Ik stel me kandidaat, voor mij ook een nieuwe ervaringquote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Soms denk ik er wel eens over na om 't met een man te doen maar dan zie ik ze in 't echt en denk ik: nee.
Sorry honeyquote:Op zondag 7 december 2008 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is 't toch iets anders vind ik.
Maar inderdaad, mijn reputatie wat doen jullie?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Ik stel me kandidaat, voor mij ook een nieuwe ervaring
Dan gaat het om hele kleine piemols.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
nou ze heeft die kloteluizen tochik krijg er de kriebels van als ik er over praat
EN DAT SOORT GRAPJES HOUD IK NIET VAN JA!
pics van je zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
True. Maar ik wilde het niet zo 'direct' in de groep gooienquote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zegt het net zelfbovendien is vorige week nog gebleken dat de halve slowchat nog maagd is dus ze valt niet bepaald buiten de boot ofzo
het antwoord mag uiteraard ook in een PM.
Dat wil ik niet.quote:
oud genoegquote:
Je doet je naam eer aan.quote:
Safariquote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Safari net opnieuw geinstalleerd en op het moment werkt het, hopen dat het zo blijft.
Sinds mijn bezoekje van vorige week aan de hoeren ik lekker niet meerquote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Maar ik wilde het niet zo 'direct' in de groep gooien. TELL ME, wie is er nog allemaal maagd
?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan gaat het om hele kleine piemols.ik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
SafariWe zijn hier niet in focking afrika!
quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sinds mijn bezoekje van vorige week aan de hoeren ik lekker niet meer
ik heet geen joske hoorquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zie hetVuilak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schorriemorrie!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NEE MARTIJN!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Ik stel me kandidaat, voor mij ook een nieuwe ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |