Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetjequote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
VOl ken ik niet!
Nynke, is die inderdaad weer terug?
Nynke haat mij echt, en ik heb geen idee waarom.![]()
Ik heb alleen een keer gezegd dat de 'Duitser' ruil-materiaal is, de vaste CUL-dames kennende. En toen viel Nynke nergens over, behalve het feit dat ik haar vriend 'denigrerend' de 'Duitser' noemde.quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetje
quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En is CNK nog in beeld ook?quote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ik vind Nynke nu niet echt een haterig type
![]()
Hier echt een superavond gehad, het eten dat stiefmama en ikke hadden bereid was verrukkelijk. Iedereen heeft genoten.
Onwijs gezellig verder en weer ouderwets gelachen en de slappe lach met/om mijn zusje gehad![]()
Beetje plannen voor de feestdagen ook nog, zusje en haar vriend zorgen voor het toetje en stiefmama en ik voor voor en hoofdgerecht in ieder geval![]()
Kerstavond natuurlijk naar de nachtmis
quote:
quote:
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?quote:
whehehe nee bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?
Oehhhh succes dan morgenquote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een 6 feet under tegenaan hier en dan weer wekkertje zetten.
Morgen weer proberen te werken na 3 weken.
Huh, jullie hebben de afgelopen week toch gewoon gewerkt? Of hadden julle vakantie?quote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een 6 feet under tegenaan hier en dan weer wekkertje zetten.
Morgen weer proberen te werken na 3 weken.
B. wel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh, jullie hebben de afgelopen week toch gewoon gewerkt? Of hadden julle vakantie?
Maar hoe dan ook sterkte en werk-ze.
O ja, dat was ook zo.quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
B. wel.
Ik was even een paar weken in de lappenmand, maar ga er weer tegenaan.
Zeg, maar nee!quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
VOl ken ik niet!
Nynke, is die inderdaad weer terug?
echt? Ik denk dat je dan sarcasme gemist hebt, want ik noem hem steevast m'n kleine kale Duitser!quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer gezegd dat de 'Duitser' ruil-materiaal is, de vaste CUL-dames kennende. En toen viel Nynke nergens over, behalve het feit dat ik haar vriend 'denigrerend' de 'Duitser' noemde.
Nee, dat ben ik ook absoluut niet. En zeker niet online. In de echte wereld zijn er heel weinig mensen die ik niet aardig vind!quote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik vind Nynke nu niet echt een haterig type
![]()
Ik haat ook niemand die ik geneukt heb hoor!quote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik neuk gewoon met niemand. Ook geen gehaat enzo.![]()
![]()
nah. Zodra ik in Zweden kwam sneeuwde het wel weer!quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, hoi!! Was hier zeker wel warmer dan in Zweden?
Om 3 uur al donker!quote:Op maandag 8 december 2008 01:08 schreef AKnynke het volgende:
nah. Zodra ik in Zweden kwam sneeuwde het wel weer!
Wat wel fijn was dat het in Nederland om 4 uur nog gewoon zonlicht schijnt. In Zweden wordt het om 3 uur al donker.
Zo, en nu ga ik slapen. Trusten allemaal!
God ik heb er echt geen tijd voor, maar anders zou ik de quote opzoeken waarmee je me op de ogen sloeg. Niet mals hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? Ik denk dat je dan sarcasme gemist hebt, want ik noem hem steevast m'n kleine kale Duitser!
[..]
Ik herinner het me zelfsquote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik heb er echt geen tijd voor, maar anders zou ik de quote opzoeken waarmee je me op de ogen sloeg. Niet mals hoor.
Inderdaad. Hilarisch gezeur.quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner het me zelfsIk dacht nog dat Nynke op d'r teentjes was getrapt, terwijl ze hem altijd zelf de Duutser noemde
Vond het al zo raar.
Och jeetje vergis ik me toch zeg.quote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Moet wel, want Nynke is (meestal) heel erg lief!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
je avatarquote:Op maandag 8 december 2008 09:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo hallo'tjes allemaal!
Iemand in een of ander topic ofzo. Zeg babe, waarom doet je mobieltje het niet?quote:
Good for youquote:Op maandag 8 december 2008 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, ik heb net een héél erg lange brief met alles wat me dwars zat aan mijn ex verstuurd![]()
Niet dat ik denk dat hij er iets mee zal doen of dat het hem überhaupt iets doet, maar ik heb het van me af geschreven.
En ik heb een to do lijstje voor deze week gemaakt en zie er nu al tegenop
Allemaal goedemorgen en een fijne dag!
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
En, Nynke, verder vind ik je sowieso wel een heel naar type hoor.
Chagrijnig en klagerig. Gewoon naar.
Tijd voor een vervolgbrief?quote:Op maandag 8 december 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb niet eens geschreven hoe belachelijk ik het vind dat je mensen alleen achter laat in een dungeon!
Dude, ik denk dat je deze opmerking bedoelde? Hier was ik inderdaad niet sarcastisch. Persoonlijk vond ik jou zo denigrerend over het feit dat ik sex met DH heb gehad. En wellicht wel iets dat enige vormen van een relatie had, maar dan wel weinig. Ik vind het nl. niet aan jou om daar over te oordelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, dude. Wat ben je ontzettend sarcastisch! En denigrerend.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo. Oh, en ik ben niet teruggekomen om te rellen hoor!
t was misschien niet t slimste wat ik ooit heb gedaan, maar ach!quote:
Zo eens per maand of zo...quote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef AKnynke het volgende:
t was misschien niet t slimste wat ik ooit heb gedaan, maar ach!
Heb jij nog sex met DH dan?
zal duimen van wel voor jequote:Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Zo dat was managment accounting. Zal net wel/net niet worden.
Jaaaaa, ik heb het idee dat het aan de titel van het topic ligt.quote:
Maar die woorden gebruiken we openlijk in het topicquote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa, ik heb het idee dat het aan de titel van het topic ligt.
Als er een k. een u. en een t. of een s. een e. en een x. of zo in voorkomt hij meteen blokkeert
goed van je dat je die brief hebt geschreven
dag MK!:Wquote:Op maandag 8 december 2008 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga afscheid van jullie nemen mopkes!
Miss dat als ik avn de week in de stad ben ik ff nog naar de bieb ga.
fijne week allemaal![]()
Oeh.quote:Op maandag 8 december 2008 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, ik heb net een héél erg lange brief met alles wat me dwars zat aan mijn ex verstuurd![]()
Hij is mijn huisje voorbij getrippeld.quote:Op maandag 8 december 2008 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goeiemiddag.
Goede Sinterklaas gehad iedereen?
Had je harder moeten zingen!quote:Op maandag 8 december 2008 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is mijn huisje voorbij getrippeld.
NIET DOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 8 december 2008 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar die woorden gebruiken we openlijk in het topic
(en ik heb er al spijt van)
Jawel. Maar, als we een eind naar het noorden gaan is het erg lastig als ik niet kan rijden, en ik wil liever niet het risico lopen om een ongleuk te krijgen en dan niet verzekerd zijn...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Nare mensen hier hoor Tezz, kst kst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Ja hoor. Mijn etentje was geslaagd en qua cadeautjes deed ik het ook niet onaardig. Schoonfamilie bracht een megabos bloemen voor me mee en mijn ouders brachten een super mooie schort voor me mee. In de zak vond ik nog een doosje bonbons voor mezelf (van die echte belgische Leonidas bonbons). Helaas stond het doosje vanmorgen open op tafel en was het BIJNA LEEG. Grr. Manlief moet voor straf nieuwe voor me gaan kopen. Helemaal in Belgie.quote:Op maandag 8 december 2008 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goeiemiddag.
Goede Sinterklaas gehad iedereen?
Net goedquote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor. Mijn etentje was geslaagd en qua cadeautjes deed ik het ook niet onaardig. Schoonfamilie bracht een megabos bloemen voor me mee en mijn ouders brachten een super mooie schort voor me mee. In de zak vond ik nog een doosje bonbons voor mezelf (van die echte belgische Leonidas bonbons). Helaas stond het doosje vanmorgen open op tafel en was het BIJNA LEEG. Grr. Manlief moet voor straf nieuwe voor me gaan kopen. Helemaal in Belgie.
wat kut zeg!quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik heb het idee dat het aan de titel van het topic ligt.
Als er een k. een u. en een t. of een s. een e. en een x. of zo in voorkomt hij meteen blokkeertgoed van je dat je die brief hebt geschreven
Whoeps!quote:Op maandag 8 december 2008 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Teruglezen is niet altijd nodig plenky
Ik ga nog even een baantje trekken in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion.quote:Tongelreep wordt Hoogenband bad
Geschreven door Eindhovens dagblad
Tuesday, 4 November 2008
Het Eindhovens Dagblad heeft vandaag ‘de primeur”: EINDHOVEN - Het topsportzwembad van Eindhoven heeft vanaf zondag 7 december een nieuwe naam: het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion. "Dit is een enorme eer", zegt de drievoudig olympisch kampioen in een reactie. "Het is wel een lange naam. Maar het heet in de volksmond nu al het Pieterbad."
Oh maar de patienten wachten maar ff hoorquote:Op maandag 8 december 2008 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Het is een soort van ouderlijk toezicht, maar dan door je werkgever. En terecht;anders zit de helft onder werktijd naar sexueel getinte afbeeldingen te kijken, wat de productiviteit niet ten goede komt.
Dat bekt lekker Steerquote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga nog even een baantje trekken in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion.
Hopelijk weer met Marleen onder de douche.
Lekker joh!quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog even een baantje trekken in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet meteen aan zijn piemel denken.
en ik ken die man niet eens!
Sommige mensen kunnen maar aan één ding denkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Welnee, ik dacht ook aan zijn ballen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen maar aan één ding denken
quote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Echt?
Daar dacht ik geen moment aan.
Absoluut de piemel. Puntje van aandacht. Onmiddellijk.quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
nog 5 daagjes en dan ga ik naar de sneeuwquote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hou eens op
Ik wil ook naar de sneeuw![]()
Boehooeeee
quote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut de piemel. Puntje van aandacht. Onmiddellijk.
Valt dat dan niet te combineren, qua 'puntje' van aandacht?quote:Op maandag 8 december 2008 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
nog 5 daagjes en dan ga ik naar de sneeuw
quote:Op maandag 8 december 2008 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nog 5 daagjes en dan ga ik naar de sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ja hè?quote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut de piemel. Puntje van aandacht. Onmiddellijk.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat bekt lekker Steer
enne whoes Marleen?en wat ga je onder de douche doen dan?
Ja en wat gebeurde de laatste keer dat je ging kwijlen op zo'n indo type? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik ga nat zwemmen van Ranomi Kromowidjojo![]()
Trusteh.
Um. Heb om 22:00 nog gezwommen. Of die twee glazen cola om 23:30 waren niet slim.quote:
Wat is jouw reden.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
Niet helemaal waar: ik heb hier nog een Tesco Classic Christmas Pudding with Cider and Sherry.
Wekelijks en soms buiten toneel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:20 schreef Isabeau het volgende:
Zie jij stipjes trouwens nog wel eens?
En aangezien ik zelf geen HSV1 bij me draag wil ik dat dus in het vervolg éérst weten voor ik iemand durf te zoenen!quote:Koortslip geeft risico op Alzheimer
Uitgegeven: 8 december 2008 13:18
Het herpesvirus (HSV1) dat een koortslip veroorzaakt, is ook één van de grootste veroorzakers van eiwitplaques in de hersenen, zoals die voorkomen bij de ziekte van Alzheimer
Zo'n zoen vergeet je nooit meer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed een beetje van:
Ben op nu.nl aan het lezen:
[..]
En aangezien ik zelf geen HSV1 bij me draag wil ik dat dus in het vervolg éérst weten voor ik iemand durf te zoenen!
Wil je een zoen? Ik zoen aanmerkelijk beter dan DH.quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet. Ik heb nog steeds een beetje een dikke lip.
Kom maar zoenen, ik zit op mijn werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je een zoen? Ik zoen aanmerkelijk beter dan DH.
Ik moet toch dat aantekenboekje eens hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dan zou ik ook achteraf naar Grand Café Riva gaan, aan de waalkade. Beste eetcafé waar ik heen ben geweest in 2008. Mooie aankleding (vierkante en driehoekige borden), vlotte bediening, uitstekend voedsel qua kwaliteit en grootte (ik had een lamsschenkel, waar vind je dat tegenwoordig nog?) en bovendien wilde ik 7-up in mijn sorbet na en dat deden ze gewoon.
Driegangenmenu 13,95 EUR - studentenprijs.
Ik heb tegenwoordig altijd een pak tissues bij me in de binnenzak van mijn jas, dus nu mag je.quote:
Iets met je buddypokequote:Op dinsdag 9 december 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, ik heb ook allemaal krabbels die ik nooit heb gelezenHoe onaardig.
Wat heb je gedaan?
Vermaak je je dan nog wel zo alleen-ig?quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:29 schreef Isabeau het volgende:
En toen was ik weer alleen![]()
Memo is vast ook guitar-spelend in slaap gevallen.
Dum-dum-dum-dumdy-doo-wah
Ooh-yay-yay-yay-yeah
Oh-oh-oh-oh-wah
Only the lonely
Only the lonely (dum-dum-dum-dumdy-doo-wah)
Know the way I feel tonight (ooh-yay-yay-yay-yeah)
Only the lonely (dum-dum-dum-dumdy-doo-wah)
Know this feelin aint right (dum-dum-dum-dumdy-doo-wah)
je zou toch wat anders gaan doen dan fokken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik me vermaak, maar eigenlijk verveel ik mezelf.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:31 schreef AKnynke het volgende:
sterkte Tezz!
Ik ga eens op weg naar m'n tentamen, dan is dat ook maar weer klaar.
Net voorbij ede, richting randstad is er weer kleur zichtbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Eindhoven begint het ook wit te worden.
Wie weet sneeuwt het daar straks nog net optijd om opnieuw de wedstrijd af te moeten gelasten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
geen sneeuw. vanavond inhaalwedstrijd van een wedstrijd die is afgelast vanwege de sneeuw.
Echt, als de hond me vannacht niet met rust laat dan weet ik zeker dat ie dit jaar op het kerstmenu staat, grrrrrr.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt vast ook nog niet tussendoor geslapen, dus natuurlijk ben je nog moe
Er zit helaas niet zo veel vlees aan. Da's wel kut.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan je in CUL een recept vragen, Tezz?
Da's een goeie inderdaad! Hij moet vrijdag naar de kapper, laat ik hem alvast helemaal kaal scheren. Kan ie zo met een citroen in zijn bek en wat knoflook in zijn kont de oven in!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Scheelt weer afvallen in januari als de feestdagen voorbij zijn
oh das ook een idee voor onze pers, die gaat vrijdag ook naar de kapperquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaad! Hij moet vrijdag naar de kapper, laat ik hem alvast helemaal kaal scheren. Kan ie zo met een citroen in zijn bek en wat knoflook in zijn kont de oven in!
Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij, van Jonathan Safran Foer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier word het ook wit.
Hoop oude sc-ers weer..
Dan nog maar een keer zo de vraag erin slingeren:
Een tijd terug had 'men' in sc het over een boek met een aprte opmaak. De lettertypes waren ook ter ondersteuning van het verhaal.
Nou is het bijna kerst en heb ik ideen nodig. Welk boek was dat ook al weer?
Andere tips zijn ook welkom tot 50 euro that is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder gaat t primavoel me , buiten buikkramp, goed.. Ben heppie, heb leuke dingen voor de boeg en een beetje aan t neuzen voor de mei vakantie en daar wordt een mens altijd blij van
.
Hoe is t met jou?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Faor: everything is illuminated!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier word het ook wit.
Hoop oude sc-ers weer..
Dan nog maar een keer zo de vraag erin slingeren:
Een tijd terug had 'men' in sc het over een boek met een aprte opmaak. De lettertypes waren ook ter ondersteuning van het verhaal.
Nou is het bijna kerst en heb ik ideen nodig. Welk boek was dat ook al weer?
Andere tips zijn ook welkom tot 50 euro that is.
die ja. Niet die ik zei. Die ik vertelde is ookw el tof trouwens..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij, van Jonathan Safran Foer.
Ja je had een vissoep probleem las ik ergens? Ook de laatste keer dat je dat gegeten hebt zeker? Mooi dat je weer opgeknapt bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben weer helemaal betermaar ik had dan ook een kortstondige en heftige oorlog in mijn darmen.
Verder gaat het zijn gangetje weer, had even 'ruzie' met ex, maar dat is alweer uit mijn gedachten.
Nierstenen zie je overigens niet altijd op röntgenfoto's, dat ligt aan de samenstelling van de steen. Echo is daar een veel betere techniek voor. Wat ben je van plan voor de meivakantie?
Zelf maken is de enige optie idd, dan weet je hoe en wat. Ex komt ook? pff waarom? Is toch veel beter om hem niet te zien en je daarna alsnog te vermaken met de rest?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Schotland in mei een goede tijd? Dat had ik nou nooit verwacht, maar het zal er ongetwijfeld mooi zijn met de ontluikende lente en de rust.
En ik heb weinig tips voor je. Nierstenen kunnen koliekpijnen geven en dan zijn nsaid's zoals ibuprofen en diclofenac (vooral die) wel handig, maar die heb je vast al. Maar wie weet geeft de foto al genoeg beeld, als er maar voldoende kalk in zit![]()
En ik denk dat ik maar geen vissoep meer bestel in vleesrestaurants hehe. Zaterdag maak ik thuis nog vissoep, een soort clamchowder, maar dan weet ik dat alles vers isEx komt zaterdag overigens ook, maar heb 5 vrouwen 's avonds om me heen om dat te doen vergeten
Troep halen.quote:
mmm nou ok danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Hij kan wel een kopje koffie krijgen hoorZo erg is hij nou ook weer niet. Het doet me alleen pijn hem te zien, maar als ik daarna maar niet alleen ben is er niets aan de hand.
ja? vertel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Schotland in meiheb er hele mooie herinneringen aan!
golfer en ik, onze eerste vakantie samen, 20 graden, voor de 2e keer in mijn 'nieuwe' leven verliefd worden, maar dan op een land etc etc etcquote:
Zo laat je het best aantrekkelijk klinkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
golfer en ik, onze eerste vakantie samen, 20 graden, voor de 2e keer in mijn 'nieuwe' leven verliefd worden, maar dan op een land etc etc etc
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Terug van werk. Moe. Beuh. Morgen vrij
Mie toequote:Op dinsdag 9 december 2008 17:07 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg naar huis gegaan. Morgen weer vrij.
Midgets?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef golfer het volgende:
Oh..en Schotland dat is echt het land waar ik later nog eens wil gaan wonen.
Ik ben er nu al een keer of 6 geweest en blijf het een heerlijk land vinden.
Enige nadeel van in het mei er heen gaan kunnen de midges zijn.
Wat straks in de 35% korting is bij de AH, ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O jongens wat heb ik een lekker beenhammetje in de oven staan!![]()
Wat eten jullie?
Ohhh ik wil ook beenhamquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O jongens wat heb ik een lekker beenhammetje in de oven staan!![]()
Wat eten jullie?
Gáán!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:53 schreef Tezz het volgende:
Enne Schotland: dat staat nog steeds op mijn wensenlijstje! Lijkt me een prachtig land........
klinkt goed ! Heb sowieso altijd al een romantisch beeld gehad bij Schotland dus sta te springen om erheen te gaan met de mrquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer en ik, onze eerste vakantie samen, 20 graden, voor de 2e keer in mijn 'nieuwe' leven verliefd worden, maar dan op een land etc etc etc
Ach we moeten niet zo hard zijn voor Atrimar, hij is een lieve jongen die een domme keuze gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ze had het net zo goed weg kunnen gooien. Toch allemaal rotzooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 dagen na het eten buiten de koelkast bewaard ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer? Is deze pic van vóór of ná het eten?
Gat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het eerste diner in Schotland zal iig die deep-fried mars bar zijn voor mij.
[ afbeelding ]
Hoef ik de rest van de vakantie niet meer te eten.god wat ziet dat er vies uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |