MisterOquote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Kan iemand even vertellen of nou Nuno_G of MisterO de Britney fan is?
Ik blijf ze door elkaar halen..
vreten op aarde, in j de mensen die u welbehagen ?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Pjederdy het volgende:
Heerlijk kerstsfeertje hangt hier trouwens in het topic!
Tjaaa........quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, ik zei nog tegen Pieter: "Zullen we even kijken of hij er is?" waarop hij zei "Nee, hij werkt vandaag niet."
HOE. WEET. JIJ. DAT. EIGENLIJK. ,. PDD. ????..
Heftig inderdaad. Mensonterend als je zo langzaam afglijdt.quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou ze was opgenomen in de Grote beek (beter bekend hier als 't gekkenhuis, beetje oneerbiedig, maar goed, dan snap je wat 't is) en herkende bijna niemand meer. Leefde helemaal in haar eigen wereldje. De laatste jaren was het contact dat ook vrijwel weg, soms het haar dochters nog. En nou heb ik ergens wel ene licht schuldgevoel. Maar goed. Ik weet dat zij vindt dat ik dat niet moet hebben.
Ze was echt de aller aller aller liefste buurvrouw OOIT en ergens ga ik 'r heel erg missen, al weet ik zeker dat ze beter af is daarboven dan hier beneden. Ze was een hele slimme pientere intelligente vrouw met ene mooie eigen mening en het feit dat ze langzaam "gek" aan het worden was, haar "verstand aan het verliezen was" moet echt vreselijk voor d'r geweest zijn. Dan zou ze nooit zo gewild hebben.
Dus dikke kus voor d'r, waar ze ook is, en ik hoop dat ze daar heel haar geest weer bij elkaar is en met d'r man samen is nu.
Het doet mij zoveel aan werk denken!quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een wonder dat hier uberhaupt nog IEMAND post, want het enige dat iedereen de hele dag doet is elkaar de hersens inslaan..
Ik wacht ook nog steeds op het password van GB.quote:
Op zich heb ik er na vandaag de komende dagen niet zoveel meer te zoeken. Maar het is 7 minuten lopen, dus op zich kan ik wel gewoon eens gericht langskomen om dag te zeggen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komende week ben ik op woensdag en zondag (want feestje de avond ervoor) vrij.
heeft wat weg van jequote:
Oh JEZUS!quote:Op zondag 7 december 2008 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En waren jullie ook zo ontheemd door die zielige poging tot een artistieke kerstboom?
Zeker doen!quote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
Op zich heb ik er na vandaag de komende dagen niet zoveel meer te zoeken. Maar het is 7 minuten lopen, dus op zich kan ik wel gewoon eens gericht langskomen om dag te zeggen..
Dan ga je me toch geen PS3 aansmeren he?quote:
Dat namen mijn collega's en ik wel aan. Want schijnbaar zit er dus geen kerstboom onder, wat we wel gehoopt hadden. Maar toen om 15u die prinsessen van Marcel Wanders er waren, en die 'jurk' zo bleef...waren we zwaar teleurgesteld. Want de etalages zijn wel uberstylistisch en gaaf!quote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh JEZUS!. Is dat wat het was??
.
Er zit nu een gratis 2e game bijquote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dan ga je me toch geen PS3 aansmeren he?.
Die hebben wij ook incl 12 Blu-Rays. Zal morgen even de prijs voor je opzoeken?quote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Gellarboy het volgende:
P en ik hebben trouwens voor Sinterklaas allebei 200 euro gekregen en we zagen voor 300 euro een Blu Ray disc speler van Sony bij de MediaMarkt staan.
Mijn hart ging er sneller van kloppen..
Nou, inderdaad. Die foto's zijn trouwens ook echt SCHITTEREND!quote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat namen mijn collega's en ik wel aan. Want schijnbaar zit er dus geen kerstboom onder, wat we wel gehoopt hadden. Maar toen om 15u die prinsessen van Marcel Wanders er waren, en die 'jurk' zo bleef...waren we zwaar teleurgesteld. Want de etalages zijn wel uberstylistisch en gaaf!
Okay, ik ben om.quote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zit nu een gratis 2e game bij?
. Heeeeeeeeeeeeey!
Het deed me denken aan een minder doordachte en stylistische versie van Erwin Olafquote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Die foto's zijn trouwens ook echt SCHITTEREND!. *fapfapfap*
Graag!quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die hebben wij ook incl 12 Blu-Rays. Zal morgen even de prijs voor je opzoeken?
MissesOquote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Kan iemand even vertellen of nou Nuno_G of MisterO de Britney fan is?
Ik blijf ze door elkaar halen..
kaai in het dialect?quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef creno het volgende:
Ha die stroekie
Kaai ?? das niet waar ik woon hoor ? verander de i in m en k in ch en dan wel uitspreken als k...
Maar alles prima hier, maar aangezien ryan_r aan het werk is, moet ik de boel alleen versieren... (en ik wilde niet wachten tot volgend weekend).
Oh, was dat de kerstboom?quote:Op zondag 7 december 2008 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op het password van GB.![]()
En waren jullie ook zo ontheemd door die zielige poging tot een artistieke kerstboom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |