Dan kun je wel een keer lekker dooreten.quote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh lordy!
dan heb je elkaar toch niks meer te melden als je thuis komt?
Misschien heb ik net voor deze kerst wel mijn eigen huisjequote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef creno het volgende:mijn kerstboom staat, maar zonder ballen en lichtjes, en nee ik ga niet voor de "nude-look".
De verlichting (mega-irritante netverlichting) is niet goed en ik moet dus nieuwe halen, dus dan pas kan ik hem verder volhangen.
Sodemieters.quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef Xiance het volgende:
overigens hoor je mij ook niet klagen als jullie (Gellar & pjederdy) het fok! forum gebruiken om je prive-leven aan elkaar te melden.
dus...
maar ik zal ook es gaan mekkeren dat jullie vooral de berichtenfunctie moeten gaan gebruiken
hoe oud issie?quote:
Lampjes gaan toch juist als eerste?quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef creno het volgende:mijn kerstboom staat, maar zonder ballen en lichtjes, en nee ik ga niet voor de "nude-look".
De verlichting (mega-irritante netverlichting) is niet goed en ik moet dus nieuwe halen, dus dan pas kan ik hem verder volhangen.
Eerste indruk is de meest belangrijke indruk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters..
.
Hoor je mij ergens klagen?
Ik zit zelf songteksten te posten, bosmongool.
Dat bedoelt hij toch ook?quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lampjes gaan toch juist als eerste?
je wederhelft in elk geval wel.quote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters..
.
Hoor je mij ergens klagen?
Ik zit zelf songteksten te posten, bosmongool.
Ik weet niet waar deze agressie ineens vandaan komt, want ik heb nog nooit iets onaardigs tegen of over jou gezegd. Maar goed, datzelfde geldt voor al die anderen die me wel even weg zouden pesten. Succes daarmee.quote:Op zondag 7 december 2008 22:39 schreef Xiance het volgende:
je wederhelft in elk geval wel.
bosmongool? pak eens een spiegel, kwakende bospad
zou fijn zijn liefquote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien heb ik net voor deze kerst wel mijn eigen huisje
Dat leek me ook niet het punt... Hij wilde ze gewoon even onder de aandacht brengen voor de OP, begreep ik eruit...quote:Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
In losse posts vind ik ze idd rete-iritant, om vooromschreven reden.
waarom zou ik je weg willen pesten?quote:Op zondag 7 december 2008 22:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze agressie ineens vandaan komt, want ik heb nog nooit iets onaardigs tegen of over jou gezegd. Maar goed, datzelfde geldt voor al die anderen die me wel even weg zouden pesten. Succes daarmee..
quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leek me ook niet het punt... Hij wilde ze gewoon even onder de aandacht brengen voor de OP, begreep ik eruit...
Haast niemand wilt je hier hebben, wat doe je heir nog? Praten met hooguit GB en bitchen met de rest?quote:Op zondag 7 december 2008 22:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze agressie ineens vandaan komt, want ik heb nog nooit iets onaardigs tegen of over jou gezegd. Maar goed, datzelfde geldt voor al die anderen die me wel even weg zouden pesten. Succes daarmee..
Irrelevant (en oninteressant).quote:
Volgens mij was het zgn Xiance moment door GB bedacht. Dus hoe kan het nou dat hij niet zou weten wat het betekent?quote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
*zucht*
waarom denken jullie altijd dat alles voor JULLIE duidelijk moet zijn?![]()
als "het gevoel" voor jullie niet over komt is dat dan heel jammer, Xiance interreseert dat dus duidelijk niks.
[..]
![]()
Ik kom hier voor mijn eigen plezier, niet voor het plezier van de mensen in dit topic.quote:Op zondag 7 december 2008 22:43 schreef Cahir het volgende:
Haast niemand wilt je hier hebben, wat doe je heir nog?
Dank u. Het jasje is me iets te warm en m'n collega's dragen m ookniet dus dan val ik uit de toon.quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Staat je trouwens goed, die bedrijfskleding.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kom hier voor mijn eigen plezier, niet voor het plezier van de mensen in dit topic.
Wellicht omdat het zo over kwam!quote:Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Irrelevant (en oninteressant).
Ik ben wel benieuwd waarom je zo ontvlambaar reageert op dat 'Xiance-moment' terwijl ik daar helemaal niet iets negatiefs mee bedoel. Ik gebruik het alleen wanneer ik me exact zo gedraag als jij en het grappig vind om dat op die manier kenbaar te maken.
Maar goed, succes ermee. Ik ben naar bed..
En al helemaal niet voor jouw plezier want je hebt je password veranderd.quote:
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij ze juist in zijn posts postte:quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leek me ook niet het punt... Hij wilde ze gewoon even onder de aandacht brengen voor de OP, begreep ik eruit...
En dat zou me niet zo'n goed idee lijken.quote:Als protest tegen de verdwijning van de H
Nu heb ik toch een beetje het H gevoel
quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze condooms, poppers en cockrings.
Sorry Nuno, maar het kwartje viel vandaag pas dat jij niet gisteren met vakantie ging maar gewoon al thuis in Lisboa wasquote:Op zondag 7 december 2008 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
pfff familiediner bij de schoonouders, even pause
gewoon blijven anders wordt de SOA bunch zo kleinquote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik kom hier voor mijn eigen plezier, niet voor het plezier van de mensen in dit topic.
Ik word bijna 30.quote:
Nou ze was opgenomen in de Grote beek (beter bekend hier als 't gekkenhuis, beetje oneerbiedig, maar goed, dan snap je wat 't is) en herkende bijna niemand meer. Leefde helemaal in haar eigen wereldje. De laatste jaren was het contact dat ook vrijwel weg, soms het haar dochters nog. En nou heb ik ergens wel ene licht schuldgevoel. Maar goed. Ik weet dat zij vindt dat ik dat niet moet hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Shit. Had je nu nog een goed contact met haar?
Sterkte iig..
Het is hier net een soap, er gebeurt een hoop, maar als je 2 maanden niet kijkt zijn is men nog steeds/alweer met het zelfde bezigquote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef Stroekie het volgende:
wat een dramatiek nu weer
was dat dagelijks het geval tijdens mijn afwezigheid?
kan er niet eerst iemand mij eens fatsoenlijk bijpraten wat er allemaal gebeurd is, en wie hem waar heeft ingehangen ?
mannen jongens in uniform!quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u. Het jasje is me iets te warm en m'n collega's dragen m ookniet dus dan val ik uit de toon.
dat doen we wel, maar je negeert het gewoon, als een paard met oogkleppen dender je doorquote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
waarom word er geen kritiek gelever op mijn post gedrag?? (of is dat teveel typwerk)
we gaan misschien nog wel even weg, op vakantiequote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry Nuno, maar het kwartje viel vandaag pas dat jij niet gisteren met vakantie ging maar gewoon al thuis in Lisboa was
Hehehe, hier ook. Maar ik ga morgen pas de boom opzetten. Metquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef creno het volgende:
Mijn huis is nu net een kerst-slagveld, overal dozen en slingers op de grond...
geldverspillingquote:Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
als een gesjeesde jehovagetuige ben ik dit weekend de verschillende
hangplekken afgeweest, op plekken waarvan ik niet eens wist dat het
hangplekken waren, over sloten achter hekken, in the midle of nowhere.
Over donkere boswegen achter de voetbalvelden.
Maar geflyerd heb ik, ik heb niet heel veel jongeren gevonden, maar de
hyvespagina groeit met de dag.
Posters gehangen in de kroegen, morgen de supermarkten af en morgenavond nog een rondje hangplekken.
Na 6 jaar lobyen komt er dan nu eindelijk een jongerencentrum in Nuenen en ik zet me tot het uiterste in voor de eindsprint
Hé Creno is er weerquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef creno het volgende:
Mijn huis is nu net een kerst-slagveld, overal dozen en slingers op de grond...
Maar het kersthuizendorp staat en de slingers met kerstbeertjes en de slinger met kerstwandelstokjes (of hoe die dingen ook heten) hangen.
Pfff morgen weer verder als ik nieuwe lichtjes heb.
@ Gellarboy: de ballen komen na het licht idd.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik word bijna 30.. Ik wil mijn username aanpassen.
.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is hier net een soap, er gebeurt een hoop, maar als je 2 maanden 5 jaar niet kijkt zijn is men nog steeds/alweer met het zelfde bezig
quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
gewoon blijven anders wordt de SOA bunch zo klein
Just ask.quote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
En al helemaal niet voor jouw plezier want je hebt je password veranderd..
Je pikt wel net de dagen dat ik niet werk uit.quote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef Gellarboy het volgende:
En ik heb vandaag nog voor een klein godsvermogen 9 nieuwe ballen gekocht bij de Bijenkorf. Voor minder doe ik 't niet..
Ik maak nog wel even een foto deze week als ik niet weer te lang onder de douche heb gestaan met Britney en dus moet racenquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand even vertellen of nou Nuno_G of MisterO de Britney fan is?
Ik blijf ze door elkaar halen..
Ja, ik zei nog tegen Pieter: "Zullen we even kijken of hij er is?" waarop hij zei "Nee, hij werkt vandaag niet."quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je pikt wel net de dagen dat ik niet werk uit.
Het is eigenlijk een wonder dat hier uberhaupt nog IEMAND post, want het enige dat iedereen de hele dag doet is elkaar de hersens inslaan.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Pjederdy het volgende:
Heerlijk kerstsfeertje hangt hier trouwens in het topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |