Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef lof102 het volgende:
Een kleine update van mijn regio:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ben begonnen met het aanleggen van een haven.. dacht als ik toch bezig ben, kan dit er ook wel bij... wel even afwachten hoe mijn pluginfolder zich gaat houden mbt stabiliteit voor het spel... 3Gb+
Dank je wel, probleem omgelostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:57 schreef MrTorture het volgende:
Hmm, toevallig een engelse linksrijdende simcity en een europese rechtsdraaiende NAM of omgekeerd?
Gewoon in een stad een weg leggen naar de rand van de stad dan vraagt ie automatisch of je een verbinding naar de andere stad wil aanleggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb nu een goed lopend stadje gemaakt. Alleen is daar nogal wat werkloosheid. Nu heb ik in de aangrenzende regio ook een stad gemaakt, hoe verbind ik die met elkaar zodat ze services met elkaar kunnen uitwisselen ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef lof102 het volgende:
Een kleine update van mijn regio:
Ben begonnen met het aanleggen van een haven.. dacht als ik toch bezig ben, kan dit er ook wel bij... wel even afwachten hoe mijn pluginfolder zich gaat houden mbt stabiliteit voor het spel... 3Gb+
Daarvoor moet je NAM installeren en instellen dat je 'radical 24h' verkeer wil zien. Dan zie je constant auto's rijden.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Techno-House het volgende:
HeyE MenAls ik Simcitty 4 speel en ik zoem in zie ik geen vekeer rijden .
Ik heb altijd geweten dat je dat ergens kon instellen. Dat je voor veel vekeer kon kiezen kan iemand dat mijn vertellen?
Hoor het wel.
Adios
je download het van bijvoorbeeld simtropolis, hij zal waarschijnlijk in een gecomprineerd map zijn, die moet je uitpakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Techno-House het volgende:
Hey. Ik zou dan graag NAM willen installeren. Maar waar kan ik dat insyalleren? En als ik dat instaleer staant het dan ook gelijk op Simcitty4?
Als iemand het kan uitleggen!
bdankt alvast.
Hootrhet wel weer.
Adios
Met de NAM werkt het niet zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Tomidevil het volgende:
[..]
je download het van bijvoorbeeld simtropolis, hij zal waarschijnlijk in een gecomprineerd map zijn, die moet je uitpakken.
Daarna ga je naar mijn documenten en zie je de map simcity 4 staan, klik daarop, dan zie je een paar mappen waaronder plugins, ga daar naartoe en kopier het uitgepakte bestand die je erin wil plaatsen
voila
Dat registreren hoeft, gelukkig, nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:05 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Met de NAM werkt het niet zo![]()
Gedownloade .rar file pak je uit met winrar of winzip. Vervolgens installeer je de .exe file door er dubbel op te klikken. Vervolgens krijg je volgens mij een kleine wizard met wat je allemaal wel en niet wilt installeren.
Downloadlink: http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380
Wel even registreren bij simtropolis.com
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef sander-3 het volgende:
Gaat vanzelf volgens mij. Zodra je de wegen naar de rand van de stad aanlegt gaan ze vanzelf rijden. Dus als je in die andere stad alleen maar industrie en commerciele dingen maakt, gaat je werkloosheid omlaag. Zo kun je ook steden maken die alleen uit wonen bestaan.
En je kan voor zover ik weet geen straten naar de buursteden leggen.
Dat komt echt overal vandaan, SC4D, Simtropolis, Gizm, SCcentral, SOMY, PEGASUS,en diverse kleinere sites... gericht zoeken, en google gebruikenquote:
De CAM... dan is het groeien van gebouwen en de verdeling van $, $$, $$$ wat beter geregeld. Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef sander-3 het volgende:
Zo, dat NAM is best gaaf![]()
Is er nog zo'n soort addon? Die gewoon in 1 keer een zooitje extra's toevoegt?
Heb je effe?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef lof102 het volgende:
[..]
Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:
http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=1177.0
Is daar ook een samenvatting vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef lof102 het volgende:
De CAM... dan is het groeien van gebouwen en de verdeling van $, $$, $$$ wat beter geregeld. Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:
http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=1177.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |