Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetjequote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
VOl ken ik niet!
Nynke, is die inderdaad weer terug?
Nynke haat mij echt, en ik heb geen idee waarom.![]()
Ik heb alleen een keer gezegd dat de 'Duitser' ruil-materiaal is, de vaste CUL-dames kennende. En toen viel Nynke nergens over, behalve het feit dat ik haar vriend 'denigrerend' de 'Duitser' noemde.quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kent je niet eens, alleen gebaseerd op je postings lijkt me dat onwaarschijnlijk, bitcherinnetje
quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Nynke haat mij echt, en ik heb geen idee waarom.![]()
En is CNK nog in beeld ook?quote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ik vind Nynke nu niet echt een haterig type
![]()
Hier echt een superavond gehad, het eten dat stiefmama en ikke hadden bereid was verrukkelijk. Iedereen heeft genoten.
Onwijs gezellig verder en weer ouderwets gelachen en de slappe lach met/om mijn zusje gehad![]()
Beetje plannen voor de feestdagen ook nog, zusje en haar vriend zorgen voor het toetje en stiefmama en ik voor voor en hoofdgerecht in ieder geval![]()
Kerstavond natuurlijk naar de nachtmis
quote:
quote:
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?quote:
whehehe nee bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Je gebruikt je tong wel erg veel tegenwoordig. je bent toch niet opeens lesbeau geworden, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |