abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 19:01:02 #151
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_64656901
Twee sokken over elkaar ja, ook zo`n mooie Of twee onderbroeken omdat je al wel een schone aan hebt gedaan maar vergeten bent de gebruikte in de was te doen En gewoon elke dag dezelfde kleren aantrekken en jezelf niet afvragen of dat niet raar is, of dat kleren op een gegeven moment niet vies worden of gaan ruiken ofzo..
Wat is het toch mooi he die kindertijd
Saartje
  zondag 4 januari 2009 @ 19:01:16 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64656910
Job kleedt zich wel goed aan, daar hoef ik eigenlijk niks meer aan te doen. Katja heeft een voorkeur voor verkeerde combinaties, die moet ik echt wel eens aan haar verstand brengen dat ze echt iets anders aan moet doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2009 @ 19:04:14 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64657049
Ik heb Christan wel zo ver dat ie 's avonds vraagt of hij zijn kleren nog een dag aan kan. En inmiddels belandt het meeste van wat hij niet meer aan kan dan wel in de wasmand (heeft effe geduurd hoor). Zelf laten combineren doe ik meestal maar niet qltel laten combineren overigens ook niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 januari 2009 @ 19:24:31 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_64657879
Ik moet zeggen dat het met Liam heel goed gaat tegenwoordig. vraagt wat er in de was moet, kleed zich netjes aan. alleen gaan de schoenen nog wel eens aan de verkeerde voet
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2009 @ 19:42:31 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64658695
hier juist het tegenovergestelde: een kind dat weigert om twee keer achter elkaar hetzelfde aan te doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2009 @ 19:46:28 #156
13151 crew  Rewimo
pi_64658871
Twee dagen is hier het maximum, maar dat lukt lang niet altijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 januari 2009 @ 19:50:16 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64659039
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Hoe oud is je oudste nu, buuf (vroeg ze hoopvol)?
9 en 4,5 maanden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64660202
Het lijkt wel een typisch jongens/mannending geloof ik. Dat van die kleren dan hč!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 4 januari 2009 @ 20:33:43 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64661398
Bij Saskia gaat dat eigenlijk altijd wel goed.. Hooguit wat opmerkelijke kleurcombinaties ofzo.. maar daar ga ik me niet druk over maken
Ik ben nu wel bezig om haar 's avonds bewust te laten kijken naar haar kleren van die dag.. Spijkerbroeken kunnen best nog een dag aan; maar bij de was gooien is zo makkelijk.. dan hoef je de volgende ochtend niet na te denken en kan je gewoon een nieuwe uit je kast pakken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 4 januari 2009 @ 20:36:10 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64661523
Ik wou net vragen of het een typisch jongens ding was, ik moet er wel om lachen hoor, maar het is niet herkenbaar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 4 januari 2009 @ 22:15:21 #161
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64667066
Ja, bij Judith gaat het vrijwel altijd goed.
Ik heb de hoop allang opgegeven dat het goedkomt, mijn man trekt zijn shirt ook het liefst achterstevoren en binnenstebuiten aan. Gelukkig alleen maar 's nachts en gaat het overdag (meestal) wel goed .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_64667533
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:36 schreef kleinetrom het volgende:
we wachten het af!
ik neem aan dat ze pas instorten op de weg naar huis na afloop van de wedstrijden, althans...eens kijken hoe het vanavond gaat, als ze vroeg naar bed gaan, is het niet goed

en het is goed gegaan!
ze waren allebei beter, hebben een heerlijke oud en nieuw gehad en gisteren hebben ze de 1eplaats behaald bij de wedstrijden, ik ben zo trots!!!
(www.colorguard.org)

en ook op je tiende kun je nog een prietpraatje eruit gooien:
hij hoorde over schaamlipcorrectie.
ja zegtie die heb ik ook he? en wijst op zn mond...
als je je daarvoor schaamt, laat je ze corrigeren, logisch toch???
( heb hem wel verteld wat schaamlippen nu eigenlijk zijn... )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2009 @ 22:24:59 #163
13151 crew  Rewimo
pi_64667601
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
9 en 4,5 maanden.
Nog een jaar en een paar maanden...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2009 @ 22:26:06 #164
13151 crew  Rewimo
pi_64667652
Gefeliciteerd, kleinetrom Ik ga eens kijken wat ze eigenlijk gedaan hebben
pi_64668531
wilde niet meteen gaan spammen met foto's enzo, als je meer wilt weten vraag je maar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 januari 2009 @ 22:44:30 #166
13151 crew  Rewimo
pi_64668557
Iets met dansen en vlaggen zie ik
pi_64669022
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt wel een typisch jongens/mannending geloof ik. Dat van die kleren dan hč!
Hier kleed Sven zich redelijk goed aan, alleen zit zijn onderbroek en broek weleens een beetje scheef opgetrokken. Of komt zijn onderbroek boven zijn broek uit (maar hé, dat kan ook hip zijn).

Kleurencombinaties is altijd wel leuk. Sven kiest zijn shirt voor de volgende dag uit en ik ben hem een beetje kleurcombinaties aan het aanleren, hij kiest dus steeds bijpassende sokken en dat doet hij best goed!
Is ook helemaal trots daarop. "Kijk mama, hier zit een rode streep op mijn shirt, en hier zit rood op mijn sokken!!"

(Ik vertelde vorige zomer eens tegen mijn vriendin hoe ik hem ooit 's avonds aangekleed aantrof toen ik uit mijn werk kwam: Rood met groen shirt, blauw korte broek met gele bies en oranje met bruine sokken, zo was hij die dag naar de oppas geweest. Papa had hem zelf kleren uit laten kiezen. Sven zat blijkbaar mee te luisteren en sindsdien vraagt hij of zijn kleren bij elkaar passen )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_64669107
easy, die combi zo erg is het hier gelukkig nog niet!
Het interesseert Morris sowieso niet wat hij aan heeft. Ik zal hem voor de gein eens zelf laten kiezen als ik er aan denk.
pi_64669146
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Iets met dansen en vlaggen zie ik
ja inderdaad, en ze zijn GOED!!!
sorry
er zijn ook filmpjes te zien, heb je meteen de muziek erbij, die van mij doen tarzan
pi_64669879
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef snoopy het volgende:
Het interesseert Morris sowieso niet wat hij aan heeft. Ik zal hem voor de gein eens zelf laten kiezen als ik er aan denk.
Sven wil dus echt zijn shirt zelf uitkiezen.
En kopen doe ik ook niet meer zonder hem erbij, hij weigert dus echt dingen aan te trekken waar hij niks aan vind. (met chantage lukt dat soms nog wel )
En dat verwacht je dus met een zoon niet te hebben
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 4 januari 2009 @ 23:15:16 #171
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_64669942
Gefeliciteerd kleinetrom!

Mijn kinders interesseert het ook niet echt wat ze aantrekken..ze trekken nu net zo lief sneakersokken aan en crocs. Koud? Neuh..beetje fris aan de enkels hooguit
En als een broek te kort is dat heeft toch niet? Kan iedereen zien dat je gegroeid bent
Het zal dat gekke jongensgen wel zijn
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 09:38:31 #172
13151 crew  Rewimo
pi_64676837
Christan is ook niet moeilijk met kleren Tot nu toe trekt ie gewoon alles aan wat ik voor hem klaar leg. Zal wel niet eeuwig duren maar tegen die tijd mag ie zelf bekijken wat ie aantrekt hoor
  Licht Ontvlambaar maandag 5 januari 2009 @ 09:50:20 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64677045
Isa trekt alles aan... zolang het maar een rok is En roze is hier nog steeds zeer favoriet. Maar vandaag werd het toch een broek, want ze mocht op de slee naar school. Ik heb van papa begrepen dat ze het helemaal geweldig vond
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 januari 2009 @ 10:00:50 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64677240
Onderbroeken achterstevoren.
Broeken achterstevoren.
Sokken met de hiel boven.
Arm door hoofdgat.
Echte jongen dus.

Kleinetrom wat goed!
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 10:06:33 #175
13151 crew  Rewimo
pi_64677376
Ik stond een keer bij de bakker toen er een voetbalvriendje van Christan binnenkwam. Met zijn spijkerbroek verkeerd om aan Zeer herkenbaar
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 10:52:18 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64678525
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik stond een keer bij de bakker toen er een voetbalvriendje van Christan binnenkwam. Met zijn spijkerbroek verkeerd om aan Zeer herkenbaar
dan zit de gulp toch op je rug ? en dat merkte hij niet
pi_64678649
Als je je rits nooit losmaakt dan merk je dat niet nee
Saartje
  maandag 5 januari 2009 @ 11:15:28 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64679219
Ik laat Noah nog niet helemaal zelf aankleden eigenlijk Wel geoefend voor op school enzow, maar dan zit ik erbij en doe ik het meteen goed als het niet helemaal goed gaat... Maar eigenlijk gaat het best goed op zich. Alleen bij het optrekken van zn boxershort gaat het elastiek altijd dubbel en zit het voor geen meter meer. Maar daar heeft hij blijkbaar geen last van

Wat ie aan heeft maakt hem meestal ook niet uit. Soms zegt ie wel dat ie een bepaald shirt aan wil. Of een bepaalde broek omdat ie die sluiting makkelijker vindt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:18:41 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64679306
Hier kan iedereen (mij uitgezonderd ) zonder de knoop en de rits open te maken z'n broek uitdoen. Volgens mij kan mijn oudste niet eens een broeksknoop dichtdoen
En ja, dan valt achterstevoren niet op.

Bij ons op school krijgen ze wel aan- en uitkleedles in groep 1. Dat ze hun sokken niet op een prop of binnenstebuiten hebben liggen. Merk het alleen thuis niet echt terug.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:23:22 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64679430
Misschien was het zonder die les nog wel veel erger geweest

Op de crčche hebben ze ook geoefend met jas aan en uit enzow. Maar dat schiet volgens mij ook nog niet echt op... Maar ja nu moet ie wel dus misschien gaat het dan sneller.

Ben ook benieuwd hoe dat gaat als ie moet poepen op school Nu roept ie ons nog altijd en we laten het hem wel zelf doen, maar echt het duurt een half uur ofzow
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 12:23:13 #181
13151 crew  Rewimo
pi_64681457
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als je je rits nooit losmaakt dan merk je dat niet nee
Herkenbaar
pi_64682298
Die van mij komt vaak nog met z'n broek op z'n enkels van de wc omdat hij zo'n haast heeft om weer verder te spelen. Vraag me af of hij op school ook zo de klas in loopt

Verder maakt hij ook nooit knoop en rits los, jas uit- en aantrekken? 'Kan ik niet'. 'Weet niet hoe dat moet'. Zucht. Hij is al een paar keer met de broek van een ander thuisgekomen van school als ze hadden gegymd. En nou ja, mannen dus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 12:56:45 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64682631
heerlijk die aankleedverhalen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 5 januari 2009 @ 13:06:31 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64682984
Zetten jullie de naam van het kind in alle kleren? Ik heb van die instrijk labels besteld voor in Noah z'n kleren. Op de crčche al paar keer iets kwijt geraakt, en op school is er denk nog minder controle over. Zit ook een plaatje bij dat Noah het zelf zou herkennen (al herkent ie zn eigen naam inmiddels ook wel). En anders kan de ouder van het kind waarmee kleren verwisseld zijn zien van wie het is.
©Dumbo
pi_64683014
Ik heb ook van die instrijklabels maar ik kan niet zeggen dat het echt goed blijft zitten Het grootste deel is er alweer uitgevallen.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:12:48 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64683176
Oh... Ik had ze ook in babykleertjes van Noah voor op de crčche en later omdat kleertjes uitgeleend werden. Toen nooit gemerkt dat ze eruit vielen.

Heb jij ze ook van goed-gemerkt.com of ergens anders?
©Dumbo
pi_64683228
ja, daar heb ik ze van. Maar op de gebruiksaanwijzing staat dat als ze eruit vallen je iets niet goed hebt gedaan. Dus het schijnt ook nog mijn eigen schuld te zijn
  maandag 5 januari 2009 @ 13:18:04 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64683362
Owjah lekker makkelijk Maar ik heb er toen dus geen problemen mee gehad, dus ik denk idd dat het aan jou ligt
©Dumbo
  maandag 5 januari 2009 @ 13:49:01 #189
37150 livelink
pi_64684462
Hoe lang zijn jullie altijd bezig met verjaardagen? Ik heb het idee dat ik al wekenlang met niets anders bezig ben dan verjaardagen
Gisteren traktaties gemaakt, net de uitnodigingen voor Katja's feestje gemaakt en geschreven, dan het feestje straks zelf nog en dan ben ik er voor een heel jaar weer vanaf. Pffffff.

Tenzij ik besluit om nog een verjaardagsfeestje voor Job te organiseren. Hij was rond zijn verjaardag zo verschrikkelijk niet te hebben dat ik voor zijn en onze bestwil geen feestje heb georganiseerd voor hem. Hij vond het zelf niet eens erg, maar ergens vind ik dat hij nog wel een feestje moet krijgen
pi_64685300
Waarom maak je er niet een klein feestje van voor Job? Iets dat niet teveel gedoe oplevert? En misschien kan je de kinderen zelf uitnodigingen laten maken?
  maandag 5 januari 2009 @ 14:52:22 #191
37150 livelink
pi_64686717
Ja, ik denk er aan om op een woensdagmiddag direct na school met een groepje naar het pannekoekenrestaurant te gaan. Lekker wat eten, even daar spelen en klaar is het feestje. Het probleem is namelijk dat Job ook precies de meest stoute jongetjes van de klas uit wil nodigen. Niet de meeste makkelijke dus voor een feestje. En dat geldt voor Job zelf ook natuurlijk
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:44:03 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64726741
Noah vandaag voor de 2e dag naar school, en nu wilde ie 's middags toch ook echt. Volgens de juf gaat het goed, en ze zei zelfs dat als alle kindjes zo makkelijk wenden het allemaal een stuk makkelijker zou zijn Ik vind het zo knap dat ie dit zomaar gewoon eventjes allemaal doet, alsof het niks is! Mijn knappe mannetje
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 januari 2009 @ 14:02:35 #193
13151 crew  Rewimo
pi_64727469
Wat goed van Noah Hou er wel rekening mee dat ze over het algemeen een poosje een kort lontje krijgen, omdat het allemaal erg vermoeiend is, die nieuwe indrukken
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:05:54 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64729994
Ja dat merkte ik tussen de middag al Huilen om alles wat niet precies naar wens ging

Terwijl ie juist zoooo lief is de laatste tijd. Wakker maken met kusjes hele dag "ik vind jou lief, mama" zeggen gisteren had ik zo'n hamster-knuffel van de AH meegenomen: "Ik ben zó blij dat je een hamster voor me hebt meegenomen mama!" Heerlijk kind! Hoop niet dat dat dan ook meteen voorbij is

Oh en wat zijn dagen ineens lang een saai
©Dumbo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:34:15 #195
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64731108
Tex, dat doet Léon ook! (van dat lieve dan hč)
Echt exact hetzelfde.
pi_64750105
kunnen jongens van bijna 11 al puberen???
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:53:30 #197
37150 livelink
pi_64750659
Vast wel. Ik neem dus aan dat jouw zoon niet meer de hele dag 'ik vind jou lief, mama" zegt en je wakker maakt met kusjes
pi_64752501
pff, nee je wilt niet weten wat hij allemaal zei vanmorgen!
en toch, vanmiddag weer wel, boodschapjes halen, samen huiswerk maken, fiets zomaar omrijden...
hij had wat goed te maken, denk ik...
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:15:50 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64760681
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef livelink het volgende:
Vast wel. Ik neem dus aan dat jouw zoon niet meer de hele dag 'ik vind jou lief, mama" zegt en je wakker maakt met kusjes
Daar tegenover staat een peuter van 2,5 jaar die met een schuldbewust gezicht vieze of stomme mama zegt. Dus zo'n perfect gezin heb ik nou ook weer niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2009 @ 13:06:15 #200
13151 crew  Rewimo
pi_64766406
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef livelink het volgende:
Als ze 8 zijn doen ze het nog wel Maar eh, dat gaat dus over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')