Jaquote:Op maandag 8 december 2008 15:36 schreef Maravilla het volgende:Over 5 jaar als aanvoerder de Champions League optillend?
Dat lijkt me wel een beetje een vreemde situatie inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zal binnenkort wel een contractverlening krijgen. Vader en zoon tegenover elkaar aan de onderhandelingstafel.
Wijnaldum vind ik de grootstequote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Fantastische speler, dit is het grootste talent op de nederlandse velden, zelden zo´n controle gezien, strijd en beleving. Hij is een geweldenaar aan de bal en al vanaf de eerste minuut in het veld belangrijk, hohoho dit gaat een hele grote worden!!
quote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Fantastische speler, dit is het grootste talent op de nederlandse velden, zelden zo´n controle gezien, strijd en beleving. Hij is een geweldenaar aan de bal en al vanaf de eerste minuut in het veld belangrijk, hohoho dit gaat een hele grote worden!!
Daar zijn ook niet alle mensen het over eens als ik het goed begrijp. In Jong Ajax is het lang niet altijd even goed wat hij laat zien, al zetten ze hem dan soms op een plek neer die hem niet zo ligt. Rustig afwachten dus maar, al zal hij zeker mogelijkheden hebben om Ajax 1 te halen op structurele basis. Maar of hij net zo'n loopbaan zal hebben als zijn vader?quote:Op maandag 8 december 2008 10:04 schreef Pritt het volgende:
Plus dat Daley Blind in de jeugd ver boven zijn leeftijdsgenootjes uitstak en dan heb ik het niet over lengte.
Ik hoorde juist dat het een enorm talent is en dat hij inderdaad ver boven zijn leeftijdgenootjes uitstak. Dat hij aanvoerder van Jong Ajax is, lijkt me genoeg te zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zijn ook niet alle mensen het over eens als ik het goed begrijp. In Jong Ajax is het lang niet altijd even goed wat hij laat zien, al zetten ze hem dan soms op een plek neer die hem niet zo ligt. Rustig afwachten dus maar, al zal hij zeker mogelijkheden hebben om Ajax 1 te halen op structurele basis. Maar of hij net zo'n loopbaan zal hebben als zijn vader?
Dat zegt niet zoveel hoor, aanvoerder in een beloftenteam. Er zijn clubs die daar een speler voor kiezen die standaard in het tweede zit, zodat ze een vaste aanvoerder hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat het een enorm talent is en dat hij inderdaad ver boven zijn leeftijdgenootjes uitstak. Dat hij aanvoerder van Jong Ajax is, lijkt me genoeg te zeggen
Wel als je al vervroegd bent overgeheveld naar een beloftenteam.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel hoor, aanvoerder in een beloftenteam. Er zijn clubs die daar een speler voor kiezen die standaard in het tweede zit, zodat ze een vaste aanvoerder hebben.
Maar wat ik begreep is dat hij de laatste jaren fysiek niet zo gegroeid is en dat met name zijn startsnelheid te wensen overlaat. Als verdediger is hij bij Jong Ajax niet sterk, dus hij lijkt zich vooral op een rol als middenvelder te moeten richten. Dat klopt dan wel, aangezien Van Basten hem daar liet debuteren.
Dan nog zegt de aanvoerdersband niet veel hoor...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wel als je al vervroegd bent overgeheveld naar een beloftenteam.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef BonJovi het volgende:
HOHO we hebben een tovenaar hier die in de toekomst kan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |