Is gewoon de normale stilte van het intro van Spacer, net even lang inderdaad, zeker nu ik hem zo kort doormix.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef DutchChef het volgende:
Geweldige mix El Dani![]()
Platenkeus is precies mijn smaak, veel mooie overgangen.
De stilte tussen Cold Rockking en Spacer duurt wel wat lang naar mijn idee.
Maar goed mixje, denk dat die nog wel veel uurtjes zal maken hier![]()
*zet mix opnieuw aan*
Congratsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef ElDani het volgende:
(Ben overigens zondag 19 geworden)
Volgens mij gaat ie ook nog een 3 uur durende set maken. Niet geschikt voor de contest maar wel des te leuker voor onsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Congrats![]()
"short edition" ... komt er nog een langere versie dan?
Van mij mag het, zolang het maar voor de deadline is. Persoonlijk ga ik weinig aan mijn setje veranderen, als hij door mezelf is goedgekeurd moeten jullie het er maar mee doenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef MrDice het volgende:
Krijgen mensen ook nog de kans om een herziene versie te mixen naar aanleiding van de eerste bevindingen? Mochten de dj's in kwestie hier behoefte aan hebben natuurlijk.
Als ze dat perse willen mogen ze hem best gaan tweaken, boeit mij niet zo heel veel.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef MrDice het volgende:
Krijgen mensen ook nog de kans om een herziene versie te mixen naar aanleiding van de eerste bevindingen? Mochten de dj's in kwestie hier behoefte aan hebben natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef MrDice het volgende:
Zodra je aangeeft van Mainstream te houden word je bijna standrechtelijk geexecuteerd hier. Voordeel is dat deze jongens je wel dwingen / de mogelijkheid bieden om de onbekendere kanten van Hardstyle te verkennen. En dan zelf te kiezen wat je ruk en wat je leuk vind.
Dat is wat ik er in ieder geval uithaal.
Nee, dan word het monterenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:04 schreef Sethje het volgende:
ja blijf je setje lekker net zo vaak verbeteren totdat hij echt goed is....heeft met draaien toch niks te maken..
Van t weekend naar T-town madness...J&W,Jones,2 sidez en frequencerz in de zino![]()
Precies, en volgens mij is het meer een monteer wedstrijd dan live mixen en slaat het in mijn ogen nergens op.quote:
ik weet het wel zeker, zo ff eten en dan ff lekker mixengquote:Op woensdag 10 december 2008 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo denk ik maar eens een poging wagen tot yearmix![]()
Wauw, jullie hebben toch altijd wel een grote vriendengroep? En niemand die mee wilde?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sethje het volgende:
ik baal best wel dat ik geen kaartjes heb voor xq...er wilde tot nog toe niemand zeker mee en nu heb ik dus zelf ook niks. Volgende keer maar niet meer afwachten
had begrepen dat dit de beste in die klasse isquote:Op woensdag 10 december 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand trouwens ervaring met deze:
[ afbeelding ]
zo ja, wat voor ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |