Nou ja, ik ben het ook wel zat dat ze bij elk item over homo's weer beelden van de meest opvallende (bloot) boten laten zien.. dus ik vind het wel een leuk initiatiefquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Pjederdy het volgende:
Grappig! Daar was laatst een item over op AT5. Een vriend van ons heeft samen met een paar anderen een aantal filmpjes opgenomen van "gewone" homo's bij de geldautomaat, op de fiets, op een terrasje en dat naar de NOS gestuurd om te gebruiken als ze weer eens wat beeldmateriaal nodig hadden als het over homo's ging!
Nou ja, dan gaan mensen vast weer zeuren dat homo's er ineens zo "normaal" uitzienquote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Gellarboy het volgende:
Alsof iemand zit te wachten op beelden van een man bij de geldautomaat of op de fiets, als er homonieuws is..
Zeker! En de mensen op plekken in nederland waar een homo niet iets is wat je elke dag ziet, daat er dan ook vanzelf anders tegenaan kijken.quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het ook wel zat dat ze bij elk item over homo's weer beelden van de meest opvallende (bloot) boten laten zien.. dus ik vind het wel een leuk initiatief
quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zeker! En de mensen op plekken in nederland waar een homo niet iets is wat je elke dag ziet, daat er dan ook vanzelf anders tegenaan kijken.
Eigenlijk zijn die filmpjes van NOS behoorlijk stigmatiserend!
We moesten een klacht indienen bij de Commissie Gelijke Behandeling en eisen dat ze voortaan als er iets over gezinnen te melden hebben er een stukje van de Tokkies moet worden geshowed. En bij een item over gewone (hetero)stelletjes moeten dan beelden van parenclubs enzo komen!
Het liefst zien ze een groep opgeschoten Marokkanen die een homo in elkaar schoppen, maarja die zijn spoorloos en daar hebben ze dan ook geen beelden van!quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Gellarboy het volgende:
Alsof iemand zit te wachten op beelden van een man bij de geldautomaat of op de fiets, als er homonieuws is..
Helemaal goed!quote:
Ik zie sowieso graag een groep opgeschoten Marokkanen, maar dan in mijn bed met hun reet in de lucht.quote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef Pjederdy het volgende:
Het liefst zien ze een groep opgeschoten Marokkanen die een homo in elkaar schoppen, maarja die zijn spoorloos en daar hebben ze dan ook geen beelden van!
ik voel me weer helemaal gelukkigquote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Een beetje shockeren, confronteren, protesteren, demonstreren! Behoorlijk wat -eren, maar wel erg goed!
Wel, 'eren zijn hier toch welkom?quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Een beetje shockeren, confronteren, protesteren, demonstreren! Behoorlijk wat -eren, maar wel erg goed!
O wacht, dan ben ik naast mooi gewoon pedovoerquote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd net vergeleken met Antinoüs
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antino%C3%BCs
quote:Op zondag 7 december 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
De paarse is mooier.
Maar wel grappig dat dit weer "stereotype" wordt genoemd maar die vleesmarkt een paar topics terug werd met open armen ontvangen
Het is zo leuk om jezelf te verdedigenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef MisterO het volgende:
Ik vind deze OP wel leuk voor 1 keertje
Komkom, zo jong ben je nou ook weer niet!quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, dan ben ik naast mooi gewoon pedovoer
Maar het moet tot op bepaalde hoogte wel stereotype, anders is het niet als homotopic herkenbaar. En dan heeft het eigenlijk helemaal geen zin.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef MisterO het volgende:
Xi ik vind je dingetje nog steeds helemaal niks, allemaal zo stereotyp, maarja ik ben dan ook best kritisch![]()
[..]
[..]
Het is zo leuk om jezelf te verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |