ja, haha dat is leukquote:Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef baension het volgende:
Moeten we met zijn allen hun hyves filmpjes op onze hyves gaan zetten XD
eerst een duplicaat maken, anders gaan ze ze verwijderenquote:Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef baension het volgende:
Moeten we met zijn allen hun hyves filmpjes op onze hyves gaan zetten XD
quote:
ff kijken of ze weer uit de tent komtquote:ik heb heul geen klb-sc autisme... dat bestaat niet eens
hier, je hele familie wordt becommentarieerd:
Ik heb ruzie met een kamperwijf
quote:oke jongen jij houd niet op de gevolgen zijn voor jou als je ook nog een aan mijn fam komt klootzak wat je bent nu ga ik mijn fam bellen din den helder het is nu gedaan met de pret
quote:Je kan geen bericht sturen door de instellingen van woonwagenmeid sien !
Dan ken jij een oude vakantie vriendin van mij ook zie ikquote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Post godver mijn hyves eens even niet
Wiequote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Prism het volgende:
[..]
Dan ken jij een oude vakantie vriendin van mij ook zie ik
Ik kan haar profiel nog gewoon zien hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
en nu staat haar profiel op prive
zelfs berichtjes zijn uit den boze
[..]
Whaha ik ga veel met kampers om en weet dat ze altijd voor medekampers klaar staan. maar voor haar betwijfel ik toch enigzins.quote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
OKE JE BROER WILT NIET OPHOUDEN IK GA NU MET MIJN FAM OP HET KAMP BELLEN IN DEN HELDER JE BROER HOUD NIET OP NU KAN IK OOK NIKS MEER DOEN ALS HIJ ZO DOOR BLIJFT GAAN MET DIE GEKKEN DINGEN VAN HEM NAAR MIJN TE SCHRIJVEN
quote:
Wacht maar afquote:Op maandag 8 december 2008 11:42 schreef baension het volgende:
[..]
Whaha ik ga veel met kampers om en weet dat ze altijd voor medekampers klaar staan. maar voor haar betwijfel ik toch enigzins.
iedereen op me werk zit nu op d'r hyvesquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Troost jeik ben ook geblokt door de hele kamperfamilie
quote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
iedereen op me werk zit nu op d'r hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |