Dat dus idd.. Ik heb geen frustratie.. Ik ga strax lekker slapen, en droom over de heerlijkheden in het levenquote:Op maandag 8 december 2008 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef jij eens een inhoudelijke antwoord op haar reactie. Post een foto, als je durft.
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...quote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.
nog 1 keertje trusten, en een kusje van red_cat graag.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Idd, normaal is het na pakweg 10 posts alweer een flamewar. Tot nu toe is het hier aardig gezellig, op een uitzondering na.
N~
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.quote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.
Hier op de Amsterdamsestraatweg sluit de laatste shop om 2 uur en gaat de handel tot vieren door bij de twee miljoen turkse koffiehuisjes even verderop. Mits je maar een turk meeneemt, anders krijg je iets wat nog het meest lijkt op gedroogde turf.quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een tientje wiet scoren bij een voetbalclub uit de bijlmer flamingo) die hun kantine in een garage hadden....
Sorry, c.quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Zijn we aan het trollfeeden?
En al word ik lelijk gevonden door meneer.. Boeiendquote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...
BEN JIJ LELIJK OF WAT?!.
Utreg Blackout-meet doen!quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maare DNB dus!
je gaat dan ook naar feesten enzo?
Jammergenoeg niet :/quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maare DNB dus!
je gaat dan ook naar feesten enzo?
Oeh wanneer is het weer ?quote:
Vriendelijk!quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.
Mooie van al die scenes is dat ze hier zo belachelijk klein zijn. Ga zelf regelmatig naar dubstepfeesten, en inmiddels ken ik de meesten daar beter dan mijn eigen moeder. Gewoon schijt aan hebben, als de sfeer goed is en er is veel volk let je toch niet meer op de mensen met wie je bent.quote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet :/
Mijn vrienden luisteren -geen- DnB, dus die zijn dan niet te porren. En om nou in je eentje te gaan is ook zo sneu. :/
Of je moet lowlands meetellen als feest.
N~
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO.quote:Op maandag 8 december 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Zaadridder, bukkakehoofd, reetkever, het zal allemaal wel Turkse humor zijn!
zegt onze outieztieze toerk.quote:Op maandag 8 december 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Zaadridder, bukkakehoofd, reetkever, het zal allemaal wel Turkse humor zijn!
er is veel haat hier in deze uithoek irf..quote:
Nou, een ander nadeel is ook is dat ik -echt- fucking diep in het zuiden woon, (de meeste van Fok! noemt het 'buitenland'.quote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mooie van al die scenes is dat ze hier zo belachelijk klein zijn. Ga zelf regelmatig naar dubstepfeesten, en inmiddels ken ik de meesten daar beter dan mijn eigen moeder. Gewoon schijt aan hebben, als de sfeer goed is en er is veel volk let je toch niet meer op de mensen met wie je bent.
Toodles Porsche1!quote:Op maandag 8 december 2008 01:34 schreef porsche1 het volgende:
en nu benk serieus weg! Later! Doei catdoei nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |