abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63862218
Ik vraag me nog steeds af hoe het mogelijk is dat de 3 jongens
eerst alle 3 een verklaring afleggen dat ze haar naar HI hebben gebracht .
Daarna leggen ze alle 3 weer een soortgelijke verklaring af maar die rammelt iets meer .
Hadden in die tussentijd de jongens contact met elkaar of liep alles via Paul .
Ook heb ik begrepen dat ze vrijwel naast elkaar in de KIA zaten .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63862731
Jan Brennan is Julia Renfro helemaal niet, volgens mij hebben de bange apen je dat ook al eens verteld. Vraag maar aan Klaasend zij weet exact wie Jan Brennan is.
--
pi_63863060
dit schreef ik mrb : Brennan is renfro denk ik. .

[ Bericht 13% gewijzigd door johan555 op 08-12-2008 23:55:02 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63863271
Je mag denken wat je wil uiteraard.....
--
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:54:36 #55
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63868453

You Son Of A B*tch!
pi_63868782
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef johan555 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het mogelijk is dat de 3 jongens eerst alle 3 een verklaring afleggen dat ze haar naar HI hebben gebracht . Daarna leggen ze alle 3 weer een soortgelijke verklaring af maar die rammelt iets meer.
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:18 schreef bolsena het volgende:

( source / bron )

"Witness statements are inherently unreliable. The study of air crash investigations provides a rich source of examples where many witnesses may all experience a single chain of events but typically report a wide range of observations of the same events.

Memory is imperfect. Add lashings of alcohol (and maybe other drugs), and Francis “remembering” seeing Natalee is not too far removed from Joran “remembering” being driven home by Satesh. By the time these statements were made both had aquired a sense of “recovered memory”; people interpret and “correct” their memories in the light of later events.

Author: nomdeguerre
I'm a retired law enforcement officer, and I'm here to tell you that the innocent lie all the time.

Just a few reasons that I can remember having innocent people lie to me in my career:

(1) They're scared.
(2) Subset of #1: They panic.
(3) They're not guilty of what you're questioning them about, but they feel guilty about something else.
(4) They're protecting someone else.
(5) They're afraid NOT to lie to protect someone else.
(6) They're genuinely confused about the facts. These lies are usually inadvertent but often persist longer than any other kind.
(7) They don't KNOW all the facts but for some reason think they have to fill in the blanks to make their stories credible, so they make stuff up, such as telling you that they saw something from an impossible angle.
(8) They don't trust the system.
(9) They live under a system where they know it takes very little to constitute reasonable suspicion and therefore put you in an un-air-conditioned jail for up to 90 days.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De proces-verbalen van verhoor zoals die door de politie in NL worden opgesteld bevatten ook best vaak leugens van getuigen én verdachten. Veel mensen laten informatie achter, verdraaien enkele feiten om zelf beter uit te komen of liegen gewoon keihard.
Dat weet ik uit eigen ervaring.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
People lie. And that's he truth.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63868797
**hier stond een stukje tekst maar omdat ik 2 posts heb samengevoegd heb ik ruimte over, dus.....

...bij deze wens ik iedereen gewoon maar even een heerlijke dinsdagmorgen.**

[ Bericht 60% gewijzigd door bolsena op 09-12-2008 04:40:56 ]
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63868908
quote:
Op maandag 8 december 2008 schreef Observer777 het volgende:
Likewise this case could also solve the dissapearance of Vicenzo Tromp.
According to other version Vicenzo Tromp wanted to talk and he became a threat to "macamba - connection" (macamba= dutch born in the Netherlands)
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef bolsena het volgende:
3) What happened to Tromp??!! I don't know anything about that.
http://www.rodekruis.nl/v(...)nt.jsp?objectid=9101
Zoals iedere ochtend ging Jose op dinsdag 27 november 2007 rond 08:30 uur, vanuit zijn woning aan de Weststraat in Oranjestad, een ontbijt kopen in een winkel vlak in de buurt. Hij had alleen een korte broek, een T-shirt en slippers aan en was dus niet uitgerust om langere tijd te vertrekken. Toch is hij nooit meer teruggekeerd. Jose werkte als gevangenisbewaarder, volgde de avond VWO en had plannen om rechten te gaan studeren.
http://paranormaal.blog.n(...)omp-in-de-uitzending

OK, weer wat ontdekt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
LORENZO VAN RIJN

Wat grappig is aan de casus Lorenzo, is dat je goed kunt zien hoe een gerucht of roddel zo makkelijk verspreid wordt door de media en hoe aldus het onwetende publiek zo makkelijk misleid wordt.

http://misdaadjournalist.(...)donderdag_7_feb.html

"Over Lorenzo: hij is de zoon van wijlen Paul van Rijn...( )...de vrouw van Paul van Rijn heette Anita van Rijn. Over Anita van Rijn: "Nu ben ik zelf even in de war maar nu ik erover nadenk zou het zomaar mogelijk zijn dat ANITA VAN RIJN nu inmiddels ANITA VAN DER SLOOT heet en dat maakt Lorenzo dan een halfbroertje van Joran...( )...Zijn (Paul vR) vrouw heette overigens geen Anita, maar Astrid, dus dat halfbroerverhaal lijkt niet te kloppen.

Volgens dit artikel uit het Brabants Dagblad wat inmiddels alleen nog in 't Engels op het interpret staat is Paul pas in 1991 naar Aruba gekomen en kende hij Anita toen al jaren:
http://www.riehlworldview(...)ul_van_der_sl_1.html
Dat sluit 't halfbroer verhaal wel helemaal uit denk ik...

Anita van der Sloot is NIET de voormalige vrouw van Paul van Rijn. Het klopt dat de vrouw van wijlen Paul van Rijn (moeder van Lorenzo) ASTRID heet. Ik heb mij vergist en dan moet ik dat ook even vermelden vind ik. Ik schreef al dat ik even in de war was en dat bleek inderdaad zo het geval. Excuses!
Halfbroer verhaal uit de wereld geholpen lijkt mij."

Geplaatst door: Macamba
-------------------------
"Paul van Rijn stond het laatste jaar van zijn leven bekend als een alcoholist en tijdens zijn vele bezoeken aan de barretjes in San Nicolas was het voor veel mensen duidelijk dat het niet goed met hem ging."

Lorenzo --> San Nicolas --> Natalee?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef bolsena het volgende:
K & C: "There is also a tape of Natalee and a guy named Michael at the Windam Hotel buying a necklace and having an argument day's, maybe weeks, after she had allegedly gone missing...( )... The guy named Michael on the video tape, was a bouncer and Carlos and Charlies. He was tortured, murdered, and his body burnt"

So, who the fuck are MARLON and MICHAEL?
Is Michael one of the (at least) 3 persons who are killed after the Natalee-disaster?
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/185532

De vriendin van de uitsmijter/drugsdealer Pitbull aka Michael (net als Lorenzo van Rijn genoemd door het echtpaar Young&Castillo) heeft twee weken terug al aan het OM van Aruba laten weten dat haar vriend die dood werd gevonden in 2006 wist dat Natalee leefde terwijl Beth op Aruba was en zich verstopte bij louche figuren uit het drugsmilieu..
http://www.refugeesunleashed.net/about13438.html

-----------------------
Ow, zeg gewoon gelijk dat Michael Pitbull is die eigenlijk Dinesh is.

Wat een gedoe allemaal, zeg.

Ik wordt gék van deze case. Ik kap er mee.

[ Bericht 12% gewijzigd door bolsena op 09-12-2008 04:42:08 ]
pi_63869331
Hero Brinkman op FOX News over Aruba: 'Corrupt as Hell'

Dutch official make new allegations against Aruban law enforcement in Holloway case

[ Bericht 15% gewijzigd door Caesu op 09-12-2008 08:38:11 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63870206
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef yyentle het volgende:

[..]

Waarom deed niemand onderzoek naar de mobiele telefoon van Jorans vader en die van Jorans moeder die ze had achtergelaten tijdens haar trip en waarmee veel telefoontjes zijn gepleegd?

Wat als Deepak en Satish vanaf 11 juni wel de waarheid hebben gesproken?
De verhalen zijn toch consistent vanaf dat moment?
Waarom is het zo noodzakelijk dat Deepak en Satish erin worden betrokken?
Het is toch bewezen dat ze direkt naar huis zijn gereden?
Die jongens hebben toch geen tijd gehad voor een verkrachting?

Of kloppen de computergevens niet.
de telefoon gegevens zijn allemaal wel onderzoekt hoor, mooi rapportje van gemaakt die wij niet mogen inzien. de telefoon van anita werd gebruikt door paul van der sloot.

je bedoelt dat deepak en satisch gewoon netjes naar paul van der sloot hebben geluisert, hou je bij 1 verhaal, dan gebeurt er verder niets, alleen joran is wat koppig.
er is gewoon wat gebeurt in de auto van deepak, daarom laat joran ook de kalpoes niet met rust , deepak zat aan de computer om 2 uur dacht ik , echter satisch heeft geen allibi en reed normaal gesproken ook veel in de auto als bestuurder.

hallo voor een verkrachting heb je niet zoveel tijd nodig hoor, en zeker een poging is in 1 minuut gebeurt
pi_63870800
nu we toch weer even hebben over de vroege dagen van de vermissing
en ik pas dus de verklaring van joran 31-05-2005 en die van kelly heb gelezen snap ik weer iets meer
ik beeld me zoiets altijd een beetje in :

vaders van der sloot en joran gaan naar politie om een getuigenverklaring af te leggen, vaders zit er keurig bij, dus vrij spreken kan joran niet, waarom moest vaders van der sloot er eigenlijk bij zitten ??? een getuigenverklaring heeft toch helemaal geen status ??

verder het gaat me niet om de inhoud van de verklaring, heeft na drie jaar zeker geen waarde meer. maar meer om de omstandigheden joran verklaard vaders luisert mee en kelly vraagt zoiets toch , nu vraagt kelly zijn jullie nog ergens gestopt , joran zegt bij fischersman hutten , nog even met natalee in water gelopen. verklaring wordt op papier gezet, kelly vergeet dit stukje, zowel JORAN ALS VADER lezen het terug
en dan valt het niet op ????, dat je het vergeet lijkt me erg dom en iets zeggen over je kwalitiet van luiseren/schrijven maar goed. PAUL van der sloot hoort dus joran zeggen we zijn gestopt en door het water gelopen. wat ik weet wordt altijd per punt doorgenomen wat op papier staat en dan ondertekend. dan moet het je toch opvallen als ADVOCAAT/RECHTER dat er een stukje is vergeten ??? , maar het kwam joran en paul natuurlijk goed uit.

maar het leuke moet nog komen , vaders/joran nemen de de verklaring mee naar huis bellen de kalpoes op en ze nemen de zaak grondig door, verhaal afstemmen 1 verhaal en je hou je eraan !!!, echter ze zijn zo op allemaal een verhaal lijn dat ze vergeten dat kelly wat meer gehoort heeft en later opgeschreven heeft.

dus de kalpoe's onkennen dat ze bij fischershutten zijn gestopt in alle toonaarde !!!, ook liegbeest joran, dat heb ik nooit verklaard zegt hij later in een verklaring

kortom daar zal wel ruzie van gekomen zijn tussen joran en kalpoe's

conclusie PAUL van der sloot wist al vroeg dat wat joran vertelde niet voor 100% klopte !!!
pi_63873165

Hero Brinkman: 'Aruba corrupt as hell'

AMSTERDAM - Het PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft voor de Amerikaanse televisie laten weten wat hij van Aruba vindt. "They are corrupt as hell", aldus de parlementariër tegenover Fox News.
Brinkman, die al lange tijd een warm pleidooi houdt om alle staatsrechtelijke banden met de Antillen en Aruba te verbreken, werd geinterviewd over het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway.

Hij wil een volledig nieuw onderzoek naar wat er is gebeurd met de Amerikaanse tiener die in mei 2005 spoorloos van het eiland verdween. "Het is een schande dat de eerste tien dagen van het onderzoek zo is gehinderd door de vriendschap tussen politiecommissaris Jan van der Straten en Paul van der Sloot".

Van der Straten zou Van der Sloots zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning, hebben willen beschermen.

Brinkman, zelf ooit een inspecteur bij de politie, vindt Aruba corrupt omdat politieagenten waarvan is gebleken dat zij hun werk niet goed hebben gedaan, nog steeds aan het werk zijn. "Iedereen, ook de Nederlandse overheid weet dat Aruba corrupt is, maar toch wordt er niets aan gedaan. Puur om politieke redenen".
pi_63873811
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:41 schreef Caesu het volgende:

Hero Brinkman op FOX News over Aruba: 'Corrupt as Hell'
Dat filmpje is echt tenenkrommend.
Nog nauwelijks een landgenoot zo slecht Engels horen praten op een bekend buitenlands programma. Goede reclame!

Greta: "What is it that you state- and those are your words- that Aruba is corrupt?"

Hero: "Because we all know, that ehm..eh...we all know, that...that Aruba is corrupt."

Heb het filmpje na amper 1:30 maar afgezet, kon de overige 5:30 / 6:00 echt niet meer aanhoren eerlijk gezegd.
pi_63873943
[img][/img]
pi_63874847
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef bolsena het volgende:

[..]

Nog nauwelijks een landgenoot zo slecht Engels horen praten op een bekend buitenlands programma. Goede reclame!

Greta: "What is it that you state- and those are your words- that Aruba is corrupt?"

Hero: "Because we all know, that ehm..eh...we all know, that...that Aruba is corrupt."

Heb het filmpje na amper 1:30 maar afgezet, kon de overige 5:30 / 6:00 echt niet meer aanhoren eerlijk gezegd.
gaat er niet om of je goed americaans ken om te weten dat iets corrupt is.

verder waarom moeten wij als nederlands toch altijd in de taal van het land spreken ???

japanner wel eens zien doen ? , americaan ?? duitser alleen half belgie is zo aardig
kortom eigenlijk moeten we meer trots zijn , zet er maar een vertaler tussen.

er is ook wel wat overschatting bij nederlander o dat engels spreken dat ken ik wel, niet dus
of buitenlanders zijn zo vriendelijk of lui , maar klinkt naar mijn oren vresselijk, het zelfde hebben we hier met ingeburgerde duitsers claus was er zo een, of engelse die man die in tita tovenaar ( weet even zijn naam niet) . het klinkt nog steeds niet
pi_63874923
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:32 schreef johan555 het volgende:
[ [url=
vind het hele optreden van deze man niet al te best, hij heeft meer van deze uitspraken, maar einige onderbouwing of feiten ontbreken altijd
pi_63874931
We moeten snel van die eilanden af en geen geld meer naar toe sturen !
Er komen toch zoveel toeristen , dus ze hebben zelf inkomsten genoeg .
pi_63875331
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef bolsena het volgende:

Hi, hi hilarisch Hero die engels spreekt zoals de gemiddelde NL-poster het schrijft op planet aap.

Leuk duo Greta en Hero daar gaan we nog veel resultaat van zien.....NOT.

De PVV en die Brinkman moeten ze niet in Den Haag, de kamercommissie voor de Antillen en Aruba heeft geloof ik nog maar 2 uurtjes vergadering voor het kerstreces en Hans Mos sluit de zaak in datzelfde reces.

Too little, too late..........
I stand with the happy Island.
pi_63875669
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef JoBuster het volgende:

[..]

de kamercommissie voor de Antillen en Aruba heeft geloof ik nog maar 2 uurtjes vergadering voor het kerstreces en Hans Mos sluit de zaak in datzelfde reces.

Too little, too late..........
klopt niet helemaal. er zijn vandaag, morgen en overmorgen debatten van deze commissie.
http://www.tweedekamer.nl(...)rzicht.jsp?COMM=NAAZ
morgen is zelfs Balkenende opgeroepen omdat er grote problemen zijn betreffende financiën met St. Maarten en Curaçao en betreffende justitie met Aruba.

http://www.thedailyherald.com/news/daily/l170/rtc170.html
http://www.thedailyherald.com/news/daily/l170/edit170.html
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_50203.php
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/

en volgende week maandag is er de Rondetafelconferentie op Curaçao tussen de Minister-Presidenten van de drie landen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63875910
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 03:28 schreef bolsena het volgende:

[..]

[..]

http://www.rodekruis.nl/v(...)nt.jsp?objectid=9101
Zoals iedere ochtend ging Jose op dinsdag 27 november 2007 rond 08:30 uur, vanuit zijn woning aan de Weststraat in Oranjestad, een ontbijt kopen in een winkel vlak in de buurt. Hij had alleen een korte broek, een T-shirt en slippers aan en was dus niet uitgerust om langere tijd te vertrekken. Toch is hij nooit meer teruggekeerd. Jose werkte als gevangenisbewaarder, volgde de avond VWO en had plannen om rechten te gaan studeren.
http://paranormaal.blog.n(...)omp-in-de-uitzending

OK, weer wat ontdekt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
LORENZO VAN RIJN

Wat grappig is aan de casus Lorenzo, is dat je goed kunt zien hoe een gerucht of roddel zo makkelijk verspreid wordt door de media en hoe aldus het onwetende publiek zo makkelijk misleid wordt.

http://misdaadjournalist.(...)donderdag_7_feb.html

"Over Lorenzo: hij is de zoon van wijlen Paul van Rijn...( )...de vrouw van Paul van Rijn heette Anita van Rijn. Over Anita van Rijn: "Nu ben ik zelf even in de war maar nu ik erover nadenk zou het zomaar mogelijk zijn dat ANITA VAN RIJN nu inmiddels ANITA VAN DER SLOOT heet en dat maakt Lorenzo dan een halfbroertje van Joran...( )...Zijn (Paul vR) vrouw heette overigens geen Anita, maar Astrid, dus dat halfbroerverhaal lijkt niet te kloppen.

Volgens dit artikel uit het Brabants Dagblad wat inmiddels alleen nog in 't Engels op het interpret staat is Paul pas in 1991 naar Aruba gekomen en kende hij Anita toen al jaren:
http://www.riehlworldview(...)ul_van_der_sl_1.html
Dat sluit 't halfbroer verhaal wel helemaal uit denk ik...

Anita van der Sloot is NIET de voormalige vrouw van Paul van Rijn. Het klopt dat de vrouw van wijlen Paul van Rijn (moeder van Lorenzo) ASTRID heet. Ik heb mij vergist en dan moet ik dat ook even vermelden vind ik. Ik schreef al dat ik even in de war was en dat bleek inderdaad zo het geval. Excuses!
Halfbroer verhaal uit de wereld geholpen lijkt mij."

Geplaatst door: Macamba
-------------------------
"Paul van Rijn stond het laatste jaar van zijn leven bekend als een alcoholist en tijdens zijn vele bezoeken aan de barretjes in San Nicolas was het voor veel mensen duidelijk dat het niet goed met hem ging."

Lorenzo --> San Nicolas --> Natalee?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]

http://www.volkskrantblog.nl/bericht/185532

De vriendin van de uitsmijter/drugsdealer Pitbull aka Michael (net als Lorenzo van Rijn genoemd door het echtpaar Young&Castillo) heeft twee weken terug al aan het OM van Aruba laten weten dat haar vriend die dood werd gevonden in 2006 wist dat Natalee leefde terwijl Beth op Aruba was en zich verstopte bij louche figuren uit het drugsmilieu..
http://www.refugeesunleashed.net/about13438.html

-----------------------
Ow, zeg gewoon gelijk dat Michael Pitbull is die eigenlijk Dinesh is.

Wat een gedoe allemaal, zeg.

Ik wordt gék van deze case. Ik kap er mee.
Thats a bunch of BS on Lorenzo Van Rijn...They have been protecting this guy since the beginning.

Lorenzo Van Rijn

http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=1291.0
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_63876063
Reactie van Harrie van Bommel (SP) :

Dear Hero,

When I heard that remark of Croes, I fell from my chair. This will have to be investigated to the bottom. If it is true, the administrative-rot has come as far as the top of police and justice. It shows that the problems of the Antilles are larger than they themselves can solve. Curacao wants debt relief and autonomy. There can be no question of that at all. First they have to get things in order; administrative, financial, but also justice.

spits

In Haagse Herrie bespreken de kamerleden Harry van Bommel (SP) en Hero Brinkman (PVV) elke week om en om een actualiteit

Beste Harry,

Sinterklaas al weer achter de rug en op naar de Kerst. Sinterklaas had weer groots uitgepakt en de gedichtjes waren als vanouds. Ik moest van Sinterklaas mijn toon een beetje matigen en ik mag onze voorzitter Gerdi Verbeet niet meer zo pesten. Zal Sinterklaas nu ook politiek gekleurd zijn? In ieder geval heb ik dit jaar geen regenboog, of witte Pieten gezien. Ze waren gewoon netjes zwart zoals het hoort.

In het nieuwe jaar gaan we meteen naar de Antillen. Curaçao en dan Aruba. Heb je de opmerking van minister Croes van Aruba vorige week gehoord? Hij vertelde dat de politiechef van Aruba, Jan van der Straten en Paul van der Sloot zeer goede vrienden waren en dat die politiechef daarom het onderzoek in de zaak Holloway, in de beginfase ernstig heeft gehinderd om zijn vriend te helpen. Als dit toch waar is Harry, dan is dat toch vreselijk? Ik geloof dat ik niet overdrijf als driekwart van Nederland het vermoeden heeft dat naast Joran ook die vader meer weet. Als de uitlating van die Croes klopt dan kunnen we toch gelijk inschatten hoe dat op de avond van de moord gelopen is. Voor de duidelijkheid, er bestaat een foto van Natalee Holloway met Joran van der Sloot en zijn vader in een casino op de avond van de moord. Als de uitlating van Croes waar is dan weet ik bijna wel zeker wie Joran die avond heeft gebeld om het lijk van Natalee op te ruimen.

Nadat ik vorige week hierover in De Wereld Draait Door aandacht had gevraagd liep mijn mailbox weer vol van mailtjes vanuit Amerika. Deze mensen hebben gelijk, we moeten ook als Nederland onze ogen uit onze kop schamen. Als die aantijging van Croes waar is moet eindelijk de onderste steen boven komen. En die minister Croes mag dan wat mij betreft schoenenpoetser op het plein in Oranjestad gaan worden. Die wist dit dus kennelijk al ruim 3 jaar. Wat een bananenrepubliek!

Beste Hero,

Toen ik die uitspraak van Croes hoorde, viel ik van mijn stoel. Dit moet tot de bodem worden uitgezocht. Als het klopt, heeft de bestuurlijke verrotting de top van politie en justitie bereikt. Het toont aan dat de problemen van de Antillen groter zijn dan ze zelf kunnen oplossen. Curaçao wil schuldkwijtschelding en zelfstandigheid. Daar kan nu geen sprake van zijn. Eerst orde op zaken; bestuurlijk, financieel maar ook justitieel.

Harry
pi_63876065
er zijn er hier die de zaak holloway graag zien sluiten.

maar mag ik een stomme vraag stellen dan wat maakt het uit of deze zaak gesloten of wel open is ???

of denkt men bij sluiting dat JORAN opeens onschuldig is dan ( en zeker in de media ??)

van mij mogen ze de zaak sluiten hoor, ik zou graag na een gesloten zaak wat meer documenten zien, dat natuurlijk niet gebeurt.
verder lijkt sluiting van deze zaak een ramp te worden voor JORAN en de FAMILIE van der sloot, ten eerste is dan JORAN de onbewezen moordenaar van natalee holloway, geholpen door vader en vrienden, verder is joran een inkomsten bron kwijt , moet hij zich geheel gaan toeleggen op vrouwenhandel.
als de zaak sluit komt er politiek waarschijnlijk wel wat los, worden vriendjespolitieke bannen zeer onstabiel

DUS laat de zaak maar weer een jaar open , zorg er nu eens voor dat de zaak opgelost wordt
pi_63876203
Ze sluiten die zaak niet ze zijn veel te bang dat er dan helemaal geen toeristen overblijven .
Er komen nu al 65 % minder cruiseschepen en de verwachting is 25 /30 % minder toeristen volgend jaar .
pi_63876433
quote:
PVV'er op Fox News: Aruba corrupt as hell

dinsdag 9 december 2008 12:12

PVV-Kamerlid Hero Brinkman haalt opnieuw keihard uit naar justitie en bestuur op Aruba. Naar aanleiding van de zaak-Holloway zegt hij op de Amerikaanse nieuwszender Fox News dat het eiland 'zo corrupt als de hel' is.

Brinkman begrijpt niet waarom politiek niets doet aan corruptie op Antillen Brinkman begrijpt niet waarom politiek niets doet aan corruptie op Antillen

Brinkman gaf afgelopen nacht een telefonisch interview aan het programma On the Record, dat al langer bezig is met de verdwijning van Natalee Holloway.

Fox News meldde eind november dat Joran van der Sloot Natalee Holloway zou hebben verkocht. In een interview met de televisiezender zei Van der Sloot dat zijn vader twee politiemensen op Aruba heeft omgekocht om het verhaal in de doofpot te stoppen.

Corruptie
Brinkman zegt ook niet te weten waarom justitie op Aruba niets met deze informatie heeft gedaan: 'Ik wil een diepgaand onderzoek naar wat er daar precies is gebeurd met mevrouw Holloway.'

Corruptie op het eiland heeft er mogelijk mee te maken denkt Brinkman. 'Ze zijn zo corrupt als de hel. Dat heb ik te zeggen over Aruba.'

Dat hier niets aan wordt gedaan is volgens Brinkman 'een politieke zaak'. Alle Nederlandse politici weten er van, zegt Brinkman.

Schande
Verder noemt Brinkman het 'een schande' dat het onderzoek naar het verdwenen Amerikaanse meisje in 2005 pas na tien dagen werd gestart. Dat zou te maken hebben met de vriendschap tussen politiecommissaris Jan van der Straten en de vader van hoofdverdachte Joran van der Sloot.

Brinkman vraagt Amerikanen hem te schrijven of mailen over de geruchtmakende zaak, zodat hij de druk in het Nederlandse parlement kan opvoeren.

Door Robbert de Witt
http://www.elsevier.nl/we(...)-corrupt-as-hell.htm
pi_63876694
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:42 schreef Caesu het volgende:
morgen is zelfs Balkenende opgeroepen omdat er grote problemen zijn betreffende financiën met St. Maarten en Curaçao en betreffende justitie met Aruba.
Nee dat is toch donderdag en die vergadering is nu inderdaad verlengd tot 3 uur, inderdaad zullen financien en de RTC aan de orde komen maar ik zie geen enkele link naar justitie op Aruba (behalve het hof) en al helemaal niet naar de zaak Holloway.
I stand with the happy Island.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')