  maandag 8 december 2008 @ 21:26:59 #41
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_63861331
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef xminator het volgende:
Je hoeft het niet te gaan goedpraten dat je teveel geld hebt uitgegeven voor een kut pc.
Mjah, dat is het, ik was ook liever naar de LIDL gegaan voor een inferieure gebruikerservaring.
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 december 2008 @ 21:27:20 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63861333
Wat wij zouden doen heb je nu al 40 posts lang gehoord. Nu zal je zelf een beslissing moeten nemen.
pi_63861335
mac met windows kan gewoon wel virussen krijgen hoor.
pi_63861437
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:26 schreef nietzman het volgende:

[..]

Mjah, dat is het, ik was ook liever naar de LIDL gegaan voor een inferieure gebruikerservaring.
Dat heb je juist
pi_63861450
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb net nog C&C3 gespeeld op mijn 13" macbook. Gewoon native in OSX. En spore speel ik ook regelmatig.

Gamen gaat dus steeds beter op een mac. Het is niet zozeer de hardware als wel de ondersteuning van gamedevelopers richting Mac. En voor de rest zal ik altijd een mac aanraden boven een windows machine.
Waarom zal je altijd een mac boven een windows pc aanraden?
Ja toch.
[/quote]
pi_63861506
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Waarom zal je altijd een mac boven een windows pc aanraden?
gewoon omdat het lekker computeren is. alleen maar voordelen
pi_63861530
ik heb mijn imac in 2006 gekocht. en nog steeds zo snel al toen ik hem uit de doos haalde.
  maandag 8 december 2008 @ 21:34:41 #49
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63861567
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik ben tot deze conclusie gekomen.
Ik koop een Imac, upgrade een aantal dingen, zet er windows op en koop er een Xbox360 bij en ben een hoop geld kwijt maar heb dan wel een zeer mooi systeem dat zeer stabiel is en weinig last heeft van virusssen e.d OF ik koop een übergoede game pc met weliswaar minder mooi uiterlijk maar wel véél sneller en bespaar een hoop geld.
Want zouden jullie doen als je mij was?
Koop een mac, upgraden is helemaal niet nodig als je gewoon filmpjes etc wil kijken, want dat gaat op een out-of-the-box iMac meer dan prima. En anders kun je er later nog ram of een grotere HD bijzetten. En koop idd een 360 om te gamen.
Van een mac krijg je echt geen spijt; ik ben twee jaar geleden overgestapt, en wil nooit meer iets anders.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63861612
Nou ja ik heb veel voor en nadelen van een pc en mac gehoord.
Zoals Swetsenegger al zei moet ik nu toch echt zelf beslissen.
Maar goed ik moet er wel eerst een nachtje goed over slapen...
Ja toch.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')