Net als op mijn hyve.quote:
Echte bazen hebben geld voor een pakje vloe en een blokje tip.quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Echte bazen gebruiken hun mcgyver-skills om van buskaarten en papier een J te maken.
Bier? Vodka!!quote:
Over vrouw met een stem gesprokenquote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Echt een mooie vrouw maar wat een stem.
http://www.bugmenot.com/view/fok.nlquote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Olep het volgende:
Ik zat net te denken, hebben jullie nog een kloon over?
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.quote:
Op de fles staat toch echt Vodkaquote:Op zondag 7 december 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Joint+Bier+volle koelkast = paradijs
Even quoten.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
Mijn Oral B heet Ludo.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
STIX!!!quote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog tips voor een leuke shop in Amsterdam? Ik ga graag naar de Kashmir Lounge.
Waarom?quote:
Hé! Dat is toevallig! Zo heet ik op een niet nader te noemen internetforum ook.quote:
Ik ben te zien op de laatste foto.quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)![]()
![]()
![]()
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
te goed eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar even serieus, papier, hoe goed brand dat?
ja boh, ik heb geen wietquote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
te goed eigenlijkje bent er zo doorheen als je niet oppast.
[..]
ja boh, ik heb geen wietgebruik je creativiteit.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
quote:Op zondag 7 december 2008 20:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.
Ik ben vlieftquote:
Ik ken iemand, die iemand kent, en die had dat ookquote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden eens geen vuur maar wel peuken, uiteindelijk een vuurtje kunnen regelen, hebben die hele pak peuken toen maar opgerookt, soms zelfs een hele sigaret maar laten opdranden omdat we toen echt ff geen zin hadden!!
Die boxen zijn oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |