Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:53 schreef SCH het volgende:
Goed topic.
Staat ie vanavond in de basis?
zeg dan niets, een paar lekkere ballen in een shirt is prima om te zien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, jouw avatar straalt klasse uit
Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
zeg dan niets, een paar lekkere ballen in een shirt is prima om te zien.
Het is een rare keuze maar John de Wolf heeft het nog veel bonter gemaakt.quote:Maar je vindt het dus wel meevalen dat "daley"...
Mijn god man, danny had trucker moeten worden met een zoon met zo'n naam.
Staat schitterend op een kentekenplaat achter het raam van zijn cabine!
Waait wel weer over, over Kermit Erasmus hoor je ook niemand meer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:
En dat 'ie nu toevallig Daley heet, kom op zeg. Dat mensen daar moeilijk over doen.
Dat is de vraag. Je kan volgens mij een topic vullen met Ajax-debutanten bij wie de verwachtingen zo hoog gespannen waren, die dezelfde snelle carriere doormaakten en die 2 jaar later volledig in de vergetelheid zijn geraakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een stel jankerds in dit topic zeg. Als iemand die eigenlijk nog A-junior is debuteert in het eerste van Ajax, is uitgeroepen tot talent van het jaar en al binnen een half jaar van Jong Ajax wordt overgeheveld naar de A-selectie, dan is dat nogal wat.
Jij vind een topic al meteen op een voetstuk zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Je kan volgens mij een topic vullen met Ajax-debutanten bij wie de verwachtingen zo hoog gespannen waren, die dezelfde snelle carriere doormaakten en die 2 jaar later volledig in de vergetelheid zijn geraakt.
Even los van deze jongen: we moeten eens af van die enorme drang om mensen te snel op een voetstuk te zetten. Zeker jonge voetballers, daar is dat helemaal niet goed voor.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een stel jankerds in dit topic zeg. Als iemand die eigenlijk nog A-junior is debuteert in het eerste van Ajax, is uitgeroepen tot talent van het jaar en al binnen een half jaar van Jong Ajax wordt overgeheveld naar de A-selectie, dan is dat nogal wat.
En dat 'ie nu toevallig Daley heet, kom op zeg. Dat mensen daar moeilijk over doen. Bekrompen geesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan met die naam?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waait wel weer over, over Kermit Erasmus hoor je ook niemand meer.
Ho ho, ik doelde niet op dit topic. Het was meer een algemene opmerking. Je bent het toch wel met me eens dat er soms al wel heel snel veel van jonge voetballers wordt verwacht die het even aardig doen. Ik ben erg voor de luwte en het geven van tijd. Ik kan dat bij deze delie niet helemaal beoordelen. Ik doelde meer op de Drenthe-achtige voetballertjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij vind een topic al meteen op een voetstuk zetten?
Bovendien heeft niemand hier verwachtingen uitgesproken.
Rot dan lekker op uit dit topic als je er toch niet over kunt oordelen, als je niet weet wie Daley Blind is en al helemaal als je niet weet hoe je zijn naam moet spellen. Echt, dat uitgerekend iemand uit Friesland gaat lopen janken over namen van anderen. Je bent gewoon dom bezig en maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho, ik doelde niet op dit topic. Het was meer een algemene opmerking. Je bent het toch wel met me eens dat er soms al wel heel snel veel van jonge voetballers wordt verwacht die het even aardig doen. Ik ben erg voor de luwte en het geven van tijd. Ik kan dat bij deze delie niet helemaal beoordelen. Ik doelde meer op de Drenthe-achtige voetballertjes.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Rot dan lekker op uit dit topic als je er toch niet over kunt oordelen, als je niet weet wie Daley Blind is en al helemaal als je niet weet hoe je zijn naam moet spellen. Echt, dat uitgerekend iemand uit Friesland gaat lopen janken over namen van anderen. Je bent gewoon dom bezig en maakt jezelf compleet belachelijk.
En als je het zonodig over Drenthe-achtige voetballertjes wilt hebben, open dan lekker een eigen topic om dat aan de kaak te stellen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Suijk het volgende:
Deze jongen wint de gouden schoen in 2013 hoor, als Ajax voor de 2e keer achter elkaar de CL wint.
Daarna gaat 'ie naar AC Milan.
U is mod? Je kan zelf ook het voorbeeld nemen door dit soort opmerkingen dan niet meer te maken. Het is prima zo, er was bij mijn onduidelijkheid over het beleid rond dit soort topics. Blijf jij nu ook niet zuigen en drammen aub.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef Kriegel het volgende:
Fijn dan. Normaal doen dus of opbokken.
Je hebt goed gegoogled.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
Nee natuurlijk niet, hij is vernoemd naar een zeer bekende voetballer
Het was een verademing in vergelijking met Oleguer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:29 schreef methodmich het volgende:
Of naar Salvador Dali.
Gisteren weer ingevallen dus. Was ie weer geniaal of viel hij niet zo op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |