quote:Op zondag 7 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
@ Gers,
Ik ga volgend jaar naar Amsterdam toe dus ik weet het niet zeker, maar wat ik bij de open dag zag wel ja.
Like I said, klinkt een beetje triestquote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet!
Opzich? Klinkt niet al te enthousiast.
[..]
Haha!
Ik moet lachen om m'n eigen grap.
Maar, je hebt dus nog nooit seks met een man gehad, en ook niet met een vrouw?quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Like I said, klinkt een beetje triest.
Oh trouwens ik moet je even iets sturen.
Ik download nu een torrent van 10kB met 25gig/s.quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik download nu een torrent van 25 gig met 10kB/s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij dan voor opleiding?quote:
Bij FF kan ik me niet ingelogd houden, daar moet ik telkens opnieuw inloggen dus kan ik ook niet quoten.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik download nu een torrent van 10kB met 25gig/s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Devvie, verkapte flikker. Alles Prada?0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik download nu een torrent van 10kB met 25gig/s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn wel hele kleine plaatjes van hele kleine meisjes.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor opleiding?
[..]
Bij FF kan ik me niet ingelogd houden, daar moet ik telkens opnieuw inloggen dus kan ik ook niet quoten.
Safari loopt telkens vast.
MER maar de verpleegkundigen zitten in hetzelfde gebouwquote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Bij FF kan ik me niet ingelogd houden, daar moet ik telkens opnieuw inloggen dus kan ik ook niet quoten.
Misschien niet zo aardig om haar zo voor het blok te zettenquote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar, je hebt dus nog nooit seks met een man gehad, en ook niet met een vrouw?
NEE, KK ZUSJE NOGSTEEDSquote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Devvie, verkapte flikker. Alles Prada?
Neequote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar, je hebt dus nog nooit seks met een man gehad, en ook niet met een vrouw?
dat was zotheid.rarquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele kleine plaatjes van hele kleine meisjes.
Jij zegt het net zelfquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien niet zo aardig om haar zo voor het blok te zetten.
WAT IS ER MET JE ZUSJE?quote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
NEE, KK ZUSJE NOGSTEEDSMET JOU ALLES GOETSJIE?
WAAROM BEN IK EEN FLIKKER?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Whehe ja je moet het wel echt willen anders haak je bij je eerste keer al snel af vrees ikquote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Soms denk ik er wel eens over na om 't met een man te doen maar dan zie ik ze in 't echt en denk ik: nee.
Maar digitaal zijn ze wel tof?quote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Soms denk ik er wel eens over na om 't met een man te doen maar dan zie ik ze in 't echt en denk ik: nee.
Bij mij is 't toch iets anders vind ikquote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zegt het net zelfbovendien is vorige week nog gebleken dat de halve slowchat nog maagd is dus ze valt niet bepaald buiten de boot ofzo
het antwoord mag uiteraard ook in een PM.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAT IS ER MET JE ZUSJE?![]()
JA, ALLES GOETSIE.
WAS EEN GRAPIE MENnou ze heeft die kloteluizen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg er de kriebels van als ik er over praat
EN DAT SOORT GRAPJES HOUD IK NIET VAN JA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
nou ze heeft die kloteluizen tochik krijg er de kriebels van als ik er over praat
EN DAT SOORT GRAPJES HOUD IK NIET VAN JA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is ze?0 topics op naam. 14.gif
Safari blijft wel goed ingelogd, die loopt alleen continu vast.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.![]()
Probeer eens via de frontpage in te loggen. Vaak blijft die van mij met safari zo wel ingelogd.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
MER maar de verpleegkundigen zitten in hetzelfde gebouw
En IE dan?quote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |