9 en 4,5 maanden.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Hoe oud is je oudste nu, buuf (vroeg ze hoopvol)?
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:36 schreef kleinetrom het volgende:
we wachten het af!
ik neem aan dat ze pas instorten op de weg naar huis na afloop van de wedstrijden, althans...eens kijken hoe het vanavond gaat, als ze vroeg naar bed gaan, is het niet goed
Nog een jaar en een paar maanden...quote:
Hier kleed Sven zich redelijk goed aan, alleen zit zijn onderbroek en broek weleens een beetje scheef opgetrokken. Of komt zijn onderbroek boven zijn broek uit (maar hé, dat kan ook hip zijn).quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt wel een typisch jongens/mannending geloof ik. Dat van die kleren dan hč!
ja inderdaad, en ze zijn GOED!!!quote:
Sven wil dus echt zijn shirt zelf uitkiezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef snoopy het volgende:
Het interesseert Morris sowieso niet wat hij aan heeft. Ik zal hem voor de gein eens zelf laten kiezen als ik er aan denk.
dan zit de gulp toch op je rug ? en dat merkte hij nietquote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik stond een keer bij de bakker toen er een voetbalvriendje van Christan binnenkwam. Met zijn spijkerbroek verkeerd om aanZeer herkenbaar
Herkenbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als je je rits nooit losmaakt dan merk je dat niet nee
Daar tegenover staat een peuter van 2,5 jaar die met een schuldbewust gezicht vieze of stomme mama zegt. Dus zo'n perfect gezin heb ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef livelink het volgende:
Vast wel. Ik neem dus aan dat jouw zoon niet meer de hele dag 'ik vind jou lief, mama" zegt en je wakker maakt met kusjes
Als ze 8 zijn doen ze het nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef livelink het volgende:
Vast wel. Ik neem dus aan dat jouw zoon niet meer de hele dag 'ik vind jou lief, mama" zegt en je wakker maakt met kusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |