Goed hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Dzjonka het volgende:
Ha, een nagelsbijterstopic!
Ik ben sinds begin mei gestopt en het ziet er echt super uit al. Nu is het al een stuk verder en heb ik echt lange nagels!
Dit zijn een paar tussenstand-pics
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed hoor
Hier gaat het best prima, alleen komen de tentamens er weer aan, dus dat zal wel weer mis gaan
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb hetzelfde - tegenwoordig heb ik van die kleine blikjes lipvaseline.
En dat smeer ik gewoon rond mn nagels, een laagje, dan kun je dus wel gewoon typen en zo, en als je dat doet worden de velletjes echt minder! Alleen ben ik niet zo strikt in het blijven smeren elke dag
Mn broer doet het ook en dat is een enorme zenuwpees. Dat zal er allicht me te maken hebben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Uit gewoonte. Ik heb het niet eens door,.
Gewoonte. En verveling ook. 2 seconden neits te doen is *knaag*quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Neuh niet echt,.
Ik doe het gewoon constant en altijd. Puur gewoonte.
Update: nog steeds geen nagelbijter meer, nagelriemen krijgen fractie meer rust.quote:Op maandag 19 april 2010 09:27 schreef BertV het volgende:
Bytex is wel een goed middel om je goede voornemen niet te vergeten.
Tegenhouden doet het mij niet, wel lekker bitter.
Nagel bijten ben ik nu al een tijdje van af, nu nog nagelriemen.
Nagelbijten is net als duimen bij kinderen heel normaal, alleen blijkt nagelbijten wat lastiger af te leren te zijn dan duimenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef Samson het volgende:
Vreemd hoor, is dat net zo'n soort aandoening als mensen die steeds hun eigen haren uit hun hoofd trekken? Rare zaak als je uit verveling jezelf aan het lelijker maken bent (die afgekloven vingertjes zien er namelijk erg onsmakelijk uit...)
Misschien is een zachte scrub een oplossing of een nagelriempeeling (ja die heb je) zoals nfu-cuticle remover of sally hansen cuticle remover (nfu oh via internet te bestellen, sally hansen in de da en ici paris/douglas ed). Nadat je dat op je nagelriemen en de zijkanten van je nagles hebt gesmeerd, kun je meteen bokkenpootje je nagelriemen en restjes aan de zijkant terugduwen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Swiffer het volgende:
Ik bijt die harde eeltrandjes naast mijn nagels er af, niet tot bloedens toe ofzo, maar t moet er af. Dan geneest het weer, word het weer hard en maar weer bijten en pulken. Doe t zolang ik me al kan herinneren.
Heb besloten niet meer te pulken maar te knippen met een nagelknippertje, maar dan nog komt het als eelt terug, dus ik blijf knippen, en soms nog bijten.
Wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat die randjes niet zo dik terugkomen?
Her is ook als ik bv mijn nagels knip, dan heb ik echt zon randje waar mijn nagel dus eerst overheen heeft gezeten (niet een verkort nagelbed ofzo, maar dus langs de zijkant, een soort plooitje) en die moeten er dan ook af!
Schiet niet op zo in elk geval, hopeljik hebben jullie tips!
Ik werk hele dagen achter een PC, dus handcreme is niet echt een optie. Ook nagelriem olie vervet alles
Byte-x eet ik zo doorheen...
Yep, dat spul voor bagelriemen werkt op allerlei soorten dood weefsel zoals het overbodige deel van je nagelriemen en eelt. Zeker als je daarna scrubt of een nagelborstel flink gebruiktquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Swiffer het volgende:
T zijn niet mn nagelriemen, maar de huid naast mijn nagels
werkt dat daar ook voor dan? T blijft eelt..
Nou, dat is helemaal niks geworden, (was een post van mei 2009) zelfs geen 4 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja... het was even zoeken
Maar hier moet ik zijn![]()
Ooit was ik gestopt, dat was maanden voor ik ging trouwen in 2000, het bleek dat ik eigenlijk hele mooie stevige nagels had.
Na het trouwen knapte er een nagel en toen ben ik weer begonnen, erger dan ooit.
Ik ben er weer klaar voor, kom maar op met mooie nagelsIk kan ze niet al te lang hebben want dat mag niet op het werk maar alles beter dan deze stompjes.
Foto volgt deze week
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet gebeten... alles groeit maar mijn wijsvingers zijn zo wreed behandeld door mijn tanden, dat ze eerst helemaal tot rust moeten komen ofzo
Brakke webcamfoto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef Holyme het volgende:
Swiffer, ik deed altijd zachtjes vijlen met een wat grovere vijl. En veel smerenVan knippen krijg je weer losse stukjes, of stukjes die niet glad zijn, en dan blijf je aan de gang.
Een cuticle remover ofzo werkt inderdaad misschien ook wel, alleen daar had ik toen nog nooit van gehoord. Het kan wel vrij lang duren voor het zachter wordt en dan trekt de roodheid ook weg.
Uniekhoorn, netjes!
Goed insmeren een paar keer per dag, bijvoorbeeld met lemony fluttercreme van lush of diamond cream van sally hanssen in je tas. En de vereelte stukjes voorzichtig wegvijlen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Bobooo het volgende:
even een poging om dit topic nieuw leven in te blazen![]()
de huid rondom mijn nagels ziet er niet uit. het is rood en er zitten velletjes. weet iemand hoe ik deze huid weer goed kan laten herstellen? is hier misschien een speciaal middeltje voor?
Ik was er maanden vanaf... nu ook weer tot bloedens toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:34 schreef Dastan het volgende:
Ik ga het ook maar proberen. Mijn vingers zien er echt niet uit.Vrijwel elke nagel/rond elke nagel heb ik tot bloedens toe afgebeten.
ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactiequote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Mirjam het volgende:
lemony flutter
wat mij ook heel goed helpt is een aantal keer per week, voordat ik ga slapen, mijn nagels en handen insmeren met hand & nail balm van essence, katoenen handschoentjes aan, en dan lekker slapen.
volgende morgen ziet alles er 10 keer beter uit!
nadeel: die hand en nailbalm is tegenwoordig niet meer in nederland te verkijgenwel in duitsland
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Bobooo het volgende:
[..]
ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactie
gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef sigme het volgende:
Waar halen jullie geschikte katoenen handschoentjes?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.
Tot echt alle roodheid weg is, kun je heel lang wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Bobooo het volgende:
mijn nagels groeien eindelijk wel weer een beetje, maar die rode vingertoppen zien er dus echt niet uitik smeer ze nu wel elke avond in met vaseline, maar mijn geduld is een beetje laag wat dit betreft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |