abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:57:45 #276
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65819740
Hmm, toevallig een engelse linksrijdende simcity en een europese rechtsdraaiende NAM of omgekeerd?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 8 februari 2009 @ 00:45:06 #277
108367 Gallorini
über alles..
pi_65839753
Na een tijdje kutten met diverse plugins en mods heb ik maar besloten om SimCity 4 eens opnieuw te installeren en dan enkel de plugins + modds te installeren welke ik nodig heb.

Iemand een lijstje met mods of plugins die je echt MOET hebben? NAM en diverse PEG plugins staan al op mijn lijstje, wie kan deze aanvullen?
Hoi mam..
pi_65908639
Een kleine update van mijn regio:

Ben begonnen met het aanleggen van een haven.. dacht als ik toch bezig ben, kan dit er ook wel bij... wel even afwachten hoe mijn pluginfolder zich gaat houden mbt stabiliteit voor het spel... 3Gb+
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:48:39 #279
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65909669
Wat mooi maar gaat zoiets ook zichtbaar werken ofzo? Ik ben ook al es bezig geweest, maar et leek nergens naar Misschien maar es google maps op een haven mikken
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66062417
Ben een tijdje niet online geweest, computer gecraashed, alles kunnen redden behalve mijn... videokaart, hij was toch slecht (128mb) en kheb een nieuwe onder het oog(256mb) en die kan hd films bekijken
Playin is for someone a torcher
pi_66068180
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef lof102 het volgende:

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Ben begonnen met het aanleggen van een haven.. dacht als ik toch bezig ben, kan dit er ook wel bij... wel even afwachten hoe mijn pluginfolder zich gaat houden mbt stabiliteit voor het spel... 3Gb+
Nice
  zondag 15 februari 2009 @ 13:44:21 #282
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_66081846
Hallo.
Ik heb gisteren SimCity 4 weer eens uit het stof gehaald en geïnstalleerd. Na wat uitproberen ben ik maar eens op zoek gegaan naar wat sets en modds om het spel nog wat verder te verbeteren. Nu vraag ik me af of jullie hier nog een paar goede sets kunnen noemen (en dan bedoel ik dus gebouwen, stations, stadions e.d.). Ik heb alleen geen Rush Hour en als ik op Simtropolis in de Exchange kijk zie ik dat bij bijna elke set Rush Hour nodig heeft. Nu is mijn vraag of er nog goede sets zijn die ook zonder Rush Hour kan gebruiken.

Alvast bedankt
Wie dit leest is alfabeet.
pi_66098031
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:57 schreef MrTorture het volgende:
Hmm, toevallig een engelse linksrijdende simcity en een europese rechtsdraaiende NAM of omgekeerd?
Dank je wel, probleem omgelost
pi_66103187
Ik heb nu een goed lopend stadje gemaakt. Alleen is daar nogal wat werkloosheid. Nu heb ik in de aangrenzende regio ook een stad gemaakt, hoe verbind ik die met elkaar zodat ze services met elkaar kunnen uitwisselen ?
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_66104032
Gaat vanzelf volgens mij. Zodra je de wegen naar de rand van de stad aanlegt gaan ze vanzelf rijden. Dus als je in die andere stad alleen maar industrie en commerciele dingen maakt, gaat je werkloosheid omlaag. Zo kun je ook steden maken die alleen uit wonen bestaan.

En je kan voor zover ik weet geen straten naar de buursteden leggen.
Er gaat niets boven Groningen
  maandag 16 februari 2009 @ 02:52:15 #286
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66108354
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb nu een goed lopend stadje gemaakt. Alleen is daar nogal wat werkloosheid. Nu heb ik in de aangrenzende regio ook een stad gemaakt, hoe verbind ik die met elkaar zodat ze services met elkaar kunnen uitwisselen ?
Gewoon in een stad een weg leggen naar de rand van de stad dan vraagt ie automatisch of je een verbinding naar de andere stad wil aanleggen.

Ga denk ik zelf maar weer eens aan de slag.
pi_66121841
HeyE MenAls ik Simcitty 4 speel en ik zoem in zie ik geen vekeer rijden .

Ik heb altijd geweten dat je dat ergens kon instellen. Dat je voor veel vekeer kon kiezen kan iemand dat mijn vertellen?

Hoor het wel.

Adios
pi_66129230
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef lof102 het volgende:

waar vind je dat?
pi_66142819
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Techno-House het volgende:
HeyE MenAls ik Simcitty 4 speel en ik zoem in zie ik geen vekeer rijden .

Ik heb altijd geweten dat je dat ergens kon instellen. Dat je voor veel vekeer kon kiezen kan iemand dat mijn vertellen?

Hoor het wel.

Adios
Daarvoor moet je NAM installeren en instellen dat je 'radical 24h' verkeer wil zien. Dan zie je constant auto's rijden.
pi_66157553
Hey. Ik zou dan graag NAM willen installeren. Maar waar kan ik dat insyalleren? En als ik dat instaleer staant het dan ook gelijk op Simcitty4?

Als iemand het kan uitleggen!
bdankt alvast.
Hootrhet wel weer.

Adios
pi_66212274
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Techno-House het volgende:
Hey. Ik zou dan graag NAM willen installeren. Maar waar kan ik dat insyalleren? En als ik dat instaleer staant het dan ook gelijk op Simcitty4?

Als iemand het kan uitleggen!
bdankt alvast.
Hootrhet wel weer.

Adios
je download het van bijvoorbeeld simtropolis, hij zal waarschijnlijk in een gecomprineerd map zijn, die moet je uitpakken.
Daarna ga je naar mijn documenten en zie je de map simcity 4 staan, klik daarop, dan zie je een paar mappen waaronder plugins, ga daar naartoe en kopier het uitgepakte bestand die je erin wil plaatsen
voila
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:05:02 #292
108367 Gallorini
über alles..
pi_66215234
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Tomidevil het volgende:

[..]

je download het van bijvoorbeeld simtropolis, hij zal waarschijnlijk in een gecomprineerd map zijn, die moet je uitpakken.
Daarna ga je naar mijn documenten en zie je de map simcity 4 staan, klik daarop, dan zie je een paar mappen waaronder plugins, ga daar naartoe en kopier het uitgepakte bestand die je erin wil plaatsen
voila
Met de NAM werkt het niet zo

Gedownloade .rar file pak je uit met winrar of winzip. Vervolgens installeer je de .exe file door er dubbel op te klikken. Vervolgens krijg je volgens mij een kleine wizard met wat je allemaal wel en niet wilt installeren.

Downloadlink: http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Wel even registreren bij simtropolis.com
Hoi mam..
pi_66215859
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:05 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Met de NAM werkt het niet zo

Gedownloade .rar file pak je uit met winrar of winzip. Vervolgens installeer je de .exe file door er dubbel op te klikken. Vervolgens krijg je volgens mij een kleine wizard met wat je allemaal wel en niet wilt installeren.

Downloadlink: http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Wel even registreren bij simtropolis.com
Dat registreren hoeft, gelukkig, niet Ik ga hem ook eens proberen. Eens kijken wat het nu precies is.
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:46:04 #294
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_66221835
Ik heb een tijdje geleden een stad in elkaar gezet waarbij ik soort van "eilanden" heb aangesloten op de snelweg. Die eilanden waren wijken met een rondweg. Zo lang 2 verschillende wijken niet met wegen aan elkaar verbonden zijn, gebruiken de inwoners dus de snelwegen. Daardoor kon ik de verkeersstromen een beetje controleren.
pi_66223380
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef sander-3 het volgende:
Gaat vanzelf volgens mij. Zodra je de wegen naar de rand van de stad aanlegt gaan ze vanzelf rijden. Dus als je in die andere stad alleen maar industrie en commerciele dingen maakt, gaat je werkloosheid omlaag. Zo kun je ook steden maken die alleen uit wonen bestaan.

En je kan voor zover ik weet geen straten naar de buursteden leggen.

Nog testende, maar gaat wel goed!
pi_66234720
Zo, dat NAM is best gaaf

Is er nog zo'n soort addon? Die gewoon in 1 keer een zooitje extra's toevoegt?
pi_66272453
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Tomidevil het volgende:

[..]

waar vind je dat?
Dat komt echt overal vandaan, SC4D, Simtropolis, Gizm, SCcentral, SOMY, PEGASUS,en diverse kleinere sites... gericht zoeken, en google gebruiken
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef sander-3 het volgende:
Zo, dat NAM is best gaaf

Is er nog zo'n soort addon? Die gewoon in 1 keer een zooitje extra's toevoegt?
De CAM... dan is het groeien van gebouwen en de verdeling van $, $$, $$$ wat beter geregeld. Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:

http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=1177.0
pi_66274001
Werkt dat met trams eigenlijk een beetje mooi?
Ga nu eens een stad proberen te maken met een mooi tramsysteem heb SFBT Tram mod al gedownload kijken of het wat is.
It Never Hurts To Help!
pi_66277678
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef lof102 het volgende:

[..]
Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:

Heb je effe?
pi_66280471
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef lof102 het volgende:

De CAM... dan is het groeien van gebouwen en de verdeling van $, $$, $$$ wat beter geregeld. Mocht je ook daar het uiterste uit willen halen, kijk dan het volgende topic eens door:

Is daar ook een samenvatting van
Ik zal het thuis eens ff doorlezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')