Simcity 1989quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef RoyVi het volgende:
SC4 gaat nu alweer een tijdje mee, zit er nu ook een Sim City 5 of 5000 aan te komen? Op basis van de Sims 3 engine zal het er wel mooi uit kunnen zien denk ik.
Simcity '5' Societies...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Simcity 1989
SC2000: 1993
SC3000: 1999
SC4: 2003
Het mag inderdaad wel weer. Hoewel het me wel een hele opgave lijkt om een Simcity te bouwen die (veel) meer te bieden heeft dan SC4 zonder extreem moeilijk te worden..
Nog even uittesten, maar tot nu toe..quote:Op maandag 26 januari 2009 03:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mijn Little AsiaAls iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf dat nooit te zeggen, omdat best veel mensen die stijl aanhoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JDude het volgende:
Iets minder gridgewijs bouwen vind ik er altijd wat natuurlijker uitzien...
Wat zijn die kleine bruggetjes over de wegen? Ziet er cool uit btwquote:Op maandag 26 januari 2009 03:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mijn Little AsiaAls iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, dat zijn voetgangerspaden. Maar ik heb ze nu even weggehaald, want het is bijna onmogelijk om wegen te trekken met die dingen ertussen. Ik heb trouwens nieuwe Chinatown packs gevonden, alleen lukt het me niet ze werkend te krijgen. Iemand een idee welke dependencies je voor deze nodig hebt?:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat zijn die kleine bruggetjes over de wegen? Ziet er cool uit btw
Ik heb het idee dat SC te moeilijk is voor het grote publiek. Daarom wil EA er niet mee verder gaan, het is maar voor een relatief klein hardcore publiek. De massa wil niet zoiets moeilijks. Daarom komen er ook dingen als SC Societies, SC Creator en SC DS, dat is veel toegankelijker. Maar voor de veteraan een stuk minder spannend.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Simcity 1989
SC2000: 1993
SC3000: 1999
SC4: 2003
Het mag inderdaad wel weer. Hoewel het me wel een hele opgave lijkt om een Simcity te bouwen die (veel) meer te bieden heeft dan SC4 zonder extreem moeilijk te worden..
Ik zie het al voor me...quote:Op zondag 1 februari 2009 06:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat SC te moeilijk is voor het grote publiek. Daarom wil EA er niet mee verder gaan, het is maar voor een relatief klein hardcore publiek. De massa wil niet zoiets moeilijks. Daarom komen er ook dingen als SC Societies, SC Creator en SC DS, dat is veel toegankelijker. Maar voor de veteraan een stuk minder spannend.
Ik moet er niet aan denken.. Ga ik me nog schuldig voelen als ik een snelweg dwars door een woonwijk trek..quote:Op zondag 1 februari 2009 11:30 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
SC met Sims
Dan moeten ze ook niet zeuren dat er files zijn...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.. Ga ik me nog schuldig voelen als ik een snelweg dwars door een woonwijk trek..
Waar gaat dat kanaal onderin heen???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:03 schreef GasTurbine het volgende:
Willekeurige screenshot kaplow!
[ afbeelding ]
kleine 'amerikaanse' wijk met huizen van 1x1. Ik zit er trouwens de laatste tijd aan te denken om San Andreas na te maken. Is dat te doen (of is het al gedaan?)
Leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:03 schreef GasTurbine het volgende:
Willekeurige screenshot kaplow!
[ afbeelding ]
kleine 'amerikaanse' wijk met huizen van 1x1. Ik zit er trouwens de laatste tijd aan te denken om San Andreas na te maken. Is dat te doen (of is het al gedaan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |