Verstoffen it is.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
als S_A geen foto stuurt, laat ik m'n account verstoffen, het is kiezen of delen.
Een beetje jammer van het printje.quote:Op maandag 8 december 2008 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke voor jou dan.
[ afbeelding ].
Klinkt wel goed, ik kan het alleen niet helemaal aankondingen want dan zit er binnen no-time een slotje op. Dat is natuurlijk sowieso een probleem, hoe voorkom ik dat er geen mods actief zijn die hem meteen sluiten? Er zal altijd wel een klootzak zijn die er meteen een TR op plaatst!quote:Op maandag 8 december 2008 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Uhm, dinsdag of woensdagavond?
Kastesletje zonder foto's die mensen belachelijk probeert te maken. Ik geef dit wel even door aan MASD en Red_Cat. Mensen achter hun rug om neerstabben is voor mensen zonder eer.quote:Op maandag 8 december 2008 00:59 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter is MASD, ik dacht altijd dat hij een baas was!
Van mij ook niet. Die dingen gaan maar een half jaar mee.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn volgende telefoon wordt iig geen Sony Ericsson...
Die kun je uittrekkenquote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje jammer van het printje.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kastesletje zonder foto's die mensen belachelijk probeert te maken. Ik geef dit wel even door aan MASD en Red_Cat. Mensen achter hun rug om neerstabben is voor mensen zonder eer.
Een tijgerprintje is weliswaar trashy maar toch ook lustopwekkend of nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje jammer van het printje.
Inkopper maakt:quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Smart_ass het volgende:
Zal ik een afleidingstopic maken?!?!!?
Ja.quote:
JAJAJA!quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Smart_ass het volgende:
Zal ik een afleidingstopic maken?!?!!?
En TheSorrow mag er ook wel even bij.quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kastesletje zonder foto's die mensen belachelijk probeert te maken. Ik geef dit wel even door aan MASD en Red_Cat. Mensen achter hun rug om neerstabben is voor mensen zonder eer.
Tijgerprintje opwindend? Niet bij mij.quote:Op maandag 8 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tijgerprintje is weliswaar trashy maar toch ook lustopwekkend of niet?
ik wil weer nokia terugquote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn volgende telefoon wordt iig geen Sony Ericsson...
leer ookquote:Op maandag 8 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tijgerprintje is weliswaar trashy maar toch ook lustopwekkend of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |