Je moet geen industrie bouwen totdat je ziet dat er alleen maar vraag is naar high tech:P Dat kun je zien door op dat "vraag metertje" te klikken. Dus waar je ziet of er vraag is naar huizen of winkels. Als je dan ziet dat er alleen een positief balkje is bij high tech, leg je een stuk dichtbebouwde industrie aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Dynd het volgende:
Wegen is bij mij wel goed, maar hoe krijg je high tech industrie? Ik heb basisschool, middelbare school, particuliere school, universiteit, bibliotheek en musea. Overal is het opleidingsniveau 'Hoog'maar ik krijg maar geen hightech industrie
En als je de wat op cpu-core wat zet?![]()
Daardoor crasht ie bij mij niet meer.quote:Dual Core processors:
Uit eigen ervaring is gebleken dat Simcity 4 niet helemaal lekker werkt met Dual Core processors. Het spel wil dan nog weleens last hebben van plotselinge versnellingen.
Om dit probleem te kunnen omzeilen moet je als het spel eenmaal is opgestart via Ctrl+Alt+Del naar Windows Taakbeheer gaan. Dan ga je naar processen en klik je met de rechtermuisknop op 'Simcity4.exe'. Dan ga je naar 'affiniteit instellen' en vink je bijvoorbeeld 'CPU 1' uit en klik je op 'OK'. Nu zou je geen last meer moeten hebben van plotselingen versnellingen.
Daar kan ik je niet bij helpen, ik speel uberhaupt zonder geluidquote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand nou wat dat gegrom is? Ik word er echt gek van... ik heb nu het geluid van het spel maar uitgezet..
Ik nu dus ook... heb gewoon winamp maar aangezetquote:Op donderdag 25 december 2008 14:07 schreef lof102 het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet bij helpen, ik speel uberhaupt zonder geluid
Je moet je torens en pompen ver bij de smerige industrie vandaan zetten, anders raakt het water te vervuild en worden de pompen stilgezet. Onderaan zie je ook wel staan dat "green meddlers" (groene bemoeials) ervoor hebben gezorgd dat je pompen hun werk niet meer mogen doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:48 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe met het aanleggen van de waterleidingen?
In de steden is er geen probleem alleen bij de gebieden met industrie is er na een tijdje opeens geen water meer terwijl de level van pollution op acceptable staat.
Ook een duurdere centrale bouwen de leidingen vervangen etc schijnt niet te helpen waardoor veel industrie op abandoned staat due lack of water.
blasphemy, die muziek is zwaar ok!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:06 schreef Dynd het volgende:
Ik heb het geluid sowieso uitstaan, vind die muziek een beetje vaag.
Thanks, ga ik binnenkort proberen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef MrTorture het volgende:
Grotere maps:
http://www.simcitycentral(...)-1-city-plot-layout/
Af en toe als je veel geld over hebt per maand, moet je de belastingen verlagen. En dan vooral die van de high-wealth inwoners en commerce. Op die manier blijf je een gezonde vraag houden en kun je gestaag groeien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:21 schreef Tomidevil het volgende:
kan iemand uitleggen hoe je een hoge vraag krijgt?
Check de link die ik eerder postte (deze pagina nog)quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb nu net een nieuwe regio gedownload hoe krijg ik deze nu in het spel? Want het wil me niet echt lukken.
thnx man ik ga nu uitproberenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Af en toe als je veel geld over hebt per maand, moet je de belastingen verlagen. En dan vooral die van de high-wealth inwoners en commerce. Op die manier blijf je een gezonde vraag houden en kun je gestaag groeien.
5 bij 5? (in het begin lukt het niet dus ik trek de rasters altijd zelfquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:12 schreef DJKoster het volgende:
Na veel prutsen vraag ik het dan toch maar..![]()
Hoeveel vakjes heb je nodig voor de grootste torenflats?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
5 bij 5? (in het begin lukt het niet dus ik trek de rasters altijd zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |