Maar je hebt nu wel een flink bord vol dus? ik wil ook boerenkool maken hier, ik mis de boerenkoolquote:Op maandag 8 december 2008 18:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja nét iets te, helaas!
@ Yasha: is niet zoveel hoor! Zo'n zak van 300gr boerenkool, daarbij 500-600 gr aardappel.. ik heb nu bijna de helft opgeschept, de rest eet ik vanavond nog wel denk ik.
Weet je hoe lekker en hoe makkelijk klaar te maken dat isquote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
spekjes horen door de boerenkoolniet door de ertjes en worteltjes
boontjes door de erwtjes en worteltjesquote:Op maandag 8 december 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker en hoe makkelijk klaar te maken dat isHet kan ook met boontjes enzo.
Nah gewoon een bakje.. Tis echt prima te doen hoor voor 1p, echt niet veel te veel.quote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een flink bord vol dus? ik wil ook boerenkool maken hier, ik mis de boerenkoolDaarom ga ik meestal donderdags al naar huis want dan hossel ik dat mama stamppot maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ja naja de spekjes hoefde iets minder lang dan de aardappeltjes, maar anders altijd eerst het vlees.. Ik heb het nu eigenlijk gewoon gelijk er in gegooid en opt eind de groente erbij want dat hoeft alleen maar warm te worden.quote:Op maandag 8 december 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je doet toch altijd eerst 't vlees en dan de aardappelen of wat?
quote:Op maandag 8 december 2008 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
tering das helaas verboden, maarjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier praat een echte chefquote:Op maandag 8 december 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je doet toch altijd eerst 't vlees en dan de aardappelen of wat?
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Hmm Yasha maak jij altijd precies genoeg voor 1p dan?
Ik maak bijna altijd teveel... dan eet ik 's avonds de rest, of de volgende dag als lunch.
Dat dusquote:Op maandag 8 december 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik maak meestal net iets te veel en dat eet ik dan opdas ook niet echt goed. Maar niet echt van dat ik zeg hee dat is een volwaardige portie om nog een keer te eten.
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 8 december 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik maak meestal net iets te veel en dat eet ik dan opdas ook niet echt goed. Maar niet echt van dat ik zeg hee dat is een volwaardige portie om nog een keer te eten.
je moet er nog van groeienquote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik had gister een beetje veel piepers geschild, echt een 28cm koekenpan helemaal vol met aardappel van zegmaar 3x 4 cm ( waren grote piepers
) en ik dacht ook van nja, goed voor morgen. Aan het eind had eigenlijk niks meer over
Waren met 2 personen, maar mijn ma heeft er weinig van op
/vreetbeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |