Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetjequote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
VOl ken ik niet!
Nynke, is die inderdaad weer terug?
Nynke haat mij echt, en ik heb geen idee waarom.![]()
Ik heb alleen een keer gezegd dat de 'Duitser' ruil-materiaal is, de vaste CUL-dames kennende. En toen viel Nynke nergens over, behalve het feit dat ik haar vriend 'denigrerend' de 'Duitser' noemde.quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetje
quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En is CNK nog in beeld ook?quote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ik vind Nynke nu niet echt een haterig type
![]()
Hier echt een superavond gehad, het eten dat stiefmama en ikke hadden bereid was verrukkelijk. Iedereen heeft genoten.
Onwijs gezellig verder en weer ouderwets gelachen en de slappe lach met/om mijn zusje gehad![]()
Beetje plannen voor de feestdagen ook nog, zusje en haar vriend zorgen voor het toetje en stiefmama en ik voor voor en hoofdgerecht in ieder geval![]()
Kerstavond natuurlijk naar de nachtmis
quote:
quote:
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?quote:
whehehe nee bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?
Oehhhh succes dan morgenquote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een 6 feet under tegenaan hier en dan weer wekkertje zetten.
Morgen weer proberen te werken na 3 weken.
Huh, jullie hebben de afgelopen week toch gewoon gewerkt? Of hadden julle vakantie?quote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een 6 feet under tegenaan hier en dan weer wekkertje zetten.
Morgen weer proberen te werken na 3 weken.
B. wel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh, jullie hebben de afgelopen week toch gewoon gewerkt? Of hadden julle vakantie?
Maar hoe dan ook sterkte en werk-ze.
O ja, dat was ook zo.quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
B. wel.
Ik was even een paar weken in de lappenmand, maar ga er weer tegenaan.
Zeg, maar nee!quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
VOl ken ik niet!
Nynke, is die inderdaad weer terug?
echt? Ik denk dat je dan sarcasme gemist hebt, want ik noem hem steevast m'n kleine kale Duitser!quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer gezegd dat de 'Duitser' ruil-materiaal is, de vaste CUL-dames kennende. En toen viel Nynke nergens over, behalve het feit dat ik haar vriend 'denigrerend' de 'Duitser' noemde.
Nee, dat ben ik ook absoluut niet. En zeker niet online. In de echte wereld zijn er heel weinig mensen die ik niet aardig vind!quote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik vind Nynke nu niet echt een haterig type
![]()
Ik haat ook niemand die ik geneukt heb hoor!quote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik neuk gewoon met niemand. Ook geen gehaat enzo.![]()
![]()
nah. Zodra ik in Zweden kwam sneeuwde het wel weer!quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, hoi!! Was hier zeker wel warmer dan in Zweden?
Om 3 uur al donker!quote:Op maandag 8 december 2008 01:08 schreef AKnynke het volgende:
nah. Zodra ik in Zweden kwam sneeuwde het wel weer!
Wat wel fijn was dat het in Nederland om 4 uur nog gewoon zonlicht schijnt. In Zweden wordt het om 3 uur al donker.
Zo, en nu ga ik slapen. Trusten allemaal!
God ik heb er echt geen tijd voor, maar anders zou ik de quote opzoeken waarmee je me op de ogen sloeg. Niet mals hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? Ik denk dat je dan sarcasme gemist hebt, want ik noem hem steevast m'n kleine kale Duitser!
[..]
Ik herinner het me zelfsquote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik heb er echt geen tijd voor, maar anders zou ik de quote opzoeken waarmee je me op de ogen sloeg. Niet mals hoor.
Inderdaad. Hilarisch gezeur.quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner het me zelfsIk dacht nog dat Nynke op d'r teentjes was getrapt, terwijl ze hem altijd zelf de Duutser noemde
Vond het al zo raar.
Och jeetje vergis ik me toch zeg.quote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Moet wel, want Nynke is (meestal) heel erg lief!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |